V
vierailija
Vieras
No ei oo mitään anoreksiaa varmaankaan, vatsakin toimii kyllä.Anorektiset naiset pieree ja paskantaa liian vähän. Muuten ne on ihania![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei oo mitään anoreksiaa varmaankaan, vatsakin toimii kyllä.Anorektiset naiset pieree ja paskantaa liian vähän. Muuten ne on ihania![]()
Voisitko tarjoilla suolestasi mulla pieruja ja paskaa? Lupaan haistella ja syödä kaikenNo ei oo mitään anoreksiaa varmaankaan, vatsakin toimii kyllä.
Lärvis tässä moi. Milloin tavataanVoisitko tarjoilla suolestasi mulla pieruja ja paskaa? Lupaan haistella ja syödä kaiken
T. Pieruimuri
Ota mieluummin luomuvoita,,lisää sulatettuna pikkunokare vaikka kahviin. Ystäväni oli samassa tilanteessa laihdutuksen kanssa, iho kuivui ja kynnet lohkeili. Eräs luontaisterapeutti (pitää vastaanottoa muuten Bulevardilla) suositteli hänelle oliiviöljyn (jota käytti) sijaan luomuvoita. Ihokin paraniAattelin, että jos teen niin et otan vaikka oliiviöljyä lusikallisen noiden muiden syömisten oheen ja katon muuttuuko tämä kynsien lohkeilu sun muu tilanne. Noi pienet untuvat poskissa nyt ei sikäli haittaa, ainakaan ulkonäöllisesti siis.
Tai siis mä käytän itse kahvissa vähän kuin MCT öljynä. Ei varmaan kaikille maistuOta mieluummin luomuvoita,,lisää sulatettuna pikkunokare vaikka kahviin. Ystäväni oli samassa tilanteessa laihdutuksen kanssa, iho kuivui ja kynnet lohkeili. Eräs luontaisterapeutti (pitää vastaanottoa muuten Bulevardilla) suositteli hänelle oliiviöljyn (jota käytti) sijaan luomuvoita. Ihokin parani