Jutteleeko miehet keskenään sänkypuuhistaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli minulla kävi vähän nolosti, eli olen vahingossa ollut sängyssä kahen kaveruksen kanssa. Toisen kanssa kännissä vahingossa, ja toisen kanssa aloin sitten seurustelemaan. Ja jälkeenpäin sain tietää että ne ovatkin kavereita, aaargh!

Sain tässä yks päivä tietää että he ovat keskenään keskustelleet minusta. Siis siitä minkälainen olen sängyssä...

No, jos kaverit puhuivat keskenään sinusta, niin heillä oli tasan tarkkaan samat tiedot seksielämästäsi kuin minulla, siinä vaiheessa , kun kommentoin. Eli lieventävänä asianhaarana kai meille kaikille voidaan pitää sitä, että antamasi kuva ei vastannut todellisuutta . Anteeksi ap.

Viimeksi muokattu:
niin heillä oli tasan tarkkaan samat tiedot seksielämästäsi kuin minulla, siinä vaiheessa , kun kommentoin..

Mietis nyt vähän itsekin. Ap kirjoittaa muutaman rivin, ja sinä oletat tuntevasi aapeen seksielämän tasantarkasti yhtä hyvin kuin aapeen mies tai jopa ap itse! Sama kuin minä väittäisin tekemäsi aloituksen perusteella, että et koskaan ole ollut naisen kanssa sängyssä. (aloitus meni jotenkin niin, että sinulla on potenssiongelmia johtuen ... olikohan se nyt sairauksista vai ruokavaliosta)

Viimeksi muokattu:
Olin 70-luvulla lukioaikaan kesät puhelinkeskuksessa duunissa - siihen maailman aikaan sellaisia oli maalla. Me joskus - tunnustan - kuunneltiin joutessamme keskusteluja. Kerran kuulin omanluokkalaiseni tytön poikaystävän puhuvan jonkun toisen miehen kanssa naisista tyyliin no ootko saanut siltä pilua ym. Tuli aika äklö olo.

Mietis nyt vähän itsekin. Ap kirjoittaa muutaman rivin, ja sinä oletat tuntevasi aapeen seksielämän tasantarkasti yhtä hyvin kuin aapeen mies tai jopa ap itse! Sama kuin minä väittäisin tekemäsi aloituksen perusteella, että et koskaan ole ollut naisen kanssa sängyssä. (aloitus meni jotenkin niin, että sinulla on potenssiongelmia johtuen ... olikohan se nyt sairauksista vai ruokavaliosta)

Kiinnostaako sinua rakastella kanssani? minun tuppisuun...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Åke;10710577:
Kuka nyt tuppimunaisen impotentin kanssa kaluaisia. Fyi fittan:(

... varsinkin kun on jo kertonut, että kertoo sänkypuuhistaan olettamallaan "naisten yksinoikeudella". Ei ei siis mikään tuppisuus, vaan muutoin tuppi jostain.

no on ylistänyt parhaaksi jälkiruuakseen kinkkua parketilla. kertoilee siis elleissäkin naimapuuhistaan. Ei ehkä olisi ihan luotettavinta seuraa, kun on tapana arvostella naisia muutoinkin. Kun omaa naista ei ole, niin kaikkia naisia voinee arvostella ja kertoa kaverille ihan vain yrittäessään saada muut vakuuttumaan miehisyydestään. Olisi no nyt edes tässä ketjussa ollut hiljaa, jos ei pystynyt kertomaan, ettei intiimeistä tapahtumista ole tarvis kertoa tai kerskata muille. Mutta tuppi mikä tuppi ...

Päivän ehdotus: Kannattaa sytyttää kynttilä tyhjän, tuhkassa paisuneen kurpitsan sisään antamaan valoa henkiseen pimeyteen lepakoiden lennellessä ränsistyneen tuvan ympäri ja menneisyyden haamujen vaeltaessa pihapiirissä.

