Jyväskylän odottajat...

Onnea Rhea "rajapyykin" ylittämisestä :flower: .

Täällä saikkarilla äippäloman alkuun (supistusten takia). No nyt ei oo pahemmin supistellutkaan kun on ottanut rennosti.

Eilen oli eka synnytysvalmennus, joka järjestettiin sairaalalla. Meitä oli 5 ensisynnyttäjä-pariskuntaa ja tosi mukava kätilö, joka kertoili synnytyksestä ja sitten puhuttiin odotuksista miesten ja naisten ryhmässä. Lopuksi vielä kurkattiin synnytyssaliin. Ja sitten vielä nähtiin erään ylpeän isän pitelemä tunnin ikäinen pikkuinen Ihan mukava maku jäi sekä isännälle että minulle.
Ensi kerralla puhutaan kivunlievityksestä ja siitä milloin sairaalaan. Yhteensä tota valmennusta on 3 kertaa.

Putsku ja kullanmuru 33+6
 
Juu muistakaa nyt hyvät immeiset ennen ysiä alkaa jo jonottelee sinne mammajoogalinjoille! Mutta ennen mua ei saa kukaan ehtiä soittamaan ! :LOL: kyllä mä päätin olla sen verran mukavuudenhaluinen etten lähe tonne tihkuun telttailee. hehehhe.

 
skog: tottakai sä ilmottaudut kans joogaan! Mennään kolmestaan sinne venymään ja paukkumaan tuon mama-L: kanssa! :saint:
Eilen sain neuvolatädiltä tiedotteen siitä uinnista. Se alko muistaakseni 13.9 ja ihan hallimaksulla. Taidan ainakin kokeilla muutaman kerran. Pitäs vaan uimapuku ostaa ku mummun vanhalla puvulla oon nyt uinu vuoden verran. :LOL:

pikkupeikko: Mites se ultra, oliko eilen?
 
Minäkin pääsin!! :wave:
Kirjauduin 9.00.17 B)
Nyt sitten siellä viimiestään tavataan. Vaikka mistäpäs minä sua/teitä tunnistaisin.. :D
Tuleeko siitä vielä joku tietoisku, että mitä pitää ottaa mukaan ja montako jalkaa pitää saada niskan taakse ekalla kerralla jne.? :/
 
Mut ainaki tunnistaa siitä et oon takuuvarmasti koko ryhmä rämän lyhyin. :D hahaha. Joogassahan tarvitaan semmoista pehmoista mattoa mutta mä luulen kyllä että ne saa sieltä.. Sitten vaan mukavaa vaatetta päälle, se ei oo mikään hikilaji että ei ihan semmosia aerobic-trikoita päälle mut ei myöskään kolmea paitaa ja puuvillapöksyjä. :D Ja kun kuvaus on että ei vaadi aikaisempaa kokemusta niin ei siellä tarvitse venyä yhtään sen enempää kuin tuntuu hyvältä, sehän se pääasia on !
 
mama-L: Kuinka "pitkä" oot? :D En nimittäin minäkään ole mikään hongankolistelija. Kohta alkaa leveyttä varmaan olemaan enemmän ku pituutta. :snotty: Oon siis 160cm.
Mä voisin laittaa profiiliin jonku kuvan hetkeks aikaa niin mun pärstä on sitten ainakin tuttu sulle.. :D
 
No kyllähän tollasen pärstän kehtaa tänne laittaakin. Kieltämättä et mitenkään hirveen pitkältä vaikuta. Mäkin näytän sit normaalipituselta sun rinnalla.. :D

Mites skogin kävi? Vai päätitkö jättää väliin? Joukossa olisi tunnelma tiivistynyt.. :saint:
 
ite kans jonottelin sinne ku aukeaa ja sit ku aukes oli linjat ni tukossa et en päässy läpi.. nyt ollaa sit varasijalla 8 eli aika heikkoa taitaa näyttää et pääsis... :'( prkl!! ois ollu mull eainut sopiva ajan kohta tuo kurssi, ku loppuis sit marraskuule, ni joulukuussahan tää tältä jo saattaa sit syntyäkin...

ei auta... :ashamed:

käytii eilen 4D ultrassa.. aivan ihana kokemus oli :heart: suosittelen kaikille joilla tialnne periks antaa ni lämpösesti.. saatii selville kaik mitä haluttii ja pienen pieni pojan jässikkähän tuolla masussa köllöttelee... :heart: :heart:

kuvia 4Dstä olis tuossa alla olevassa linkissä... ;)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=krisu44&image_id=65926398

ni ja sieltähän näkkee samalla meikäläisen nassun jos nyt pääsen tuonne joogaan :whistle:

peikko ja nilla-olavi 20+6 (pitänee keksiä poitsulle osuvampi nimi :D )
 
