Jyväskylän odottajat...

pinja79
kuulin eilen ystävältäni että joku sen kamu ois nyt käynnistyksessä... VIIKKOJA 44+ ei oo käynnistetty aikasemmin kun ei oo ollu vauval ja äitil mitään hätää! huh huh! toivottavasti ei tarttis oottaa noin pitkään jos yli menis!
 
mama-L: Jos tätä ehdit vielä lukemaan niin treffataanko varttia vaille 4 siinä kirjaston pääovien edessä? Ei siellä puolella misstä mennään lehtilukusaliin (?). :ashamed: Mä oon käyny kyl kirjastossa joskus joo.. siis siellä info päässä u know? :p Mulla ei oo hajuukaan mitä pitäs olla mukana ja mihin mennä. :whistle:
 
Hei oisko täällä paikalla ennen iltaa joku, joka muistais ja tietäis ne mammajumpan ajat ja tarkan paikan? Oon oonekkaasti jättänyt ne merkitsemättä kalenteriini, eikä alkup. ilmoituksesta tietoakaan...
Hauskaa joogaa Rhea ja mama-L!
Täällä masu kasvaa ja kilot kertyy, kenties jonkinlaista liikehdintääkin havaittu, tai sitten se oli unta :LOL:

skog 16+2.
 
mammavesijumpasta... Mä en pääse huomenna, kun ollaan sukuloimassa, vaikka olin jo vähän sitä odottanut :headwall:
Keväällä kävin sillon kerran ja täytyy kyllä sanoa et se oli aika kevyttä kun ei ollu vielä sitä mahaa niin hirmuisesti.. Ajattelin vaan et jos ootte kovasti liikkunut, niin ette sit pety.... Siis mukavaahan se on silti =)
Mutta nyt tällä mahalla se on varmaan passelia, kun on toi kuntokin laskenut, kun ei siinä yhessä vaiheessa oikein pystyny harrastaa liikuntaa.
Hyvää mammajumppaa, ehkä minäkin ensi viikolla

:wave: Putsku ja pyryharakka 35+6
 
pikkupeikko, me varmaan törmättiin puistokoululla, jos sinut profiilin kuvan perusteella kykenin tunnistamaan. Oliks sulla yllä musta takki värillisin raidoin? Siinä tapauksessa jumppasin melkein sun takana ja musta-pinkkinä :kieh: En uskaltanut juttusille, kun sulla oli kaverikin :ashamed:
Meinaatko jatkaa tuolla? Mua huvitti suunnattomasti se loppurentoutus :LOL: todellakin joo keinuin lempivärissäni :LOL: Myös Riki Sorsa ja Whitney Houston oli aika hyviä läppiä. Mut kyllä se varmaan muuten on ihan hyödyksi ja sopivan "laiskaa" ainakin loppuraskaudesta. :wave:
Mites Rhea ja mama-L viihtyivät joogassa?
Yritän jaksaa huomenna mammauintiin, vaikka se oiskin laiskaa. Nyt on vielä mahdollisuus mahtua uikkariinkin, ehkä :whistle:

skog 16+2 (näin se aika rientää!).
 
pinja79
laitelkaapa vähän tuntomerkkejä..

mulla silmälasit otsatukka ja sairastan vitiligoa... eli mul on kehos sellasia valkosia läikkiä! et mut kyl tunnistaa... meen vaihteleen vaatteita sinne viimiseen väliin oikeella puolella!

törmäillään =)

pinja79 ja pikku kakkonen rv17+2
 
no ku mä kattelin sä mulle oikein nätisti hymyilit siinä ku oltii pois lähösä.. ja mä onneton en kato tunnista ihmisiä huonostikaa.. ajattelin sit vaan et tuon täytyi olla joku kaksplussalta :LOL: kyllä ajattelin jatkaa siinä jumpassa,oli ihan ok, ei liika rankka tms.. mua kans meinas naurattaa se loppu rentoutus,... poitsu aloitti masussa ihan älyttömän mylläämisen ja potkuttelun... eikä sit lopettanu ennen ku nous ylös.. rentoudu siinäkin sit... :LOL:

kattelin et oli siellä paljon eri ikäisiä mammoja ja massuja.. joillakin ihan pieni vielä ja tosiilla ihan hervottoman kokoinen jo.. mut ei kehtaa sillai suoraa asiaan pyyhältää et millos sulla la`? :)

mä en tuonne uintiin luultavastikaa tule, ku on minun mielestä hiukan hintava, ku maalaiskunnan puolella päästää 3e uimaa... :| et taitaa multa jäädä...

ni ja hei mites joogaajat??? kertokaas millaista oli??

peikko ja jässikkä 22+6
 
Saanko ehdottaa? :ashamed:
Jos kaikki uimarit vaikka kokoonnuttais puoli 8 siihen ulko-oville (sisäpuolelle?) ja mennään yhdessä pukukopeille niin ei tarvis yksin mennä. Mä ku on käyny elämäni aikana vaan kerran Alvarissa ni kaikki on muutenki outoo ja jännää.
Ja uikkareissa on vaikee muita tunnistaa ku tukka on märkä eikä kaikilla varmaan edes oo niitä laseja. :snotty:
Mulla siis musta melko lyhyt tukka ja pitutta hirveen vähä (160cm). Kuva taitaa vielä olla profiilissa.
 
