K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies kohteli minua huonosti. Aloin syömään herkkuja ja lihosin. Mutta nyt olen aloittanut kuntokuurin...

Totuus on että olen ollut koko ikäni lihava, mies ei kohdellut minua huonosti enkä ole mitään kuntokuuria aloittanut. Enkä aloita.

T. Janina 48v.

Mies kohteli minua huonosti. Aloin syömään herkkuja ja lihosin. Mutta nyt olen aloittanut kuntokuurin...

Totuus on että olen ollut koko ikäni lihava, mies ei kohdellut minua huonosti enkä ole mitään kuntokuuria aloittanut. Enkä aloita.

T. Janina 48v.

T. Janina 48v.

Todellakin voi. Olet mennyt liian pitkälle, keho on siirtynyt hätämoodiin. Anorektikot on usein vastaavan nukan peitossa
Niin enpä tiedä, voisko kalorimäärä sit jäädä liian alas, kun en niitä ruokia punnitse ja laske tarkkaan, mutta mielestäni syön kyllä aika lailla oppikirjan mukaan, viisi kertaa päivässä, kynnetkin on tosin alkaillu lohkeilla enemmän, vaikka samoja vitamiineja syön ku ennenkin, jotka pitäis vahvistaa niitä kynsiäkin. En edes mielestäni liiku niin paljon, oon hiukan laiska vs. kuinka tein joskus opiskeluaikoina.

En nyt aivan usko, että näin vakavasta asiasta ois omalla kohdalla kyse, vaikka tuolla jodelin ryhmissä jotku normaalipainoiset väitti saaneensa kys. diagnoosin (en tiedä onko jokin muuttunut siinä) Mutta itelläni tosiaan vielä pulleutta tuolla reisissä ja vatsassa kyllä, kädet vaan vaikuttaa tyhmästi laihtuvan enemmän ja selkä. Ja sit nämä ihmiset ei syö mitään, tää on aika eri.

En nyt aivan usko, että näin vakavasta asiasta ois omalla kohdalla kyse, vaikka tuolla jodelin ryhmissä jotku normaalipainoiset väitti saaneensa kys. diagnoosin (en tiedä onko jokin muuttunut siinä) Mutta itelläni tosiaan vielä pulleutta tuolla reisissä ja vatsassa kyllä, kädet vaan vaikuttaa tyhmästi laihtuvan enemmän ja selkä. Ja sit nämä ihmiset ei syö mitään, tää on aika eri.
siitä se nyt taitaa kuitenkin johtua. Jonkinlainen syömishäirlö sulla on. Aiemmin kerroit, että menkatkin lähti laihduttaessa

Ihme juttuja täällä taas. Jere oli gaalan seksikkäin tyyppi. Näytti niin hoikalta ja siloposkiselta. Salillakin varmaan käyty, kun käsivarret oli🔥. Ja se hymy...valloittava😍.
En oo Bojan-fani, mut kyl näytti tossa vaijerivideossa kivalta ja onnelliselta.Samaa mieltä olen siitä, että on nykysellään liian laiha.

T. Janina 48v.

Yhteistyössä