Onnea peikko poikauutisista! :hug: Toivottavasti pääset meidän kans joogaamaan!
Kyllä ois kiva itsekkin tuohon 4D:hen päästä, mutta ei oo varaa.
Aina mulle kyllä tulee ihan alienit mieleen noista kuvista ku ne piirteet on vielä niin terävät.. :saint:
 
Onnea pikkupeikko poikauutisista myös minun puolestani! :flower: Tuo 4D ois kyllä kiva, mut taitaa ne rahat mennä vaunuihin... Ehkä irtoaisi varat ihan tavisrakenneultraan...
Yritin kyllä tuonne mammajoogaan soitella, aloitin ennen yhdeksää ja kun lopulta pääsin läpi ennen yhtätoista, oisin saanut tuon varasijan 8. Jätin sitten väliin, kun ei se juuri suositellut jonottamaan jäämistäkään, tylyili vaan kun en ollut netissä ilmoittautunut. pyh. sen olisin tehnyt jos olisin voinut :'( kun vielä oli tuo neuvolalääkärikin juuri ilmoittautumisaikaan, niin meni hyvä yli puolituntinen ihan hukkaan soittelulta. No ei auta, vesijumppaa kyllä aion kokeilla, jos vaan puku menee päälle :)
Oli muuten tosi tyly ja kovakourainen lääkäri tänään vuorossa, ei paljon ilahduttanut tai tuonut varmuutta tuo käynti :/ Onneksi sentään sydänäänet kuuluivat!
 
Me kanssa vielä harkitaan 4D:tä, vaikka mä siitä kyllä kovasti haaveilen... Vois koittaa äipält kysyä haluisko se kustantaa sen meille vaikka joululahjaks. :D Toisaalta ku mä nyt voin kattoo ultralla periaatteessa millon vaan niin vähempikin ehkä riittää ku se kaikkein kallein...
 
nooh ei auta kun kattoa mitä sieltä tulee,mut tosiaa en usko kans et tuolta varasijalta 8nousen sinne ite joogaan asti.. :'( en ymmärrä mikseivät voi järjestää kursseja lisää edes yhtä ryhmää ni pääsis sit toisetki 20vai 30 kokeilee... jos kerran halukkaita on ni ei ymmärrä.. :ashamed:

tosta 4Dstä, ni mä sanon kyllä et suosittelens itä jos antaa periks kukkaro, mut kyllä se tavan rakenneultrakin on aika uskomaton, ku näkyy kaikki sormet,selkäranka,kasvojen luita,kylkiluut jne.. et kyllä kannattaa sit miettiä tota rakennetta jos ei anna rahat periks 4Dhen.. ku muistaaksee mehiläisessä oli tuo tavan rakenne näin et 70?jää maksettavaa itelle kelan korvauksen jälkee et se ei ole enää paha.. :)

noh tää lähtee nyt kattelee josko pääsisi tuonne mamma uintii sit edes.. :/ jos ei lyön hanskattiskii ja lähen sohvalle popsii herkkuja navan täydeltä.. :kieh:
 
pp: mulle jaettiin neuvolassa sellanen lappu, missä oli mammauinnista. Se alko syyskuussa, eikä siinä sanottu mitään ryhmän koosta tms. Että kai sinne saa vaan mennä. Ja ihan hallimaksulla pääsee. Mä ajattelin sitä kokeilla. Voin kotoa laittaa tarkempaa infoa jos et oo tota lappua saanu.
 
en ole saanu.. onks se kaupungin hallissa? ku mä yritän päästä tähän maalaiskunnan hallii ku olis helpompi kulkee.. mut jos ei käy se kaupunkikin... :D kunhan jotain pääsis tekee... ei viittis ihan tavan jooga ryhmäänkää lähtee tms ku ne ei välttämättä ole kovin hyviä juttuja raskaana olevalle sit...
 
