Jutteleeko miehet keskenään sänkypuuhistaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ymmärsin että sinä itse olet täällä haukkunut eksääsi ja muita naisia.

Ainoa mitä olen sanonut exästä on se, että olen tullut petetyksi. Huorittelut on vedetty keskusteluihin muiden toimesta. Ja monesti ne kommentit alkavat "muistan sinun sanoneen". Tämä kaikki nostetaan tasaisin väliajoin esille, muiden toimesta. Nyt ajatellen on ollut virhe kertoa asioistani, koska täällä ei kunnioiteta edes inhimillisyyttä, empatiasta puhumattakaan.

Viimeksi muokattu:
Ainoa mitä olen sanonut exästä on se, että olen tullut petetyksi. Huorittelut on vedetty keskusteluihin muiden toimesta. Ja monesti ne kommentit alkavat "muistan sinun sanoneen". Tämä kaikki nostetaan tasaisin väliajoin esille, muiden toimesta. Nyt ajatellen on ollut virhe kertoa asioistani, koska täällä ei kunnioiteta edes inhimillisyyttä, empatiasta puhumattakaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja myös hämeestä.;10714816:
[viesti moderoitu]

Nyt naurattaa, olen tehnyt aivan erilaisen havainnon.

En kuulu siihen ryhmään, joka ottaa naisen saadessaan. Minulle riittää tieto itsestäni: olen itseni paras kaveri ja parhaalle kaverille suo vain aidon rakkauden, en seksisuhdetta, enkä väkisin yrittämistä, vaan ihan oikeasti molemminpuolista rakkautta.

Viimeksi muokattu:
Niin, sehän siinä juuri on, että et tarvitse seksisuhdetta koska sinulla ei pelitä. Näin olet kertonut tuolla kokkauspuolella. Luulit sen johtuvan ruoasta, mutta masennuksesta se johtuu. Leivän syömättömyydellä tai syömisellä ei ole asiaan (impotenttiuteen) vaikutusta, vaan kaikki on korvien välissä. Hyväksy tosiasiat äläkä intä vastaan. Alla lainaus sinun tekstistäsi:

" Kymysys
Onko vhh:lla vaikutusta seksuaalisuuteen. Minulla seksuaalinen halukkuus on laskenut ja yhdistän sen nyt tähän kokeiluun. Vai onko tässä jotakin muuta meneillään? Jollakin tapaa se hämmentää, kunh muutoksia tapahtuu. Onko tällaista muilla?

Jos tämä yhteys nyt löytyy, niin tässähän on syy myös kehitysmaiden väestökasvuun, koska käsittääkseni heidän ruokavalionsa perustuu paljon hiilihydraattien varaan."

Niin, sehän siinä juuri on, että et tarvitse seksisuhdetta koska sinulla ei pelitä. Näin olet kertonut tuolla kokkauspuolella. Luulit sen johtuvan ruoasta, mutta masennuksesta se johtuu. Leivän syömättömyydellä tai syömisellä ei ole asiaan (impotenttiuteen) vaikutusta, vaan kaikki on korvien välissä. Hyväksy tosiasiat äläkä intä vastaan. Alla lainaus sinun tekstistäsi:

" Kymysys
Onko vhh:lla vaikutusta seksuaalisuuteen. Minulla seksuaalinen halukkuus on laskenut ja yhdistän sen nyt tähän kokeiluun. Vai onko tässä jotakin muuta meneillään? Jollakin tapaa se hämmentää, kunh muutoksia tapahtuu. Onko tällaista muilla?

Jos tämä yhteys nyt löytyy, niin tässähän on syy myös kehitysmaiden väestökasvuun, koska käsittääkseni heidän ruokavalionsa perustuu paljon hiilihydraattien varaan."

Sillin, jos kenen pitäisi ymmärtää, että miehen seksuaalinen halukkuus on eri asia kuin kyvykkyys.

Viimeksi muokattu:
Kertoo siitä mitä mies sinusta ajattelee. Jos olisi tosissaan tai olisit tärkeä hänelle, ei hän haluaisi jakaa intiimejä asioita muille. Ei omasta kullasta kerrota mitään yksityiskohtia.