Mistä tulee viha, jonka osoitatte muille?
Sydämestänne, viha jonka osoitatte minulle,
palaa takaisin sydämiinne, kiehukoon se siellä;
omassa myrkyssänne lillutte, saatte pilata päivänne vaikka näin,
ei se minua haittaa, kilpeni on tehty juuri teidänlaisille "naisille"

En lue noohon kohdistuneita kirjoituksia vihana, vaan kritiikkinä. Voi mikä ymmärryksen puute ja sokeus häntä vaivaakaan. Ja tuo pahojen asioiden manaaminen muille. Se on sairasta se! Ymmärsin näet nuo kirjoitukset niin, että muut puolustavat ap:ta noon "huorittelulta", mutta noo ei sitä tajua, koska kaikki naiset ovat huoria. Kyökkipsykologiaa kun käyttää, niin asia on selvä. noo purkaa katkeruuttansa ja vihaansa kaikkiin naisiin kun ei itse ole onnistunut pitämään yhtäkään. Minkälainen naismaku on "miehellä", joka otti vaimokseen huoran joka ei edes lapsia halunut pitää? Ymmärrän. No ei saanut muunlaista naista. Ja nyt on loukussa huorapenikoidensa kanssa mutsinsa helmoissa. Sanon noin, koska no pitää lastensa äitiä huorana, niin eikös lapset silloin ole huoranpenikoita. Sitä niität mitä kylvät sanoo iso kirja.

Mistä tulee viha, jonka osoitatte muille?
ei se minua haittaa, kilpeni on tehty juuri teidänlaisille "naisille"

Tulkinta vihasta on kyllä raju. Tämä on vain keskustelua ja vastaus itse antamaasi haasteeseen. Melkoisia kommentteja ja arviointeja naisista ja naisten tekemisistä kun kirjoittelet - mukamas leikillisesti, huumorisävyyn. Ja kun samalla tavoin vastataan, niin johan alkaa paatoksellinen tuomion julistus.

Lienet kumppaniksi äärimmäisen vaikea. Olisi riski rakastella, koska siitä sitten kuulisi jälkeenpäin, kun ei olisi enää puhdas pulmunen - kyyhkynen tai sokeripala :).

Luulisi, että kaikkien keskustelujen jälkeen ymmärtäisit jo paremmin naista. Mutta ehkäpä tarkoitus on päinvastainen - saada tai vaatia naisia ymmärtämään non näkemyksiä - kaikessa, vaikka olet selvästi mestaroimassa ihan "perinteisellä naisten tontilla" keskustelemassa ihmissuhteista, tunteista, lapsista ja ruuanlaitosta.

Viimeksi muokattu:
Kommenttini nimimerkille No oli ehkä hieman pikaistuksissa kirjoitettu, mutta ehkäpä mittani tuli täyteen juuri tässä keskustelussa.

Sen mitä nyt olen parin vuoden aikana lueskellut näitä sivuja ja "tutustunut" kyseiseen nimimerkkiin, saa minut toisaalta hämilleni, toisaalta jopa surulliseksikin.
Voisi ajatella että hänen vihansa hameväkeen vähitellen lientyisi, mutta olen saanut käsityksen päinvastaisesta ja se on jo vähän pelottavaakin.

Ei varmasti ole ollut helppoa huomata tulleensa petetyksi, mutta ehkä voisi ajatella että eivät kaikki naiset ole samasta muotista, kuten eivät miehetkään.
Jos niin ajateltaisiin, itse en uskaltaisi edes tervehtiä miestuttaviani..

Olisi enemmän kuin mielenkiintoista kuulla nimimerkin vaimon oma näkemyksensä asioiden kulusta, veikkaan ettei se olisi sanasta sanaan sama kuin mitä olemme lukeneet näillä sivuilla.
Aikoinaan kun ihmettelin jonkun ihmisen vuodatusta toisesta, jopa ottaen kantaa..viisas appeni sanoi että asioissa on aina kaksi osapuolta.
Ennen kuin olemme kuulleet kumpaakin, on aivan turhaa ruveta pohtimaan niin tai näin.

Ehkä pitänee edelleenkin paikkansa.

Eiköhän tuo ole ihan yleisesti tunnettua, että miehet puhuvat seksiseikkailuistaan keskenään. Tekeväthän monet naisetkin ystäviensä kanssa niin. Älkää jaksako olla niin ryppyotsaisia.

Kommenttini nimimerkille No oli ehkä hieman pikaistuksissa kirjoitettu, mutta ehkäpä mittani tuli täyteen juuri tässä keskustelussa.

Sen mitä nyt olen parin vuoden aikana lueskellut näitä sivuja ja "tutustunut" kyseiseen nimimerkkiin, saa minut toisaalta hämilleni, toisaalta jopa surulliseksikin.
Voisi ajatella että hänen vihansa hameväkeen vähitellen lientyisi, mutta olen saanut käsityksen päinvastaisesta ja se on jo vähän pelottavaakin.

