V
vierailija
Vieras
Helsinkiin uusi festivaali – Suunnattu yli 65-vuotiaille
Helsingissä järjestetään uusi festivaali maaliskuun loppupuolella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta et puhu.On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Jep. Jere on ainoastaan nuoren näköinen kun saa olla Bojanin, joka on syötävän söpö, kanssaHyvä vitsi, ihan elähtäneen näköinen oli Jere noissa Emma gaalan kuvissa, otsa rypyssä siinäkin poseerausilmekuvassa missä Benjamin ja Linda.
Niin, eli ihasteli miten shötävän söpö hän on tuossakin reelsissä!Haha heti alkoi haisupyllyllä spämmäys, kun jotkut puhui totuuksia B:stä![]()
K haisupylly fani tämä spämmääjä on.
… koska Bojan!Jere näyttää tosi tyytyväiseltä ja onnelliselta kaikissa noissa kuvissa, joita on otettu niiden treeneistä. Se on varmasti into piukeana odottamassa elämänsä isointa keikkaa.
Mustelmataipumusta + ienverenvuotoa esiintyy kanssa aliravitsemuksessa ja syömishäiriöissä. Se johtuu yleensä C-vitamiinin puutoksesta. Kannattaa ottaa kuuriAa, voiskohan tosiaan voin poisjättö vaikuttaa noin paljon, oon korvannut sen oivariinilla, jossa on kylläkin 60% rasvaa ja juusto 5% Kadett lähinnä, nyt laitoin sit voita kahviin ja puuron sekaan hiukan oliiviöljyä. Mustelmia tullut kans itellään käsiin ja jalkoihin niin jos tämä auttais siihenkin. Mutta verenpaineet ja tälläiset olleet matalia kyllä.
www.instagram.com
Opettele kirjoittamaan suomea kiitos, ei tuosta saa selvääJep. Jere on ainoastaan nuoren näköinen kun saa olla Bojanin, joka on syötävän söpö, kanssa![]()
Ei näistä miehistä ole yksikään söpö. Kulahtaneita pappoja.Täällä syödään vuorotellen söpöjä miehiä ja jotain oivariinia. Vois pysyä aiheessa kiitos!
Kaikki normaaliälyiset saavat että.Opettele kirjoittamaan suomea kiitos, ei tuosta saa selvää
Oli kieliopillisesti täysin oikein, opettele sä lukemaan.Opettele kirjoittamaan suomea kiitos, ei tuosta saa selvää
Ai siellä sun kotonasi?Ei näistä miehistä ole yksikään söpö. Kulahtaneita pappoja.
Veikkaan et timmi Nace ois eniten Jeren makuun.… koska Bojan!![]()
Bojan on syötävän söpö!Ei näistä miehistä ole yksikään söpö.Kulahtaneita pappoja.
Ok, no on kyllä tota ienvaivaakin ollut, olen syyttänyt liian vahvaa hammastahnaa.Mustelmataipumusta + ienverenvuotoa esiintyy kanssa aliravitsemuksessa ja syömishäiriöissä. Se johtuu yleensä C-vitamiinin puutoksesta. Kannattaa ottaa kuuri
Eihän ollut. Aivan hirveää kieltä. Ei saanut mitään selvää. -eriOli kieliopillisesti täysin oikein, opettele sä lukemaan.
Mut kun ei oo timmi. Plus EI ole, eikä ollut, sehän me jo viisuissa nähtiin..Veikkaan et timmi Nace ois eniten Jeren makuun.
Eli et ole vieläkään käynyt leikkauttamassa kaihia poiesBojan on syötävän söpö!
Niin, kun et osaa suomea. Oikein oli.Eihän ollut. Aivan hirveää kieltä. Ei saanut mitään selvää. -eri
Minä taas luulen, et Jere haluaa Nacen sen takia, et Nace on nallekarhuMut kun ei oo timmi. Plus EI ole, eikä ollut, sehän me jo viisuissa nähtiin..![]()