Y
yks kokemus
Vieras
Mulle kävi aikoinaan kuten sulle. 2 raastavaa vuotta, taisi vierähtää kolmattakin, jaksoin kahta suhdetta pyörittää. Perustelin tilannetta milloin milläkin syyllä: mieheni ei huomioi mua, en halua loukata häntä, teen tätä koska sitten jaksan kotonakin paremmin, mulla on vaan yksi elämä jne jne... Valheita vaan kaikki syyt. Omaa saamattomuuttani tilanne vaikeutui kaiken aikaa. Olin henkisesti ihan raunioina, ja varmasti olivat draaman muutkin osapuolet, silloinen mieheni, rakastajani ja hänen vaimonsa. Sitten en enää jaksanut, erosin viimeisillä kunnian rippeillä miehestäni ja aloitin uuden elämän rakastajani kanssa. Se päätös kannatti! Nyt kaikilla alkaa jo olla elämä mallillaan, eksälläni on uusi vaimo jota hän luullakseni rakastaa. Minun kanssani hän ei enää koskaan olisi ollut onnellinen.
En osaa sua neuvoa muuten kuin että tee ratkaisusi, pian. Älä piinaa enää muita ja itseäsi. Itse en muuta asiaa kadu kuin että annoin tilanteen venyä liian pitkään.
En osaa sua neuvoa muuten kuin että tee ratkaisusi, pian. Älä piinaa enää muita ja itseäsi. Itse en muuta asiaa kadu kuin että annoin tilanteen venyä liian pitkään.