Kyllä siitä omastakin kullasta kavereiden kanssa puhutaan. Oma mieheni ainakin puhuu kavereiden kanssa parisuhteista ja myös seksistä melko avoimesti, joskaan ei äärettömän yksityiskohtaisesti. Itseäni ei häiritse tuo yhtään, puhunhan minäkin omien kavereideni kanssa siitä miten suhteessa menee ja joskus myös seksistä. Naisilla on kummallinen tapa ajatella että mies puhuisi seksistä vain silloin kun nainen ei ole tärkeä tai rakas.

Viimeksi muokattu:
Sillin, jos kenen pitäisi ymmärtää, että miehen seksuaalinen halukkuus on eri asia kuin kyvykkyys.

Kovastipa on ketju muuttunut sen jälkeen, kun edellisen kerran katsoin. Nimimerkki no on päässyt keskustelemaan henkilökohtaisista "ongelmistaan". Ovatko nämä viimeiset jotain erityistä avautumista?

Miehen seksuaalinen halukkuus on aika usein sama kuin kyvykkyys. Naisilla asia taas on juuri sellainen, ettei halukkuus ole välttämättä missään yhteydessä kyvykkyyteen - tai pikemminkin niin, ettei kyvykkyys edellytä halukkuutta tai haluamista. Senpä vuoksi naisen voi ottaa väkisinkin.

Voi tietty olla, ettei mies halua seksiä, mutta jos muutos aiempaan on selvä, niin masennustahan se on, kuten jo edellä lausuttiin. Vai vähentääkö lihan syönti "lihanhimoa". Dieetti ei sitten liene erityisen terveellinen kokonaishyvinvointia ajatellen. Mutta tuskinpa tässä on siitä kyse.

Viimeksi muokattu:
Kovastipa on ketju muuttunut sen jälkeen, kun edellisen kerran katsoin. Nimimerkki no on päässyt keskustelemaan henkilökohtaisista "ongelmistaan". Ovatko nämä viimeiset jotain erityistä avautumista?

Miehen seksuaalinen halukkuus on aika usein sama kuin kyvykkyys. Naisilla asia taas on juuri sellainen, ettei halukkuus ole välttämättä missään yhteydessä kyvykkyyteen - tai pikemminkin niin, ettei kyvykkyys edellytä halukkuutta tai haluamista. Senpä vuoksi naisen voi ottaa väkisinkin.

Voi tietty olla, ettei mies halua seksiä, mutta jos muutos aiempaan on selvä, niin masennustahan se on, kuten jo edellä lausuttiin. Vai vähentääkö lihan syönti "lihanhimoa". Dieetti ei sitten liene erityisen terveellinen kokonaishyvinvointia ajatellen. Mutta tuskinpa tässä on siitä kyse.

Kai tämä minusta keskustelu sen osoittaa!
Ainoa vain, että "ana lyysit" on tarkoitushakuisia.

halokeeni on sillä tavalla oikeassa, että masennus varmaan vaikuttaa naimahaluihin, mutta ilmeisesti hänelle pettymykseksi, vaikutus on päinvastainen, kuin hän esittää.

terveellisyysmantraa jauhavat eivät voi ymmärtää, että voi ja siankylki ovatkin terveysvaikutteisia elintarvikkeita. Pullat ja vaaleat leivät voisi lailla kieltää, jos terveyttä ajatellaan.

Tulkaa ihmeessä keskustelemaan omat ruokaohjeet palstalle, siellä laitetaan hiilarit pannaan ja rasvat kunniaan.

Viimeksi muokattu:

Aivan kuin sitten miestä ei voisi ottaa väkisin?
Mitähän sinä yrität selittää? Aivan kuin miehelle akti on aina halua, kun se vain onnistuu?

Viimeksi muokattu:
Kai tämä minusta keskustelu sen osoittaa!
Ainoa vain, että "ana lyysit" on tarkoitushakuisia.

halokeeni on sillä tavalla oikeassa, että masennus varmaan vaikuttaa naimahaluihin, mutta ilmeisesti hänelle pettymykseksi, vaikutus on päinvastainen, kuin hän esittää.

terveellisyysmantraa jauhavat eivät voi ymmärtää, että voi ja siankylki ovatkin terveysvaikutteisia elintarvikkeita. Pullat ja vaaleat leivät voisi lailla kieltää, jos terveyttä ajatellaan.

