Jyvässeudun äidit vol. 2

Huomenna sitten sillalla!

Mandy: mä myös olisin kiinnostunut kutsuista :)

Käsityöinnostus, täälläkin on pitkästä aikaa. Ainolle on petivaatteiden lisäksi ruokalappuja mm. väsänny, pari villapukua tehnyt ja nyt on työn alla veljen häihin mekko ja siihen jakku Ainolle. Tiiä vaan miten iso siitä tulee :/ Meillä tosin on villavaatteita varmaan pariksi ekaksi vuodeksi jo, kun äitini on kova tekemään. Meillä on villasukkia ja lapasia joka lähtöön :D
 
Kiitos kaikille tsempityksestä.. Menee ehkä hetken aikaa että tottuu tähän ajatukseen. Eniten harmittaa etten ole pystynyt täsillä intoilee asunnosta, kun sairaus asia puskee koko ajan mieleen. Ja aloitin täl viikolla tekee täyttä viikkoa töissä, joten unet on jääny vähiin. Huh mikä viikko! Ja anteeksi valitus. :)

Sisille ei kuulu mitään uutta, paitsi et oli ollut kiltisti kaverilla hoidossa tänään. Mä kävin tanssitunnilla ja mies on reissussa. Nätisti oli istunu kaverin sylissä (pelkäs kai sen avomiestä:) koko ajan. Ja uusi paikkakin varmaan jännitti.
 
Täällä ois kans yks mamma joka ois kiinnostunut meandi kutsuista :wave: Vaikka meillä on vauvalle vaatteita yllin kyllin esikoisen jäljiltä, niin silti on välillä kiva ostaa jotain uuttakin tai sitten jos sieltä löytyis jotain kivaa esikoiselle.

Turvaistuimista: Meillä esikoinen mahtui istumaan tuohon meidän gracon turvakaukaloon vielä reilun vuoden ikäisenä, hänellä oli silloin painoa himpun alle 9kg ja siinähän saisi istua 13kiloon saakka. Ostettiin sitten esikolle uusi gracon istuin, jonka saa säädettyä kolmeen eri asentoon. Istuin on helppo kiinnittää autoon isofixeilla mutta saa myös vöilläkin kiinni. Istuimessa istutaan selkä menosuuntaan, joka on turvallisempi vaihtoehto. Tässä istuimessa saa muistaakseni istua 4- vuotiaaksi asti. Sitä voin suositella vaikka kallishan se oli. Saas nähdä miten kauan kuopus mahtuu kaukaloon, ois kyllä kiva ostaa hänelle samanlainen istuin seuraavaksi.

Mekin käytiin tänään kirpputori tapahtumassa, porukkaa oli tosiaan ihan riittävästi, hieman hankalaa oli tuplakärryillä liikkua, mutta esikoiselle ostettiin pikkuautoja.

Tänään meidän pikku mies täytti 3kk ja huomenna onkin neuvola, samalla on myös esikon 2.vuotis neuvola.

 
Täällä taas nousta kukon laulun aikaan... Ja neiti nukkuu tällä hetkellä tyytyväisenä meidän sängyssä. Mutta sanon kuiskaten: meillä nukuttiin KOKO yö. Toivottavasti alkais neiti pikkuhiljaa jättää yösyönnit pois. Nyt kun täällä sen sanon niin ens yönä ei sitten nukutakaan :D Ehdin miehenkin viedä töihin jo seitsemäksi, sain auton itselleni päiväksi, kun on menoa iltapäivästä .

