Jenksulle pahoittelut sairauden takia
Yhdellä tutulla taitaa olla samantapainen sairaus ja sillä ainakaan ei ole hätäpäivää, kunhan muistaa huolehtia itsestään. Onnittelut uuden kodin johdosta
Lara79: Me ollaan reissussa vielä suunnitellun tapaamisen ajankohtana, joten ei päästä mukaan
Toisen kerran sitten.
Miehistä on ollut puhetta.. Itse olen ainakin todennut, että nainen pystyy tekemään kolmea asiaa yhtäaikaisesti ja mies hätäisesti yhtä! (ei millään pahalla) Kohta ollaan 10v. yhdessä oltu ja pikkuhiljaa alkaa mies ymmärtämään, että yksin en ihan kaikkeen pysty. Ehkä lapsen saaminen on auttanut miestä ymmärtämään, että myös minun voimavarat ovat rajalliset.
Ankeli, asun myös keltinmäessä
Seuraava puolitoista vko:a ollaan pois jkl:stä, mutta sitten mekin palataan lenkkipoluille. Ja toki voitais tavata joskus sen kahvikupposenkin ääressä.
Miehellä alkaa taas kohta opiskelut ja sitten ollaan pojan kanssa päivisin kahdestaan, niin tänne voi ainakin tulla kahvittelemaan
Täytyisikin ruveta pakkaamaan, tosin ensin täytisi pestä pyykkiä.. On ihan kiva taas mennä sukuloimaan, mutta pakkaaminen ja tullessa tavaroiden purkamien on inhaa hommaa