Kaikesta nimimerkki non ristiriitaisista kommenteista ja jatkuvasta valveillaolosta palstalla voisi jopa päätellä, että kyseessä on palstan ylläpitäjän rekisteröimä tunnus: no. Sen turvin osallistutaan lähes kaikkiin aloituksiin. Sitten välillä kun ei muuta keksitä, niin pistetään tulemaan automaattivastaus:
"Mistä tulee viha, jonka osoitatte muille?
ei se minua haittaa, kilpeni on tehty juuri teidänlaisille "naisille"."

Jos näin ei kuitenkaan ole, vaan on kyse aidosta henkilöstä, niin otan osaa. Ei kaiketi ole helppoa, kuten ei kenelläkään petetyllä ja paljon menettäneellä. menetykset ja pettymykset kuuluvat kuitenkin jokaisen elämään tavalla tai toisella. Ehkei petetylle miehelle ole parasta yrittää parantaa ja koota itseään naisten keskustelupalstalla. Voi joutua lukemaan ja kokemaan omaa petetyksi tulemistaan taas uudelle

Viimeksi muokattu:
...Ehkei petetylle miehelle ole parasta yrittää parantaa ja koota itseään naisten keskustelupalstalla. Voi joutua lukemaan ja kokemaan omaa petetyksi tulemistaan taas uudelleen sekä edustamaan miestä pettäjän roolissa.

Non oma labilius tavallaan lietsoo kuvitelmaa pettävästä ja epäluotettavasta miehestä. Eri asia tietenkin, onko hän sitä vai ei. Jos vielä hieman analysoisi nimimerkkiä, niin varmaan tavoite on olla hyvä ja mallikas, parempi ehkä kuin muut miehet. Liiallinen oman paremmuuden korostus ei enää tunnu aidolta, vaan pakonomaiselta, jolloin se kääntyy itseä vastaan. Siitä voi tulla varsinainen ristiriita kaiken muun pettymyksen ohella.

Sen verran olen ellejä seurannut, että kun no esiintyy myös ruokapalstalla, hän joutuu keskustelemaan yleensä parisuhteessa olevien ja perheellisten naisten kanssa. Ruokapalstallahan on "kaikki hyvin". Tehdään hyvää, jopa edustavaa ruokaa, päivällisiä. Useimpien elintaos on varmaan hyvä ellei erinomainen. Joutuuko siinä vertaamaan omaa tilannetta menetettyyn arkeen ja juhlaan? Jos ei pystykään pätemään perinteisessä miesten roolissa, uran työn tai varallisuuden osalta, niin saattaahan silloin katkeroitua.

Mutta no hyvä, tämä juuri on sitä monen naisen arkea, josta vain on pitänyt muokata oma tapa elää ja tulla toimeen. Ei ole elättäjää, ei ns. parisuhteen turvaa, ei tavanomaisia perhepiirin tuomia verkostoja. Sitä oikeaa ja sopivaa seuraa tai uutta puolisoa ei ole mitenkään helppo löytää. Melkein kaikilla on omat ongelmansa, joita olisi joko kestettävä tai sitten oltava yksin. Toinen ihminen ei voi tulla elämääsi tanssien, pelkäksi päiväsäteeksi tai auringoksi sylissään kukkurallinen hyvää. Sellaisen odotuksen suhteen onkin hyvä pettyä ja alkaa miettimään, mitä itsellä olisi annettavaa.

miehet ei puhu sänkypuuhistaan ja naisistaan keskenään, siinä ei ole mitään mielenkiintoista, kun toine ei tunne ko naista.
Mutta jos porukassa on nainen, joka on antautunut yhdelle jos toiselle, ninn sellaisista kyllä keskustellaan hyvinkin avoimesti. Täsät nyt ie kait ole kysymys, jos se kerran oli vahinko ?

Eli sillä periaatteella, kun naiset esim kertoilee eri miesten kalujen koot jne keskenään , vaikka toinen ei miestä edes tunne, niin sitä ei kyllä tapahdu. Noh, ehän naisetkaan kerro kui ne isot ja pienet munat. Keskikokoiset ei ketään kiinnosta.