Tulkaa ihmeessä keskustelemaan omat ruokaohjeet palstalle, siellä laitetaan hiilarit pannaan ja rasvat kunniaan.

Et ole mielenkiintoinen. Ainoastaan harvinaisen tyhmä. Itsehän sinä keskusteluja ruokit kyvyttömyydestäsi ja haluttomuudestasi.

Viimeksi muokattu:

Kävin katsomassa. Voi mitä fanaattista linkittelyä! Kerroppas se, että miksi muut eivät saisi syödä pullaa ja ranskista jos haluavat? Järkyttäävää että sinä kiellät kaikilta muiltakin ne ruuat joita itse et halua syödä. Sääli perhettä. Minä olen aina syönyt mitä mieli tekee ja niin monet muutkin. Ei myöskään ole noita kymmeniä sairauksia ja vaivoja joista sinä valitat kuin 80 vuotias pulimamma.

Huomion arvoinen oli sekin seikka, että itseään kulinaristeina pitävät ihmiset jakavat toisilleen vinkkejä tyyliin: Lämmitin kaupan maksalaatikkoa :( Ja yks hyväkäs kehuu resepteillään joita ei kerro muille kun meinaa ryhtyä kirjailijaksi. Luulee oelvansa joku Välimäki tmv. Yksi kehuu lempikaloiksi kalapuikkoja ja purkkitonnikalaa. Voe tsiisus sentään! Ei kiitos tuollaista palstaa!

Viimeksi muokattu:
Kävin katsomassa. Voi mitä fanaattista linkittelyä! Kerroppas se, että miksi muut eivät saisi syödä pullaa ja ranskista jos haluavat? Järkyttäävää että sinä kiellät kaikilta muiltakin ne ruuat joita itse et halua syödä. Sääli perhettä. Minä olen aina syönyt mitä mieli tekee ja niin monet muutkin. Ei myöskään ole noita kymmeniä sairauksia ja vaivoja joista sinä valitat kuin 80 vuotias pulimamma.

Huomion arvoinen oli sekin seikka, että itseään kulinaristeina pitävät ihmiset jakavat toisilleen vinkkejä tyyliin: Lämmitin kaupan maksalaatikkoa :( Ja yks hyväkäs kehuu resepteillään joita ei kerro muille kun meinaa ryhtyä kirjailijaksi. Luulee oelvansa joku Välimäki tmv. Yksi kehuu lempikaloiksi kalapuikkoja ja purkkitonnikalaa. Voe tsiisus sentään! Ei kiitos tuollaista palstaa!

Ehkä on sittenkin viisainta, että käyt vain kommentoimassa täällä, voit sitten kommentoida ihan omalla tasollasi.

Viimeksi muokattu:
Ehkä on sittenkin viisainta, että käyt vain kommentoimassa täällä, voit sitten kommentoida ihan omalla tasollasi.

En ole tuo jolle vastasit, mutta mietinpä sitä, että millä mikin taso määritellään? Jos sinä olet omalla tasollasi (mikäs se on?) jossain toisella palstalla, niin eikös sinun pitäisi pysyä siellä -ihan sillä omalla tasollasi? Nyt tuntuu hassulta, että sinä voit omasta mielestäsi määritellä ja määräillä mitä muut kirjoittelevat. Ps. Oletko sinä siellä toisella palstalla joku kingi tai haluaisitko olla? Minä kun ymmärsin että näillä keskustelufoorumeilla kaikki ovat tasavertaisia ja kaikilla on samat oikeudet. Suoraan sanottuna, aika raivostuttavaa on, että joku yrittää jatkuvasti määräillä muiden tekemisiä. Mutta kaipa se on joillekin luonteenomaista tuo halu määrätä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä;10717012:
En ole tuo jolle vastasit, mutta mietinpä sitä, että millä mikin taso määritellään? Jos sinä olet omalla tasollasi (mikäs se on?) jossain toisella palstalla, niin eikös sinun pitäisi pysyä siellä -ihan sillä omalla tasollasi? Nyt tuntuu hassulta, että sinä voit omasta mielestäsi määritellä ja määräillä mitä muut kirjoittelevat. Ps. Oletko sinä siellä toisella palstalla joku kingi tai haluaisitko olla? Minä kun ymmärsin että näillä keskustelufoorumeilla kaikki ovat tasavertaisia ja kaikilla on samat oikeudet. Suoraan sanottuna, aika raivostuttavaa on, että joku yrittää jatkuvasti määräillä muiden tekemisiä. Mutta kaipa se on joillekin luonteenomaista tuo halu määrätä.