Peikko samaa itse pohdin, että kun tavallisia joogaryhmiä oli sata, miksi on vain yksi ainoa mammajooga??????!!! Halukkaita ilmeisestikin olisi riittänyt kahteenkin ryhmään...
Jokatapauksessa, uimista kokeilen ja siellä toivottavasti nähdään Rhea. Mut tunnistaa varmaan räjähtäneestä vyötärönseudusta :D :D Ehdin jo pelätä kun ei alkanut maha kasvaa, mut tosiaan nyt ei huolta :LOL: Laitatko Rhea infoa, jos siinä olis jotain muuta kuin lehdessä mainittu...
 
Höh, en eilen päässy kotona koneelle ja nyt se lappu jäi sit kotiin. Mut tänään isäntä on hypäkällä niin saan kotonakin olla koneella, joten voin sieltä laittaa infoa tarkemmin. Ja se uinti on tosiaan aalto alvarissa.

skog: Luulen, että mammauinnissa on useampikin räjähtänyt vyötärö paikalla.. ;)

Rhea ja molskis 12+3
 
Eilen käytiin sit kauan odotetussa 4D-ultrassa. Lääkäri oli tosi mukava. Tarkkaan katso kaikki rakenteet ja moneen kertaan yritti saada kasvoista tarkkaa kuvaa. Meidän pikkuinen ku ei halunnu alkaa yhteistyöhön, leikki piilosta (kädet kasvojen edessä)
Muutenki lääkärillä oli vaikeuksia saada hirveen selkeitä kuvia ku sanoi että on istukka etuseinämässä ja joutuu sivusta, kauheen kaukaa kuvaamaan...vauva on sitte niin syvällä...
No, saatiin kuitenki kuulla et kaikki on kunnossa. Masukki liikku vilkkaasti koko ajan, jalat vispas vinhaa vauhtia. Ja kyllä sen verran saatiin kuvaakin että nähtiin olevan periny minun "nykerönenän".
Nii ja saatiin koko- ja painoarviot. Vastas suunnilleen viikkoja, kahden päivän heitto tais olla taaksepäin koon puolesta. Kokoarvoista: pääperämitta 17.58cm ja painoarvio 459g. =)
Tosi ihana kokemus sinällään vaikkei ihan selkeitä kuvia saatukaan. Dvd:tä tuli tuijoteltua koko ilta kotona. On se vaan niin suloinen tuo pikkuinen polskija. :heart:

Muuten olo on ollu ihan hyvä. Rautatabutki varmaan auttaa, ei väsytä niin kovasti. Liikkeet voimistuu päivä päivältä enemmän. Masu paukkuu ja hytkyy ku pikkusella on jumpat menossa. :heart:
Ei kysytty sukupuolta. Poikaolo itellä ollu koko ajan, kaikki vaaleanpunainen ym ns. tyttöjen väriset vaatteet yököttää, kaikki pitäs vaan olla vaaleensinistä, vihreetä ja ruskeeta. Mut katotaan nyt sitten vuodenvaihteessa miten käy. ;)

Itekki oon haaveillu noista joogasta ja vesivoimistelusta. Mut joogaan en sit ilmoittautunu ku olis vähän hankalaan aikaan, jos tässä töitä (sijaisuuksia) vielä sais... Ei sit tiiä pääsiskö sinne. Kyselinki et eikö niillä oo ns. iltaryhmää. Vastaukseksi sain et tuo on ainut ryhmä ja et voinhan mennä ns. normaaliryhmään ja tehdä liikkeitä omien tuntemusten mukaan silleen ku pystyn. Mut enpä taida uskaltaa...
Mut tuohon vesivoimisteluun voiski yrittää saada lähdettyä, jos vaan mahtuu vielä uimapukuun. :p

Möhkis ja masukki 22+1
 
Onnea pikkupeikko poikauutisista :flower: Meillä ei vaavi suostunut sillon 4 d:ssä sukupuoltaan näyttämään. Pieni rakas ja kuriton riiviö alusta alkaen :hug:

Ehdin keväällä kerran käydä tuolla mammavesijumpassa, ennenkuin loppuivat kesäksi. Joo siis sinne vaan mentiin sinne uimahalliin normaalilla uintimaksulla. Taisivat nimen kysyä sitten siellä altaalla jotain tilastointia varten, en oo ihan varma. Ne syksyn jumpat tais alkaa vasta 13.9. Törmätään siellä sitten, jos ei tämä meidän vaavi päätä jo tulla ennen sitä.
Möhkis: täällä ei enää toivoakaan uimapukuun mahtumisesta :LOL: Olen sitten tämän möhömahani kanssa ollut bikineissä aina uimahallikeikalla.

Putsku ja äidin kulta 34+1
 

Yhteistyössä