tämä sakki palannut myös kotiin savosta,ihanaa oli jälleen,viinimarjat on nyt mehustettu ja mustikoitakin löysin soppa tarpeiksi..en ole koskaan ollut marjojen poimija,mut tuo tyttö saa minussa ihmeitä aikaan
reissu meni muuten mukavasti tosiaan,mut tyttö kieltäytyi syömästä perjantai yönä ja syy oli varmasti mammassa
olttelin illan aikana pari tupakkaa nuotiolla istuessa.kyllä oli morkkis!eipähän sit tarvinnu lauantaina enää pössyytellä.olen siis lopettanut tupakoinnin jo uutena vuotena -08,mut nyt olen taas joskus maistellut.hyi,ällö tapa joka koukuttaa kyllä heti!!eilen olikin sit taas tankkipäivä,typy roikkui koko ajan tississä..vähän reissu vei voimia meiltä molemmilta,herättiin aamulla 9.45 ja illalla nukahdettiin kymmenen jälkeen
ei keretty edes aamulypsyä kuuntelemaan,höh..
nessulle paljon onnea kosinnasta,jyväskylän kirkkoherranvirasto on eka paikka missä kannattaa käydä,ja jos tosiaan tuomiokirkossa haluatte vihille,kannattaa sekin varata jo nyt
Sovitaanko tapaamispäivä 25.8 ja vaikka 10 ja siitä eteenpäin miten kukin pääsee tulemaan?tänne kulkee tosiaan todella huonosti linkit,eli oma auto on aika jees..ilmoitelkaa ennen vkl ketkä ois tulossa,osaan varautua tarjottavilla
ja allergiset myös ilmoittautukaa.minulle sopii hyvin et isommatkin sisarukset tulee.
niin ja
huom:meillä on kaksi kissaa,eli kissa allergiset varokaa.
outiko,harmillinen tilanne sinulla,toivottavasti syksymmällä pääset mukaan taas
ja pitää tosiaan järkätä jossain vaiheessa taas ilta miitinki,on sit miehet vaavojen kanssa,päästää "akka porukalla" vaik syömään tai jotain..
baby bio kuulostaa kivalle,mut taidetaan lähteä vasta kun eerika tuosta vähän kasvaa vielä.
keltinmäen ekavauva ryhmään soitelleet,tämä sirpa helle oli viime viikon lomalla,tällä viikolla paikalla,osoite on siis sirpa.helle@evl.fi ja numero 0503800426.pirautelkaa tai laittakaa s.postia,ois kiva jos kaikki pääsis ryhmään mukaan =)
minä innostuin kovasti kansalaisopiston esitteestä,pitää joogaan ja jumppaan osallistua.."kato ittees peilistä läski"-kurssi alkaa jälleen..itse inho on paras motivaattori,eikös niin
nyt pitää rueta tekemään jotain oikeastikin,eikä koneella kökkiä koko aikaa..tosin teidän kanssa turinkin on mielestäni varsin kivaa ja hyödyllistä puuhaa
nepsunen ja eerika 2kk 3viikkoa toivottaa kaikille mukavaa alkavaa viikkoa =)