Mikä on teidän ongelmanne? Miksi te kaivatte keskusteluja muilta palstoilta tänne ja mitä minä olen siellä kirjoittanut? Miksi minua analysoidaan koko ajan? Ettekö voi lopettaa minusta keskustelemisen ja kommentoida asiaa: pyydän, lopettakaa.

Tuo ruokapalstan keskustelutaso lämmitetystä maksalaatikosta oli hänen mielestään typerä. Ja kehoitinkin häntä keskustelemaan täällä korkeammalla tasollaan, joka ei nyt minun mielestäni ihan tasokas ollut sekään, mutta mitä sen on väliä. Keskustelkaa vaikka millä tasolla, mutta antakaa minun ja muiden olla rauhassa; en ala arvostelemaan teitä, jos ette taas ala puskista rääpimään.

koettakaa nyt tajuta, että tälle palstalle kirjoittaa 2-4 välillä yöllä sama henkilö, jonka tehtävä on vain sabotoida keskusteluja.

Alkuperäinen kirjoittaja *pyörittää päätään*;10717168:
Mikä SINUN ongelmasi on? Nettiriippuvaisuus, masennus... Lopettaisit jo tuon räkyttävän rakkikoiran roolin

Aina teitä löytyy, se hieno puoli tässä asiassa on, että olette tässä yhdessä ja ainoassa ketjussa, niin ette pilaa koko palstaa aivottomilla huomautuksillanne ja niiden asioita , jotka hakevat täältä apua. Eli asia on kunnossa huudelkaa tässä ketjussa, niin kauan kuin päätänne pakottaa. Yritän vastata jotakin kannustavaa, että saatte tyhjennyksenne sujumaan hyvin.

Aina teitä löytyy, se hieno puoli tässä asiassa on, että olette tässä yhdessä ja ainoassa ketjussa, niin ette pilaa koko palstaa aivottomilla huomautuksillanne ja niiden asioita , jotka hakevat täältä apua. Eli asia on kunnossa huudelkaa tässä ketjussa, niin kauan kuin päätänne pakottaa. Yritän vastata jotakin kannustavaa, että saatte tyhjennyksenne sujumaan hyvin.[/QUOTE

Jos no on yksi ja sama kirjoittelija, niin hänellä on persoonallisuusongelma. Kirjoittelu on niin labiilia, kaksisuuntaista - oma elämä ilmeisesti masentaa, ja siihen haetaan julkisella (narsistisilla) kirjoituksilla vastakaikua. Toisten ongelmiin no puuttuu vähätellen tai mieleisekseen ne muokaten. Kun siitä huomautetaan, niin maaninen kommentointi jatkuu ja jatkuu. Lopputulemana lähes kaikkiin aloituksiin, on no:n omien ongelmien "käsittely".

Mistä se johtuu? Ainakin siitä, että no:n tapana on aina sotkea toinen omiin tuntemuksiinsa joillain kummallisilla viittauksilla. Esimerkkinä nyt tämä: "halokeeni on sillä tavalla oikeassa, että masennus varmaan vaikuttaa naimahaluihin, mutta ilmeisesti hänelle pettymykseksi, vaikutus on päinvastainen, kuin hän esittää." ...MUTTA ILMEISESTI HÄNELLE PETTYMYKSEKSI!!! Mitä halokeenin oletetuilla tuntemuksilla on tekemistä no:n naimahalujen kanssa? EI MITÄÄN! (VAIKKA NYT TUOTANKIN MITÄ ILMEISEMMIN no:lle suuren pettymyksen. )

Tämän sortin kommunikointi on sitä, millä saadaan riidat aikaan. Toinen sidotaan omiin juttuihin, mitä kummallisimpien liitännäisillä ja viittauksilla, jotka lähtevät VAIN JA AINOASTAAN sanojan/kirjoittajan omista ajatuksista tai paremminkin toiveista.

