Jipsukka ja
Ninnuskainen; harmi että teille ei tullut toivottua lopputulosta... Peukut on täällä isosti pystyssä sen suhteen, että kyllä se vielä onnistuu!
Ninnuskainen varmasti vaatii rohkeutta lähteä uudelle kierrokselle syksyllä tuon punktiokokemuksen ja kaiken siihen liittyvän jälkeen...
mammalla luulisi jo olevan uutisia suuntaan tai toiseen?
Ja
KTL, uuden hoitomuodon myötä onnistumismahdollisuudet varmasti paremmat, varsinkin kun teidän tilanteessa nuo inssit jälkeenpäin ajateltuna ajan- ja rahanhukkaa. Mutta toki sitä toivoo, että näistä hoidoista selviäisi kevyemmin joten ompahan nyt nuokin kokeiltu.
Itse olen pitänyt hiljaiseloa mutta nyt tämän uutisen päätin täällä julkistaa. Meidän ICSI tuotti tulosta ja raskaana ollaan. Tänään rv 9+3. Varhaisultrassa viime viikolla oli kaikki hyvin joten nyt täytyy vaan uskaltaa alkaa luottamaan tähän. Mun siskolle kerroin tänään, meidän vanhemmille kerrotaan luultavimmin vasta sitten kun on rv 12 takana.
Meillä tätä kerettiin toivoa 7 vuotta josta pari viimeistä vuotta oltiin hoidoissa. Meidän hoitotaipale:
- 3 inssiä, kaikki negaa
- 1. IVF (munasolut epäkypsiä joten ei siirtoa)
- 2. ICSI (ei tuoresiirtoa; hyperin riski --> 1 PAS-siirto josta nega --> loput alkiot ei selvinneet)
- 3. ICSI toukokuu 2013 --> tuoresiirrosta
plussa ja pakkaseen jäi 3 alkiota. <3
Vaikka takkuamista ja odottamista on nämä hoidot olleet niin silti jälkeenpäin sen voi todeta, että onnistuttiin kuitenkin "helposti" koska toinen koskaan siirretty alkio tarttui kiinni. Monet käy alkionsiirtoja läpi monta kertaa enemmän...