Jyväskylän odottajat...

skog: Juu, Kokkolaanhan me. Tää kämppä on irtisanottu ja marraskuun vika päivä pitää olla kamat pihalla. :p Uudesta kämpästä ei vielä tietoakaan. Me mennään ens viikolla Kokkolaan katteleen jos jotain ois tarjolla jo.. :eek:

Vähän on kurja lähteä, mutta toisaalta ihanaa kun siellä on kaikki tutut ihmiset ja apua vaavin hoitoon.. :heart:

Lähteekö joku huomenna uimaan!?! :attn: Pinja ainakin, eikö!?

Rhea ja pikku-ukko 22+1
 
Aika jää vähiin täällä käymiseen... haluaisiko joku ottaa tuon listan hoitoonsa ja päivitellä sitä?

Minulla ei ole kyllä aikaa enää... käyn kyllä lueskelemassa uusia juttujanne aina mahdollisuuksien mukaan mutta siihen se jääkin...
kerhopuolella kyllä olen yrittänyt pitää asiat ajantasalla...

Uusia tulee tälle sivustolle koko ajan lisää niin senkin puolesta olisi kiva siirtää tehtävä jollekin odottajalle!!! :) :heart:

TinniPinni
 
Täällä yksi mamma ihan tohkeissaan, mulle lupailtiin vakipaikkaa töissä mutta sit tuli YT-neuvotteluja ja siihen se homma kaatu, jatkettiin kuitenkin tammikuun loppuun. Noh, ilmoitin kaks viikkoa sitten että jään sit tammikuussa äippälomalla ja pomo onnitteli.
Tänään se sitten käväs sanomassa että pitäis sitä työsopimusta muuttaa, kun SAAN SEN VAKIPAIKAN!! =)
Helpottaa kummasti kun voi harkita sitä hoitovapaalle jäämistäkin nyt, ja lämmitti kovasti että vaikka raskaana, haluavat pitää talossa :)
Ollut tuosta kuitenkin vähän huolta niin nyt sekin kivi vierähti sydämmeltä. Vielä kun kuluis kaks viikkoa nopeasti että näkis rakenneultrassa että kaikki on kohdillaan! Aavistuksen alan jo murehtia tuota painon tippumista, taas oli kilon tippunu viikossa, en oo 7 vuoteen painanut näin vähän :(. Syön kyllä ettei siitä kyse, väkisin vaan miettii että kasvaako se vaavi kun mahakaan ei oo kasvanu (omaa siis on reiiiiiilusti kyllä mutta silti)
Täytyy vaan jaksaa uskoa että tuokin asia järjestyy, ehkäpä aineenvaihdunta on muuttunut niin kovasti, ennen kun ei edes kiloa saanut pois vaikka mitä teki! (ja sitä painoa on edelleen 111kg, että sen puoleen on varaa kyllä pudotakkin) Ja olen kyllä pitkä (170cm) että eihän se masu vielä välttämättä erottuiskaan.

Tulipas nyt vuodatus, mut kun ei oo miehenronttikaan vielä kotona.. :p

cicilisko 22+3
 

Yhteistyössä