Toivottavasti ei ala sataa tässä aamupäivän aikaan. Ota vaan Mandor koirat mukaan,. mä jätän tuon koiruuden kotia.

 
meilläkin naurettiin :) ihan huippua!! toinen on niin suloinen kun hekottaa meille,tosin eipä meitä voi vakavana katsoakkaan :LOL:
ostettiin mobile sänkyyn:ei toimi meillä.kaamee sitkutus alkoi kun sitä seuraili ja meni jo siihen pisteeseen,et piti pitää kättä jalkojen ja käsien päällä et maltto rauhoittua..ehkä me kuitenkin muutama ilta testataan ja sit vasta luovutetaan :)
 
jepjep, meillä sitten nukahdettiin unille ennen lenkille lähtöä. En sitten viittinyt toista herätellä pukemisella. Täytyy käydä yksin vähän myöhemmin. Nepsusen kanssa oli puhetta, että josko otetaan lenkki uusiksi keskiviikkona klo 12?

Mandylle, ja nepsuselle onnea ekoista nauruista =)

Lähtisköhän imuroimaan...

Muoks. Pitää vielä hehkuttaa; meillä näkyy toisenkin alaetuhampaan pienenpieni kulma ikenestä =)
 
Kiva, että Me&I-kutsut sai kiinnostusta. Mä ilmoittelen sit tarkemmin, milloin ne olisi. Keski-Suomessa näyttää olevan syysloma 12.-16.10., joten joko ennen sitä tai sit jälkeen.

nepsunen Onnea naurusta! Mä odottelen jo innolla sitä. Meillä tuli jo kaino hymy. Siitä se lähtee.

Me oltiin häissä lauantaina. Tais olla meidän jätkä heti kuvatuin ja ihasteltuin kohde heti hääparin jälkeen. :) Olipas mukava nähdä sukulaisia. Millonkahan ne omat häät olis... Pitäisköhän laittaa anomus vetämään. :D
 
menipäs taas hetki aikaa lukaista teidän kirjoitukset. Ahkeria ootta ollunna! :D
Meillä ristiäiset meni hyvin. Henni nukkui koko juhlan ajan! :heart: Ensimmäinen itku minulta ja äitiltä pääs alkuvirren aikana ja toinen loppuvirren. Melkoista piipitystä oli laulaminen kyllä! :LOL: Onneksi kävin viime viikolla kestovärjäyttämässä ripset ni ei tarvinnu meikata...sai vollottaa ihan "luvan" kanssa! :D Ja minusta oli aika hellyyttävää kun tytärpuoleni katsoi mua kun itkin ja tokaisi "sä itket onnesta!" :heart:
Äiti hyysäsi keittiössä henkensä hädässä! Yritin selittää, että kaikki vieraat pappia lukuunottamatta on meiän kavereita niin, ettei tarvi olla vimpan päälle jne ni ei uskonu ei!! :headwall: Mutta siis...kaikki meni loppujen lopuksi ihan hyvin! :)
Illemmalla oltiin tuulettumassa ja taas loukkaannuin mieheni tyhmästä kännikäyttäytymisestä ja siitä johtuen tämä on nyt toinen mykkäkoulupäivä. Kerran on mies koittanut anteeksi pyydellä, mutta eipä kovin paljon lohduta kun tiedän ettei toinen tarkoita "anteeksi kun olin tyhmä"-lausettaan! Omasta mielestään ei ole OIKEASTI tehnyt mitään tyhmästi!! :( Lapsipuoleni tulevat tänään meille yhdeksi yöksi ja kai sitä pitäisi suht normaalisti koittaa käyttäytyä...vaikeeta se vaan on!
Mutta ei pahaa etteikö jotakin hyvääkin! Meiän Henni sitten jo juttelee...omalla alkeellisella tavallaan! Ei ihan vielä jokelleta, mutta nyt tulee jo muitakin ääniä kuin itkua ja kitinää! Kiljahteluja kera hymyjen tulee paljon ja mikähän kauhuleffa (en katso niitä itse) se nyt oli missä se muksu hiippailee ympäriinsä ja örisee sillai karmeesti?! No enivei...Henni tekee juuri niin! :LOL: Hymyt taitaa olla vieläkin pieruhymyjä, mutta yhtäkaikki ne on TOSI suloisia! :heart:
Oli puhetta tuosta hetkeen tarttumisesta jne. Harmittaa kun en aikanaan itse tehnyt niin! Olisin halunnut aloittaa lasten hankinnan nuorena, mutta totuus nyt kuitenkin on se, että kolmekymppiä häämöttää kulman takana! :( Saa nähdä millon sitä tulee toinen hankittua vai tuleeko...!
Mutta nyt iski siivousinspis joten hävis mielestä mitä piti kirjottaa! :LOL:
Palataan siis asiaan...!
 