Pitäisi varmaan mallittaa no:lle neutraalin kommunikoinnin ja kirjoittamisen mallia.

MINÄ PIDÄN HYVÄSTÄ SEKSISSTÄ. (Tämä ilmaus riittää viestittämään MINUN mielipiteeni ja toiveeni.) Entäpä, jos olisinkin kirjoittanut? MINÄ PIDÄN HYVÄSTÄ SEKSISTÄ, VAIKKA SINÄ ET PYSTY SIIHEN tai MINÄ PIDÄN HYVÄSTÄ SEKSISTÄ, VAIKKA SINÄ ET PIDÄKÄÄN. Mikä on näiden ilmausten pointti tai tarkoitus, vaikka se ihan samalla tavoin kertoo mielipiteen ja toiveen.

Jos no aikoo jatkaa palstalla tällä viimeksi mainitulla tavalla, niin voivat no:n röörit mennä tukkoon kaikesta yökötyksestä, jonka hän itse saa aikaan.

Viimeksi muokattu:
Jos no on yksi ja sama kirjoittelija, niin hänellä on persoonallisuusongelma. Kirjoittelu on niin labiilia, kaksisuuntaista - oma elämä ilmeisesti masentaa, ja siihen haetaan julkisella (narsistisilla) kirjoituksilla vastakaikua. Toisten ongelmiin no puuttuu vähätellen tai mieleisekseen ne muokaten. Kun siitä huomautetaan, niin maaninen kommentointi jatkuu ja jatkuu. Lopputulemana lähes kaikkiin aloituksiin, on no:n omien ongelmien "käsittely".

Sinä se vain jaksat. Jakelet masennusdiagnoosia, persoonallisuusongelmaa, narsismia, vähättelyä, toisten ongelmien muokkaamista, maanisuutta, ongelmallisuuttani. Ja kaikki samassa kappaleessa!

Uskomaton suoritus! Ei tuokaan kyllä kaikilta onnistu, mutta en tiedä voitko ihan ylpeäkään olla luonteestasi. Voimia.

Viimeksi muokattu:
Sinä se vain jaksat. Jakelet masennusdiagnoosia, persoonallisuusongelmaa, narsismia, vähättelyä, toisten ongelmien muokkaamista, maanisuutta, ongelmallisuuttani. Ja kaikki samassa kappaleessa!

Uskomaton suoritus! Ei tuokaan kyllä kaikilta onnistu, mutta en tiedä voitko ihan ylpeäkään olla luonteestasi. Voimia.

SINÄKIN VAIN JAKSAT jatkaa. Ei kuitenkaan toivota sinne voimia tähän tyhjänpäiväiseen jauhamiseen tai yökötyksen tuottamiseen.

Havaitsen toki nopeasti olennaisen ja tarvittaessa pystyn kiteyttämään sen sanalliseen muotoon. Onko se sitten kaikkien ymmärrettävissä, onkin eri juttu. Ymmärrys kun on jokaisen omalla tasolla.

...mutta no, kun pääsit ehdottamaan, että ylpeilen luoteellani, niin voinhan sen näin kertoa omin sanoin.

Viimeksi muokattu:
SINÄKIN VAIN JAKSAT jatkaa. Ei kuitenkaan toivota sinne voimia tähän tyhjänpäiväiseen jauhamiseen tai yökötyksen tuottamiseen.

Havaitsen toki nopeasti olennaisen ja tarvittaessa pystyn kiteyttämään sen sanalliseen muotoon. Onko se sitten kaikkien ymmärrettävissä, onkin eri juttu. Ymmärrys kun on jokaisen omalla tasolla.

...mutta no, kun pääsit ehdottamaan, että ylpeilen luoteellani, niin voinhan sen näin kertoa omin sanoin.

Ja miten tämä liittyy alkuperäiseen aiheeseen, mikäs se nyt olikaan...................

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt elli;10717954:
Ja miten tämä liittyy alkuperäiseen aiheeseen, mikäs se nyt olikaan...................

Tuon kysymyksen olisit voinut esittää jo pari sivua sitten :). Pieleen on mennyt aloittajan kysymys. Kaikkihan sen ymmärtävät. Ihan turhaa hämmästelyä siis sinultakin.

Yhteistyössä