V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haha heti alkoi haisupyllyllä spämmäys, kun jotkut puhui totuuksia B:stä![]()
Hieman mautonta trollausta nyt!Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.
Todellakin voi. Olet mennyt liian pitkälle, keho on siirtynyt hätämoodiin. Anorektikot on usein vastaavan nukan peitossaOon ihmetellyt hiukan miksi minun poskissa on alkanut kasvaa sellaista pientä vaaleaa nukkaa, voiko tosiaan olla painon pudottaminen muka syynä, toi AI vastaus ei nyt ihan vakuuta kyllä.
Oon ihmetellyt hiukan miksi minun poskissa on alkanut kasvaa sellaista pientä vaaleaa nukkaa, voiko tosiaan olla painon pudottaminen muka syynä, toi AI vastaus ei nyt ihan vakuuta kyllä.
Niin enpä tiedä, voisko kalorimäärä sit jäädä liian alas, kun en niitä ruokia punnitse ja laske tarkkaan, mutta mielestäni syön kyllä aika lailla oppikirjan mukaan, viisi kertaa päivässä, kynnetkin on tosin alkaillu lohkeilla enemmän, vaikka samoja vitamiineja syön ku ennenkin, jotka pitäis vahvistaa niitä kynsiäkin. En edes mielestäni liiku niin paljon, oon hiukan laiska vs. kuinka tein joskus opiskeluaikoina.Todellakin voi. Olet mennyt liian pitkälle, keho on siirtynyt hätämoodiin. Anorektikot on usein vastaavan nukan peitossa
En nyt aivan usko, että näin vakavasta asiasta ois omalla kohdalla kyse, vaikka tuolla jodelin ryhmissä jotku normaalipainoiset väitti saaneensa kys. diagnoosin (en tiedä onko jokin muuttunut siinä) Mutta itelläni tosiaan vielä pulleutta tuolla reisissä ja vatsassa kyllä, kädet vaan vaikuttaa tyhmästi laihtuvan enemmän ja selkä. Ja sit nämä ihmiset ei syö mitään, tää on aika eri.![]()
Lanugo in Anorexia: What It Signals About the Body - National Alliance for Eating Disorders
Lanugo, the growth of fine, downy hair on the face, arms, back and other parts of the body, is a common symptom of anorexia nervosa.www.allianceforeatingdisorders.com
siitä se nyt taitaa kuitenkin johtua. Jonkinlainen syömishäirlö sulla on. Aiemmin kerroit, että menkatkin lähti laihduttaessaEn nyt aivan usko, että näin vakavasta asiasta ois omalla kohdalla kyse, vaikka tuolla jodelin ryhmissä jotku normaalipainoiset väitti saaneensa kys. diagnoosin (en tiedä onko jokin muuttunut siinä) Mutta itelläni tosiaan vielä pulleutta tuolla reisissä ja vatsassa kyllä, kädet vaan vaikuttaa tyhmästi laihtuvan enemmän ja selkä. Ja sit nämä ihmiset ei syö mitään, tää on aika eri.
Sana on vapaa kaikelleMikä anorektikkojen palsta tämä on![]()
Niin lähti, mutta ne on palannut takaisin, oli vaan liian kitudieetiksi mennyt kokeilu, ketoilu edes osapäiväisenä ei näyttänyt sopivan minulle.siitä se nyt taitaa kuitenkin johtua. Jonkinlainen syömishäirlö sulla on. Aiemmin kerroit, että menkatkin lähti laihduttaessa
Anorektiset naiset pieree ja paskantaa liian vähän. Muuten ne on ihaniaNiin lähti, mutta ne on palannut takaisin, oli vaan liian kitudieetiksi mennyt kokeilu, ketoilu edes osapäiväisenä ei näyttänyt sopivan minulle.
No ei oo mitään anoreksiaa varmaankaan, vatsakin toimii kyllä.Anorektiset naiset pieree ja paskantaa liian vähän. Muuten ne on ihania![]()
Ota mieluummin luomuvoita,,lisää sulatettuna pikkunokare vaikka kahviin. Ystäväni oli samassa tilanteessa laihdutuksen kanssa, iho kuivui ja kynnet lohkeili. Eräs luontaisterapeutti (pitää vastaanottoa muuten Bulevardilla) suositteli hänelle oliiviöljyn (jota käytti) sijaan luomuvoita. Ihokin paraniAattelin, että jos teen niin et otan vaikka oliiviöljyä lusikallisen noiden muiden syömisten oheen ja katon muuttuuko tämä kynsien lohkeilu sun muu tilanne. Noi pienet untuvat poskissa nyt ei sikäli haittaa, ainakaan ulkonäöllisesti siis.
Tai siis mä käytän itse kahvissa vähän kuin MCT öljynä. Ei varmaan kaikille maistuOta mieluummin luomuvoita,,lisää sulatettuna pikkunokare vaikka kahviin. Ystäväni oli samassa tilanteessa laihdutuksen kanssa, iho kuivui ja kynnet lohkeili. Eräs luontaisterapeutti (pitää vastaanottoa muuten Bulevardilla) suositteli hänelle oliiviöljyn (jota käytti) sijaan luomuvoita. Ihokin parani
Moottoriöljy on kans kova.Tai siis mä käytän itse kahvissa vähän kuin MCT öljynä. Ei varmaan kaikille maistu
Aa, voiskohan tosiaan voin poisjättö vaikuttaa noin paljon, oon korvannut sen oivariinilla, jossa on kylläkin 60% rasvaa ja juusto 5% Kadett lähinnä, nyt laitoin sit voita kahviin ja puuron sekaan hiukan oliiviöljyä. Mustelmia tullut kans itellään käsiin ja jalkoihin niin jos tämä auttais siihenkin. Mutta verenpaineet ja tälläiset olleet matalia kyllä.Tai siis mä käytän itse kahvissa vähän kuin MCT öljynä. Ei varmaan kaikille maistu
Moottoriöjyä kun sekottaa 3% astianpesuaineeseen niin sillä koktaililla tulee tuloksia. Nukkakin katoaa naamasta.Aa, voiskohan tosiaan voin poisjättö vaikuttaa noin paljon, oon korvannut sen oivariinilla, jossa on kylläkin 60% rasvaa ja juusto 5% Kadett lähinnä, nyt laitoin sit voita kahviin ja puuron sekaan hiukan oliiviöljyä. Mustelmia tullut kans itellään käsiin ja jalkoihin niin jos tämä auttais siihenkin. Mutta verenpaineet ja tälläiset olleet matalia kyllä.
Heh heh.Moottoriöjyä kun sekottaa 3% astianpesuaineeseen niin sillä koktaililla tulee tuloksia. Nukkakin katoaa naamasta.