M
Masa
Vieras
Jos mies arvostaa naista, oikeasti, hän ei puhu naisen sänkytaidoista tai mistään intiimistä avoimesti kavereilleen, päinvastoin. Satunnaiset panot ovat eri asia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli minulla kävi vähän nolosti, eli olen vahingossa ollut sängyssä kahen kaveruksen kanssa. Toisen kanssa kännissä vahingossa, ja toisen kanssa aloin sitten seurustelemaan. Ja jälkeenpäin sain tietää että ne ovatkin kavereita, aaargh!
Sain tässä yks päivä tietää että he ovat keskenään keskustelleet minusta. Siis siitä minkälainen olen sängyssä...
niin heillä oli tasan tarkkaan samat tiedot seksielämästäsi kuin minulla, siinä vaiheessa , kun kommentoin..
Mietis nyt vähän itsekin. Ap kirjoittaa muutaman rivin, ja sinä oletat tuntevasi aapeen seksielämän tasantarkasti yhtä hyvin kuin aapeen mies tai jopa ap itse! Sama kuin minä väittäisin tekemäsi aloituksen perusteella, että et koskaan ole ollut naisen kanssa sängyssä. (aloitus meni jotenkin niin, että sinulla on potenssiongelmia johtuen ... olikohan se nyt sairauksista vai ruokavaliosta)
Kiinnostaako sinua rakastella kanssani? minun tuppisuun...
Alkuperäinen kirjoittaja Åke;10710577:Kuka nyt tuppimunaisen impotentin kanssa kaluaisia. Fyi fittan![]()
Mistä tulee viha, jonka osoitatte muille?
Sydämestänne, viha jonka osoitatte minulle,
palaa takaisin sydämiinne, kiehukoon se siellä;
omassa myrkyssänne lillutte, saatte pilata päivänne vaikka näin,
ei se minua haittaa, kilpeni on tehty juuri teidänlaisille "naisille"
Kommenttini nimimerkille No oli ehkä hieman pikaistuksissa kirjoitettu, mutta ehkäpä mittani tuli täyteen juuri tässä keskustelussa.
Sen mitä nyt olen parin vuoden aikana lueskellut näitä sivuja ja "tutustunut" kyseiseen nimimerkkiin, saa minut toisaalta hämilleni, toisaalta jopa surulliseksikin.
Voisi ajatella että hänen vihansa hameväkeen vähitellen lientyisi, mutta olen saanut käsityksen päinvastaisesta ja se on jo vähän pelottavaakin.
Ihan oikeasti, tämä on hyvä ketju niille miehille, jotka kuvittelevat, että kaikki naiset ovat enkeleitä
Enkeleitä? Et kai tosissas vertaa naisia taruolentoihin? Jos, niin siinä tapauksessa sinä olet tyhmä-jaakko erään kansansadun mukaisesti. Normaalijärjellä varustettu henkilötietää kyllä ihmisten kirjon.
En ole huomannut, että täällä edes on muita noin yksinkertaisia miehiä, jotka kuvittelevat voivansa vetää jotain johtopäätöksiä kenestäkään muutaman lauseen perusteella.
Miksi et vastanut kyselyyn missä kysyttiin oikeuttasi huoritella ihmisiä?
Ei naisille anteeksipyynnöt riitä vaan asioita hierotaan tappiin saakka. Sitten jos on niin, että ajattelee exiään, nyxiään ja jokaista antavaista huorana, niin kannattaa pitää tieto itsellään eikä kirjoittaa siitä tänne.
Enkeleitä? Et kai tosissas vertaa naisia taruolentoihin? Jos, niin siinä tapauksessa sinä olet tyhmä-jaakko erään kansansadun mukaisesti. Normaalijärjellä varustettu henkilötietää kyllä ihmisten kirjon.
En ole huomannut, että täällä edes on muita noin yksinkertaisia miehiä, jotka kuvittelevat voivansa vetää jotain johtopäätöksiä kenestäkään muutaman lauseen perusteella.
Miksi et vastanut kyselyyn missä kysyttiin oikeuttasi huoritella ihmisiä?
Eli minulla kävi vähän nolosti, eli olen vahingossa ollut sängyssä kahen kaveruksen kanssa. Toisen kanssa kännissä vahingossa, ja toisen kanssa aloin sitten seurustelemaan. Ja jälkeenpäin sain tietää että ne ovatkin kavereita, aaargh!
Sain tässä yks päivä tietää että he ovat keskenään keskustelleet minusta. Siis siitä minkälainen olen sängyssä...
Nyt olen aivan pihalla, minusta on aivan käsittämätöntä, koko asia! Ei minusta sänkyleikit kuulu kenellekään muulle kuin niille kahdelle jotka sitä harrastaa. En tiedä enää mitä minun pitäisi ajatella. Minua kauhistuttaa että poikakaverini puhuu muistakin minulle vaikeista asioista eteenpäin ihan kursailematta. En ole koskaan kuvitellut että hän olisi epäluotettava, mutta nyt en olekkaan ihan niin varma.
Eli onko miehillä tapana vertailla naisten sänkytapoja, ihan pikkutarkkaan siis? Minusta se on kovin kieroa, mutta minä olenkin nainen, ei kai minun ole tarkoitus kaikkea ymmärtääkkään...
Niin ja pitää omana tietonaan, mitä ajattelee minun lasteni äidistä. Mielestäni hän ei kuulu tänne millään tavalla ja on kamalaa, jos minun lapseni sattuisivat lukemaan tätäkin syyttelyä äidistään. Joten , jos vain kykenette, niin älkää enää jatkako tuota huorittelua syyttömistä ihmisistä.