Niin ja jooga oli oikein venyvää ja letkeää. Tempo oli aika verkkainen, mutta mä ihan tykkäsin näin ekakertalaisena. Oisin kyl toivonu, että se ois vähä kertonu joogan vaikutuksista ja niiden liikkeiden tarkotuksesta.
Ja mama-L:kin oli oikein mukava ja mä tunsin itteni tooosi pitkäks! ;)
 
Joo jooga oli ainakin rentouttava tosissaan. :D Mä meinasin nukahtaa jo siihen ensimmäiseen venytykseen, se ei välttämättä kyllä oo ehkä ihan tarkotus... Ja uumoiltiinkin Rhean kans et ohjaajaki välillä torkahti ku mitään ei kuulunu :LOL: Mukavaa oli kyllä, ja kyllä mää toisenki kerran sun kanssa Rhea meen sinne mielelläni. =)

Minen pääse uimaan koska pitää päivystää mummon puolukkalähetystä pohjosesta :D Linkki saapuu matkakeskukselle 19.45... Mutta menkäähän te ja kertokaa oliko kivaa, niin mä katselen sitä sit uudestaan ens viikolla. Tuo 7e on mustakin aika tyyristä/kerta maksaa, varsinkin jos siellä vaan lillutellaan, mutta ainakin muita äipskiä ois kiva tavata. :)
 
^ Siellä nähdään! Ja toivotaan, että mä en oo tyylilleni uskollisesti taas kauheesti myöhässä. :ashamed:

Mä aion kyllä mennä sisään opiskelijalipulla, joka on 5? (mul ei vaan oo mitään todistusta :/ )
 
onks sulla opiskelija korttia tms? koska muuten et tule pääsee opiskelija hinnalla.. tietää idiootti joka on taistellu sen kassantädin kans.. ei päästäny mua vaikka näytin sille ruokaetuus kortit jne... :ashamed:

mua harmittaa et ei päässy tuonne joogaan... :ashamed: mut tuo kuntovoimistelukin kyllä vaikutti ihan jees hommalle missä näkee mammoja ja on puolta edullisempikin... :)

hitto mä pähkäsin täällä et huomenna on taas perjantai ja taaaas vaihtuu viikot.. :whistle: hitto et menee aika nopeesti ei kerkee oikein mitään saamaan irti näistä viikoista nyt ku tuntuu et oho se menikin jo :LOL: huomen siis alkaa rv24, eli 23+0... (kääks ku rupee tuntuu et synnytys rupiaa lähestyy hirmu vauhtia.. :whistle: ) onks kellää samoja tuntoja??

peikko
 
Tyynex ja Pikkupeikko, ensi kerralla sitten tunnistan teidät =) Jos uskallan vieläkään tulla juttelemaan, kun minä olen sellainen ujostelija (hyvä piirre opettajassa :LOL: )... Mä olen kans enemmän kuin tyytyväinen jumpan hintaan ja olihan se sellainen kiva yhteisöllinen kokemus käydä toteamassa eri kokoisia vauvamasuja. Useimmiten kun sitä on ainoa turpoava :kieh:
Minä en päässyt uimaan, kun vaihdoinkin maisemaa illansuussa. Kertokaa nyt siis tosiaan Rhea ja Pinja millaista oli? Kannattaako tulla? Uiminen ja vesi on kyllä niin muun juttu, et jos ne ei sitä kovin pahasti ohjauksella pilaa, sen täytyy olla kivaa :D Niin joo ja onko Aaltoalvarissa joku opiskelijahinta myös iltaisin? Mä oon aina luullut, et se on vain silloin joskus 06-10 :whistle: Toi oliskin hyvä uutinen!
Oottekos muut helmi-maaliskuun taitteenodottajat jo tilailleet ultraa? Mä oon ajatellut, et uskaltaisko sen jättää väliin ja luottaa siihen mitä tuleman pitää...
 
noooh mun pitää yrittää tunnistaa sut seuraavan kerran ja avata keskustelua jos ei muuten aukee... :LOL: te taidattekin olla skog ton tyynex kans samojen aikojen odottajia? se on tuolta maalismasuista??

joo uinti tulkaahan tytsyt kertomaan millaista oli ja oliko rahan arvoinen ja miten nuo kaiken maailman alennukset meni?

täällä taaaas viikko vaihtu,kyllä aika juoksee...

peikko ja jässikkä 23+0
 
Mä oon kanssa miettinyt että kohta varmaan pitäis alkaa tilailemaan jos meinaa päästä sillonku haluaa... Se 4D vaan on niin pirun kallis, ja mä ku nyt työni puolesta pääsen kurkkaamaan oikeestaan millon vaan masuun niin ei ehkä ois kaikista fiksuin idea sitten siitä ei-niin-erilaisesta-kokemuksesta itseään kipiäks maksaa... Mutta kyllä jonku ihan kunnon koneella tehdyn rakenneultran haluaisin.. Kun me ei seuloihinkaan osallistuttu ja np:tä tää tuppukylähän ei tarjoa tunnetusti :D
 
Aijaa :O ku en mä oo ihan perillä noista vielä... hetkonen siis, tiiätkö miten kauan se kestää noin suunnilleen ja onks niillä ihan hyvät vehkeet siellä? ku yhtään tommost antiikkist konetta en kestäis sit :D Mulla ku on kuulemma vielä vähän semmoset kudokset että näkyvyys on huonompi...
 

Yhteistyössä