Aina teitä löytyy, se hieno puoli tässä asiassa on, että olette tässä yhdessä ja ainoassa ketjussa, niin ette pilaa koko palstaa aivottomilla huomautuksillanne ja niiden asioita , jotka hakevat täältä apua. Eli asia on kunnossa huudelkaa tässä ketjussa, niin kauan kuin päätänne pakottaa. Yritän vastata jotakin kannustavaa, että saatte tyhjennyksenne sujumaan hyvin.[/QUOTE
Jos no on yksi ja sama kirjoittelija, niin hänellä on persoonallisuusongelma. Kirjoittelu on niin labiilia, kaksisuuntaista - oma elämä ilmeisesti masentaa, ja siihen haetaan julkisella (narsistisilla) kirjoituksilla vastakaikua. Toisten ongelmiin no puuttuu vähätellen tai mieleisekseen ne muokaten. Kun siitä huomautetaan, niin maaninen kommentointi jatkuu ja jatkuu. Lopputulemana lähes kaikkiin aloituksiin, on no:n omien ongelmien "käsittely".
Mistä se johtuu? Ainakin siitä, että no:n tapana on aina sotkea toinen omiin tuntemuksiinsa joillain kummallisilla viittauksilla. Esimerkkinä nyt tämä: "halokeeni on sillä tavalla oikeassa, että masennus varmaan vaikuttaa naimahaluihin, mutta ilmeisesti hänelle pettymykseksi, vaikutus on päinvastainen, kuin hän esittää." ...MUTTA ILMEISESTI HÄNELLE PETTYMYKSEKSI!!! Mitä halokeenin oletetuilla tuntemuksilla on tekemistä no:n naimahalujen kanssa? EI MITÄÄN! (VAIKKA NYT TUOTANKIN MITÄ ILMEISEMMIN no:lle suuren pettymyksen. )
Tämän sortin kommunikointi on sitä, millä saadaan riidat aikaan. Toinen sidotaan omiin juttuihin, mitä kummallisimpien liitännäisillä ja viittauksilla, jotka lähtevät VAIN JA AINOASTAAN sanojan/kirjoittajan omista ajatuksista tai paremminkin toiveista.
Pitäisi varmaan mallittaa no:lle neutraalin kommunikoinnin ja kirjoittamisen mallia.
MINÄ PIDÄN HYVÄSTÄ SEKSISSTÄ. (Tämä ilmaus riittää viestittämään MINUN mielipiteeni ja toiveeni.) Entäpä, jos olisinkin kirjoittanut? MINÄ PIDÄN HYVÄSTÄ SEKSISTÄ, VAIKKA SINÄ ET PYSTY SIIHEN tai MINÄ PIDÄN HYVÄSTÄ SEKSISTÄ, VAIKKA SINÄ ET PIDÄKÄÄN. Mikä on näiden ilmausten pointti tai tarkoitus, vaikka se ihan samalla tavoin kertoo mielipiteen ja toiveen.
Jos no aikoo jatkaa palstalla tällä viimeksi mainitulla tavalla, niin voivat no:n röörit mennä tukkoon kaikesta yökötyksestä, jonka hän itse saa aikaan.