Joo, on tosiaan taas kirjotuksia tullu! Kiva kun teitä "uusia" on liittyny tänne niin on pinokin heränny ihan uudella tavalla henkiin =)

jenksulle täältä myös :hug: ! On varmaan pysäyttäny ja säikäyttäny tommonen uutinen. Ja menee aikansa tottua. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun yhdellä kaverilla on samainen sairaus ja voi vallan mainiosti kunhan vaan muistaa hoitaa itseään.

Onnea ekoista nauruista :heart: Se oli kyllä aivan mahtavaa ja on edelleen!

Turvaistuimista olitte puhelleet..Me käytiin viime viikolla ostamassa seppälän lastentarvikkeesta gracon cosmic xtp, tosin edelleen kaukalo käytössä kun ei oo saatu aikaseks virittää istuinta vielä. 279? oli hintaa, elokuun tarjous. En tiiä mikä oikee hinta on. Kalliitahan nuo on, mutta tän pitäis nyt mennä pitkään.

Ootteko muuten kukaan hankkinu vielä välikausihaalaria? Mä oon käyny kattelee, mutta nekin on niin kalliita..ja kun ei varmaan sama puku mahdu enää keväällä, niin ei viittis omaisuutta sijottaa. Mites teillä kellä on vanhempia lapsia, millasia pukuja ootte käyttäny ja minkälaisia kokemuksia niistä?

Mitähän mun sit piti..Joo, tapaamiseen mekin voitas alustavasti ilmottautua. Vielä en ihan varmaks voi sanoo kun riippuu siitä, onko auto käytössä. Ja ne me&i kutsut kuulostaa myös kivoille!

Meille ei mitään kovinkaan ihmeellistä, Niklaksella on ihan hirvee vauhti koko ajan päällä. Ei pysy paikallaan ei sitten yhtään ja kopsahduksia sattuu vähän väliä kun temuaa niin hirveesti. Kivahan se on että virtaa riittää, mutta välillä on kyllä rasittavaa kun saa juosta perässä koko ajan. Ja kämppä on mullin mallin sen kymmenen kertaa päivässä kun ukko käy levittelemässä kaikkien kaappien sisällöt lattialle :LOL:

Pusukalattarelle myötätunnot täältä. Meijän isukkia vaivaa useesti sama ongelma, että kun vähän saa viinaa niin järki muuttaa muualle ja osaa olla kyllä TODELLA typerä! Raivostuttavaa! Ja just se kun ei ees tajua tehneensä mitään väärää! Ne on semmosia putkiaivoja :kieh: :LOL:

Jep, nyt ois varmaan alettava jotain touhuamaan kun poitsu on päikkäreillä..On vaan niin vetämätön olo kun on tuo flunssa löytäny tiensä tännekin. Onneks ainakin vielä kiusaa vaan minua eikä oo Niklakseen tarttunu.

Palataan..
 
lara79: mäkin voisin ilmottautua siihen tapaamiseen niin tutustuisin vähän ihmisiin täällä päin. missä päin jyväskylää tämä tapaaminen tapahtuu? tiedän vaan et varaanko auton käyttööni vai pääseekö kävellen..
Ja niihin Mandyn MEandI-kutsuihin voisin kas ilmottautua.
keskiviikkona mäkin voisin lähteä taas lenkille nii sais edes vähän liikuntaa kotona istumisen sijaan..

meidän neiti ei meinaa millään mennä päikkäreille. silmistä näkee et on väsyny mut se touhuaa vaan koko ajan jotakin omia juttujaan.

