V
vierailija
Vieras
On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.Bojan ihan tajuttoman söpönä tuossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.Bojan ihan tajuttoman söpönä tuossa
Yäk, voimattomilla sormillaanHellästi takana hiplaa…![]()
Eikä tuo roikkuva alahuuli takerru vaijeriin kiinniBojan ihan tajuttoman söpönä tuossa
Totta. Kärtsä on säilynyt paljon paremmin vaikka on vanhempi. Mun mielestä Bojania pukisi paremmin pieni pyöreys. Mutta tietty laihduttaa tsiilan takiaOn vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Älä viitti. Söpö on. Sä et oo näköjään viiskymppistä nähnytkään.On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Kyllä on taas paksut kärtsänpunaset lasit päässä. K näyttää kuuskymppiseltä rapajuopoltaTotta. Kärtsä on säilynyt paljon paremmin vaikka on vanhempi. Mun mielestä Bojania pukisi paremmin pieni pyöreys. Mutta tietty laihduttaa tsiilan takia
Hyvä vitsi, ihan elähtäneen näköinen oli Jere noissa Emma gaalan kuvissa, otsa rypyssä siinäkin poseerausilmekuvassa missä Benjamin ja Linda.Totta. Kärtsä on säilynyt paljon paremmin vaikka on vanhempi. Mun mielestä Bojania pukisi paremmin pieni pyöreys. Mutta tietty laihduttaa tsiilan takia
HärtsäHärtsällä on profiili LPSGssä.90% straight, 10% gay.
![]()
Tän takia Härtsää ei otettu ThaimaaseenkaanHärtsäBojan
Härtsä ei voi hillitä nöpötystä, kun näkee Bojanin.
Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Sinulla lienee kokemusta siitä.Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.
OIsko jotain sissosiaatiota?Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.
Entäs pierut ja paskat?On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.