elikkäs siis lisäykseksi mama-l teksteihin ni se pidetää tosiaan siinä kaupungin kirjastolla missä kansalaisopisto siis sijaitsee.. ilmoittautuminen tosiaa 30.8 alkaen...
¨
me yhden kaverin kans suunniteltii sinne ilmoittautumista..sopiva aikakin on ku syyskuusta marraskuulle on... ku mulla siis la tammikuussa...
et siellä varmaa joitakin teistä näkee jos sinne ei vaan kamala tunku ole... :/ mut yleensä jos on paljon ilmottautuneita nehän järjestää sit toisenakin iltana sitä joogaa...
itte oon miettiny tota mammauintia.. kiinnostas hirveesti mut oon saanu niin ristiriitasia tietoja nyt siitä et en tiedä uskallanko sittenkää lähteä...
pitää vielä varmistaa omalta lääkäriltä neuvolassa,eiköhän se asian osaa varmaksi sanoa mun kohdakta...
niin onnea tinnipinnille tytöstä :flower: :heart:
meillä oli muute se rakenneultra keskus-sailaalassa eilen,kaikki oli ok,vauva vastas viikkoja,ei löytyny mitää poikeavaa,ja pirskutti ei suostunut jalkoväliänsäkää vilauttamaan...
noh meillä on ens keskiviikkona se 4D ultra jos siellä suostuis sit pikkusen vilauttaa.. kovasti halutaa tietää etukätee sukupuoli..
peikko ja nilla-olavi 19+4