Ippulle vinkki, et kannattaa ehdottomasti kattella kirpparilta sitä haalaria nii ei tarvii maksaa maltaita siitä. mä ostin uuden veroisen haalarin kympillä kirppikseltä ja samalla löysin myös toppahaalarin talveks parillakympillä. sekin on ihan ku uus. eli suuntaa kirppareille pukuja ettimään.. ;)

nyt se tyttökin nukahti pylly pystyssä lattialle. pitää varmaan mennä viemään se omaan sänkyyn.. =)
 


Loorus:
Nukkumisesta: Aino nukkui syntymästään asti reilu 2kk ikään vaihtelevasti äp-laatikossa meidän huoneessa ja vieressä. Monesti jäi illalla laatikkoon ja ekalta yösyötöltä jäi viereen. Sitten alettiin kokeilemaan miten onnistuu siirto syönniltä lootaan kun alkoi tyttö sen verran jo liikkua että aina potki jompaa kumpaa meistä, kääntyi poikittain jne. Samantien olikin jo Tutteli-yöt edessä, jolloin laitettiin pullolta aina omaan petiinsä. 2kk 3vkon iässä Aino muutti omaan huoneeseen pinnikseen ja on nukkunut todella, todella hyvin siellä! Selvästi vauvankin unta meidän tapauksessa paransi se, että saa olla omassa rauhassaan tuolla ilman että kukaan hiippailee, kääntyilee, supisee jne. vieressä. Tuolla Ainon huoneessa käydään öiset 1-2 Tutteli-satsia antamassa himmeässä valossa ja siitä saa laskea takaisin sänkyyn nukkumaan.
meillä oli ihan sama juttu, et sillon ku nukku samassa huoneessa, nii heräili parikin kertaa yössä mut ei oikein kaivannu muuta ku viereen. mut sitten ku siirrettiin omaan huoneeseen nii nukkuu kakstoista tuntia putkeen yössä ilman mitään heräämisiä.
varmasti se, et joku siinä pyörii vieressä ja tuhisee, vaikuttaa lapsen uniin aika paljon.
 
Hip hei ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, niin ja tervetuloa joukkoomme ankeli :)

Me käytiin aamulla neuvolassa ja hienosti on meidän mussukka (3kk) kasvanut pelkällä rintamaidolla. Painoa oli tullut kuukaudessa taas yli kilo :D Eli vaaka näytti huikeat 7160g! Taidetaan mennäkkin kilo per kuukausi tyylillä. Sanoinkin että kohta poitsu hurahtaa ohi isoveljestään, jolle oli painoa kertynyt 11,5kg (kohta 2v). Vauvalle oli tullut pituutta yli 4cm lisää, eli nyt oli 62cm pitkä. Hoitaja sanoi että on hyvin kehittynyt ja nauravainen vauva. Hoitaja naureskeli meidän vauvan hauskalle "ryömimistyylille". Poitsulle annettiin myös rokote, jota vähän itki.

Näinköhän meidän esikoinen on jättämässä päikkäreitä kokonaan pois. Nyt hän on tuolla sängyssään ollut jo yli tunnin, mutta ei vaan nukahda, omiaan siellä höpöttää. Äsken huuteli että apua, apua, laastaria, vaikka ei hänellä mitään hätää ollut :LOL: Noh, jos ei nukahda niin ompahan ainakin levännyt sängyssään tai ei kai tuota voi lepäämiseksikään sanoa jos koko ajan tuolla sängyssään jotain huutelee. Tosi kiva jos kiukkuaa sitten koko illan kun mieskin on iltavuorossa. Toivottavasti pikkuiselle ei tule mitään oireita tuosta rokotuksesta tai sitten minulla on täällä kaksi kiukuttelevaa mukulaa ja yksi trimmattavaksi vietävä koira :attn:
Jos joku haluaa tulla iltakahveelle tällä viikolla, niin mamma/lapsiseuraa otetaan vastaan ilomielin. Mies on tosiaan iltavuorossa koko viikon, niin juttuseura olisi tervetullutta. Voin lähteä myös muksujen kanssa iltalenkille jos joku on vailla vaunutteluseuraa =)

Ippu: Kyselit haalareista. Meidän esikoisella oli viime syksynä (silloin siis 1v) sellainen vettä ja likaa hylkivä haalari, olikohan se travallen vaiko jonathanin, enpä nyt muista. Koko oli 80cm. Sama haalari mahtui pojalle vielä viime keväänä, vaikka ikää oli jo 1v8kk. Tykkäsin haalarista tosi paljon. Jos ulkona oli kosteaa niin ei tarvinnut kurahousuja, mutta tietenkin jos satoi kunnolla ja oli paljon lätäköitä niin sitten laitoin kurahousut lisäksi. Vaikka haalari on väritykseltään vaalea, niin silti se on vielä kuin uusi ja se menee seuraavaksi meidän kuopukselle. Talvihaalari oli myös likaa ja vettä hylkivä, merkiltään Lassie. Sekin oli tosi hyvä käytössä ja on edelleen hyväkuntoinen. Se oli myös kokoa 80 ja meni koko talven. Nyt pojalla on käytössä Reiman välikausihaalari ja sitten vielä vähän kylmemmille keleille on Lassien puku. Talvihaalari täytyy vielä hankkia, kattelin niitä jo prismasta. Siellä oli ainakin sellainen kiva muumihaalari. Me ajateltiin hankkia haalarit uutena, kun pikkuveli perii sitten veljensä haalarit.
 
Nopsaan ehdin taas kirjoittaa.. Luen joka päivä teidän jutut, koska muuten ei perässä pysy :D mutta hyvä vaan näin!

Tapaamiseen me ei päästä, koska meillä on neuvola klo 15.. Oltaisi mielellään muuten tultu.. :ashamed: toivottavasti seuraava kerta sattuu paremmin meillekin.

Me&I-kutsut Voisin tullakin! Itsekin harkitsin niiden pitämistä, mutta jos sinä pidät, niin en enää jaksa toisia pitää :LOL:

Haalarit.. Mulla vk-puku hankinnassa vielä..Reimalla olis ollu yksi hyvä, mutta maksoi 65e, niin en raaskinut. Ja toppapuvun ostin 15e:lla kaverilta Lassie-merkkiä. Täytyy tuota vk:ta katsoa vaikka huutiksesta.


Turvaistuin.. Meille hankittiin Britaxin Multi-tech, ilmeisesti markkinoiden turvallisin (?) ja pitkäikäisin (?).. Tosin meille on suositeltu noin neljän vuoden iässä myydä se ja hankkia sillä rahalla uusi turvavyöistuin. Näin on kuulemma aina turvallisempaa! Täällä sen hinta on 349e, mutta saatiin Savosta 300e..vähän edes säästöä. Se tulee ensi viikolla, enkä millään jaksais odottaa! :)

Meille ei muuta uutta..jätkän meno on päätä huimaavaa :D mutta perässä täytyis pysyä.. nyt kattelee sitä huutista :)

Milja ja Miika 8kk
 
Jee, me aloitetaan vauvauinti lauantaina! =) Kävin jo hakee uimapuvun Ainolle Prismasta, täytyy vähän itse viritellä sitä lahkeensuista, että jos tulee kakat niin pysyy sisällä :whistle:

Haalareista, mä ostin jo viime syksynä alesta Reimatec-välikausihaalarin. Sitten on tuo äp-pakkauksen vanupuku ja yks toinen samanmoinen saatu ja talven meinasin pärjätä pakkauksen toppapuvulla. Meidän neiti on niin pikkunen, että uskon sen mahtuvan koko talven. Ellei sitten veny paljon pituutta :LOL: Ensi kevääksi ostin toissa viikolla alesta Reiman vk-haalarin. Sadevaatteita olen, etsiskellyt. Huutiksesta on tulossa kurahousut, takki vielä hakusessa. Tuli vaan mieleen, että pitääkös mun hankkia ulkovaatteita ja kuravaatteita kaksin kappalein, kun tytö menee hoitoon vuoden alusta? Kurikset nyt ainakin, mutta ei kait pukuja...
 
pusukalatar Onnea Hennille nimestä! :) Mikä tuli muuten koko nimeksi? Mymmelin poikakin on saanut viikonloppuna nimen! Minkähän nimen herra sai?

Milja Voithan sä järjestää sit seuraavat Me&I-kutsut. Kuitenkin valikoima taas muuttuu jossain vaiheessa.

nessu Paljonko maksoit Reimatecin välikausihaalarista alessa? Mietin vaan, kun itse ostan kaveriltani käytetyn... Etten vaan maksa liikaa. :)

Ja ankelille tervetuloa! :flower:

Mäpäs lyön jokun lokakuun päivän lukkoon sen Me&I-esittelijän kanssa, niin saadaan se kalentereihimme hyvissä ajoin. Tulen sitten kertomaan tänne ajankohdan.
 
nessu: Itellä kokemuksia tuosta lasten hoitohommasta, niin voisin kommentoida. Toiset vanhemmat haluaa että hoitopaikassa on omat kuravaatteet ja kotona omat. Toiset taas pärjää yksillä ja roudaa niitä sitten kodin ja hoitopaikan väliä. Itse varmaan pärjäisin yksillä, mutta jokainen saa tehdä miten tykkää ja tuntuu parhaimmalta. Se vaan, että kaikki hoitajat ei välttämättä tykkää jos lapselle on laitettu iltapäivällä kuravaatteet päälle ja vanhemmat tulee hakemaan ja heittää likaiset kurikset pois ja jättää ne hoitajalle. Eli silloin hoitajan on vielä työpäivän jälkeen käytävä pesemään lasten vaatteita, joka ei välttämättä kuulu enää hoitajan työhön. Päiväkodissa on tietty enemmän henkilökuntaa ja siellä varmaan se on ihan ok. Villasukkia ja lapasia/rukkasia sun muita vaihtovaatteita saa kyllä hoitopaikassa olla useemmat, jos sattuu vahinkoja niin ei tarttee märissä vaatteissa olla. Tuosta haalari asiasta vielä, uskon kyllä että teidän sirolle typykälle menee hyvin vielä äp.n toppahaalari, koska meilläkin mahtui esikoiselle vielä 1-vuotiaana vuoden 07 pakkauksen haalari joka oli kokoa 68, mutta ei me sitä enää reilu 1-vuotiaalle kehdattu laittaa kun näytti niin vauvamaiselta ja se kangas ois varmaan aika äkkiä kastunut kun poitsu touhus lumikasoissa.
 
Mandy maksoin siitä Reimatecistä muistaakseni 30? Cittarilla. Nyt tuosta Reimasta minkä ostin olikohan se 17 vai 19?. Mä meinasin säästää vauvanvaatteet, ulkovaatteet ainakin tuleville seuraaville lapsille, joten ostan ne mieluiten uutena jos edullisesti saa.

Halinalle kiitti noista hoitopaikan vaatetusasioista.. Niin mä vähän aattelin että vaihtovaatteita saa olla useemmat, mutten nyt ehkä kaksia ulkovaatteita viittis ostaa.. Ellen löydä kirpparilta halpoja, kun likaantuvathan ne tietysti käytössä ja jos toinen on sitten kuivumassa.. :/ Hmm.. täytyy miettiä. Muistaakseni tuo 08 pakkauksen puku on myös se 68cm, mutta on reilun kokoinen kyllä. Voi olla tyttö mahtuis vielä viime kevättalvella käytössä olleeseen 56cm toppapukuun :LOL: Täytyykin itse asiassa kokeilla joku päivä
 
Eeva83
Halinalle ja Nepsunen me myöskin Emmin kans ollaan keskiviikko kahdestaan, joten jonkinlainen tapaaminen sopisi myös meille. Lenkki ok, mikäli sää sallii, muuten vois sitten vaikka kahvitella?

Me myöskin aloitetaan viikonloppuna vauvauinti, mennään Alvariin sunnuntai-aamuna. Kiitos Nessu vielä, et kerroit täällä siitä infosta. Sun viestin perusteella todellakin osattiin suunnistaa sinne infoon. :) Me käytiin myös ostamassa heti uikkarit Emmille Prismasta... polskutteleekohan meidän tytöt samanlaisissa uikkareissa? Ostin sellaset vaaleanpunaiset lahkeelliset uikkarit, joissa on sellasia pieniä kukkakuvioita. Ostettiin tytölle myös nokkamuki. Saas nähdä, kuinka juominen siitä onnistuu! :)

Emmillä oli tänään puolivuotisneuvola. Pituutta 67,5 cm ja painoa 6940g. Painoa oli nyt tullut aiempaan verrattuna hienosti, mut pituutta ei niinkään. On kuulemma normaalia, että kasvu keskittyy jompaan kumpaan, painoon tai pituuteen, mutta siitä huolimatta mennään kuukauden päästä uudelleen kontrolliin. Toivottavasti kasvukäyrä on silloin jo tasoittunut! Tyttö sai reiteensä toisen annoksen siitä tutkimusrokotteesta ja nyt seuraava rokotus pitäisikin sitten olla vasta vuoden iässä. Jippii! :)

Nyt täytyy kuitenkin alkaa kyttäämään tota kaksnelosta.

 
Jippii, hyvin meni ilta poikien kanssa vaikka vähän epäilin että toisin kävis ja sain molemmat pojjaat nukkumaan puoli kympin aikaan. Hyvä minä :D Esikoinen ei siis nukkunut tänään päikkäreitä, vaikka sängyssä olikin pitkän aikaa. Koirakin saatiin käytettyä trimmauksessa ja ulkoiltiin sillä aikaa. Esikoinen nukahti hyvillä mielin iltasadun jälkeen ja vauveli kuunteli myös sadun ja sen jälkeen syötin hänet ja sekin simahti saman tien. Nyt pitäis ite mennä suihkuun. Mies saa käyttää koiran iltapisulla kun tulee töistä.

Nepsunen, Eeva ja mandor: Sovitaanko jotain iltalenkkiä keskiviikoksi vai miten? Meillä esikoinen syö yleensä iltaruuan tuossa 17 aikoihin, eli sen jälkeen ulkoilu sopis meille hyvin. Jos sataa niin meille voi tulla iltakahveelle.
 
Mandy Hennin toinen nimi on Emilia :)
Noista haalareista on ollu puhetta...hävettää myöntää, mut mä en ole tehnyt mitään kyseisen asian eteen! :ashamed: Mä oon vaan tumpannu vaunuissa tytölle vilttiä päälle! Ja ihan on lämpösenä pysynyt. Mutta kyllä nää ilmat tästä vielä viilenee eikä villapaita ja viltti riitä!! Mulla on parikin toppapukua, mutta oisin kyllä sitä mieltä et ne on enempi sit pakkaskeleille?! Ellei tee niin, että noitten alle laittaa nyt alkuun kevyesti vaatetta ja sit lisäilee sinne alle kun tulee kylmempi?? Suurin osa Hennin vaatekaapin sisällöstä on lahjoitus/lahjatavaraa ni niillä ois pärjäiltävä mahd pitkälle...
Pääasia on et, että tyttö pysyy lämpimänä eikä niinkään se, että MITEN se pysyy lämpimänä! :)
 

Yhteistyössä