Ihan oikeasti, tämä on hyvä ketju niille miehille, jotka kuvittelevat, että kaikki naiset ovat enkeleitä

Enkeleitä? Et kai tosissas vertaa naisia taruolentoihin? Jos, niin siinä tapauksessa sinä olet tyhmä-jaakko erään kansansadun mukaisesti. Normaalijärjellä varustettu henkilötietää kyllä ihmisten kirjon.

En ole huomannut, että täällä edes on muita noin yksinkertaisia miehiä, jotka kuvittelevat voivansa vetää jotain johtopäätöksiä kenestäkään muutaman lauseen perusteella.

Miksi et vastanut kyselyyn missä kysyttiin oikeuttasi huoritella ihmisiä?

Viimeksi muokattu:
Enkeleitä? Et kai tosissas vertaa naisia taruolentoihin? Jos, niin siinä tapauksessa sinä olet tyhmä-jaakko erään kansansadun mukaisesti. Normaalijärjellä varustettu henkilötietää kyllä ihmisten kirjon.

En ole huomannut, että täällä edes on muita noin yksinkertaisia miehiä, jotka kuvittelevat voivansa vetää jotain johtopäätöksiä kenestäkään muutaman lauseen perusteella.

Jos viitsisit lukea ketjun tarkemmin, niin pyysin jopa anteeksi ap:ltä, että se siitä kyselystä

Viimeksi muokattu:
Ei naisille anteeksipyynnöt riitä vaan asioita hierotaan tappiin saakka. Sitten jos on niin, että ajattelee exiään, nyxiään ja jokaista antavaista huorana, niin kannattaa pitää tieto itsellään eikä kirjoittaa siitä tänne.

Ei naisille anteeksipyynnöt riitä vaan asioita hierotaan tappiin saakka. Sitten jos on niin, että ajattelee exiään, nyxiään ja jokaista antavaista huorana, niin kannattaa pitää tieto itsellään eikä kirjoittaa siitä tänne.

Niin ja pitää omana tietonaan, mitä ajattelee minun lasteni äidistä. Mielestäni hän ei kuulu tänne millään tavalla ja on kamalaa, jos minun lapseni sattuisivat lukemaan tätäkin syyttelyä äidistään. Joten , jos vain kykenette, niin älkää enää jatkako tuota huorittelua syyttömistä ihmisistä.

Viimeksi muokattu:

Niinpä, kyllä minä haluan uskoa naisista vain hyvää ja aina olen liikkeellä sillä mielin, että kiva tavata ja mukava jutella. Mutta pettymys on ihan todellinen, kun sieltä kuoren alta paljastuukin juonittelevä, häikäilemätön ja käytökseltään törkeä ihminen, silloin totean, että "kivat sulle, heippa"

Viimeksi muokattu:
Eli minulla kävi vähän nolosti, eli olen vahingossa ollut sängyssä kahen kaveruksen kanssa. Toisen kanssa kännissä vahingossa, ja toisen kanssa aloin sitten seurustelemaan. Ja jälkeenpäin sain tietää että ne ovatkin kavereita, aaargh!

Sain tässä yks päivä tietää että he ovat keskenään keskustelleet minusta. Siis siitä minkälainen olen sängyssä...

Nyt olen aivan pihalla, minusta on aivan käsittämätöntä, koko asia! Ei minusta sänkyleikit kuulu kenellekään muulle kuin niille kahdelle jotka sitä harrastaa. En tiedä enää mitä minun pitäisi ajatella. Minua kauhistuttaa että poikakaverini puhuu muistakin minulle vaikeista asioista eteenpäin ihan kursailematta. En ole koskaan kuvitellut että hän olisi epäluotettava, mutta nyt en olekkaan ihan niin varma.

Eli onko miehillä tapana vertailla naisten sänkytapoja, ihan pikkutarkkaan siis? Minusta se on kovin kieroa, mutta minä olenkin nainen, ei kai minun ole tarkoitus kaikkea ymmärtääkkään...

Ainahan me pill...ja verrataan ja puhutaan kovalla volumilla baareissa.

Viimeksi muokattu:
Niin ja pitää omana tietonaan, mitä ajattelee minun lasteni äidistä. Mielestäni hän ei kuulu tänne millään tavalla ja on kamalaa, jos minun lapseni sattuisivat lukemaan tätäkin syyttelyä äidistään. Joten , jos vain kykenette, niin älkää enää jatkako tuota huorittelua syyttömistä ihmisistä.

Minä ymmärsin että sinä itse olet täällä haukkunut eksääsi ja muita naisia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä