Joo, on tosiaan taas kirjotuksia tullu! Kiva kun teitä "uusia" on liittyny tänne niin on pinokin heränny ihan uudella tavalla henkiin =)
jenksulle täältä myös :hug: ! On varmaan pysäyttäny ja säikäyttäny tommonen uutinen. Ja menee aikansa tottua. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun yhdellä kaverilla on samainen sairaus ja voi vallan mainiosti kunhan vaan muistaa hoitaa itseään.
Onnea ekoista nauruista :heart: Se oli kyllä aivan mahtavaa ja on edelleen!
Turvaistuimista olitte puhelleet..Me käytiin viime viikolla ostamassa seppälän lastentarvikkeesta gracon cosmic xtp, tosin edelleen kaukalo käytössä kun ei oo saatu aikaseks virittää istuinta vielä. 279? oli hintaa, elokuun tarjous. En tiiä mikä oikee hinta on. Kalliitahan nuo on, mutta tän pitäis nyt mennä pitkään.
Ootteko muuten kukaan hankkinu vielä
välikausihaalaria? Mä oon käyny kattelee, mutta nekin on niin kalliita..ja kun ei varmaan sama puku mahdu enää keväällä, niin ei viittis omaisuutta sijottaa. Mites teillä
kellä on vanhempia lapsia, millasia pukuja ootte käyttäny ja minkälaisia kokemuksia niistä?
Mitähän mun sit piti..Joo,
tapaamiseen mekin voitas alustavasti ilmottautua. Vielä en ihan varmaks voi sanoo kun riippuu siitä, onko auto käytössä. Ja ne
me&i kutsut kuulostaa myös kivoille!
Meille ei mitään kovinkaan ihmeellistä, Niklaksella on ihan hirvee vauhti koko ajan päällä. Ei pysy paikallaan ei sitten yhtään ja kopsahduksia sattuu vähän väliä kun temuaa niin hirveesti. Kivahan se on että virtaa riittää, mutta välillä on kyllä rasittavaa kun saa juosta perässä koko ajan. Ja kämppä on mullin mallin sen kymmenen kertaa päivässä kun ukko käy levittelemässä kaikkien kaappien sisällöt lattialle
Pusukalattarelle myötätunnot täältä. Meijän isukkia vaivaa useesti sama ongelma, että kun vähän saa viinaa niin järki muuttaa muualle ja osaa olla kyllä TODELLA typerä! Raivostuttavaa! Ja just se kun ei ees tajua tehneensä mitään väärää! Ne on semmosia putkiaivoja :kieh:
Jep, nyt ois varmaan alettava jotain touhuamaan kun poitsu on päikkäreillä..On vaan niin vetämätön olo kun on tuo flunssa löytäny tiensä tännekin. Onneks ainakin vielä kiusaa vaan minua eikä oo Niklakseen tarttunu.
Palataan..