Pusukalatar: välistä tekee ihan hyvää päästä tuulettuu. Jaksaa taas paremmin
Mä sain kesällä kuulla kuinka huono äiti olen, kun jätin 4kk ikäisen vauvan mummolle hoitoon, kun itse oltiin miehen kanssa pari päivää reissussa
Mutta se teki meille hyvää, vakka kova ikävä olikin. Itse en sitten sen jälkeen ole missään käynyt, nyt on tosin tiedossa paritkin pippalot ja aion kyllä mennä!
Huomenna oltais lähdössä lenkille Ylä-Myllyjärveltä ainakin Lauraliinan ja Nepsusen kanssa. Jos joku muu vielä haluaa tulla?
Olen ollut tänä aamuna ahkera, meillä on jo kotityöt tehtynä
Pitäis lähtee lenkille ja sitten ruokakauppaan. Käytiin eilen vielä lenkillä ja Aino hermostui niin kovin, että kannoin pari kilsaa vauvaa, työnsin rattaita ja kuljetin erittäin huonosti käyttäytyvää koiraa :headwall: Taidan siis huomenna ottaa repun mukaan, jos sama toistuu. Voisin muuten ottaa tuon huonosti käyttäytyvän koiran mukaan, jos kukaan muu ei ota koiria?
Iltapäivä meni meillä eilen sitten kitisten ja yöunille sammahti jo klo 18.30
Ei tosin syönyt kunnolla, mutta nyt aamulla taas ruoka maittanut. Tein eilen illalla netissä Ainosta päivähoitohakemuksen. Nyt se töihinmeno tulee todemmaksi ja harmittaa kyllä. Mutta en ota kyllä päivän tai kahden sijaisuuksia. Jos ei tuu pisempiä pätkiä, niin sitten oon kotona Ainon kanssa
Niin ja kiva oli nähdä eilen kaikkia!