Et enää oikeasti voi olla tosissasi. Ethän? Siis tämän on pakko olla provo, ei kukaan oikeasti voi olla noin tyhmä. Siis tämä kirjoitus tuon viimeisempien vastauksiesi perusteella. Kun tuntuu, ettet pysty olemaan kenellekkään edes ystävä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa. Ystävien kanssa ei harrasteta seksiä. Ystävien parisuhteita kunnioitetaan. Ystäviä yritetään vilpittömästi auttaa. Mitätön ei ole sellainen ihminen, ketä rakastaa ystävääsi ja kohtelee ystävääsi rakkaudella.
Olitko ihan tosissasi, kun tämän vastauksen kirjoitit eräälle muulle kirjoittajalle.
"Minä olen ollut ystävä näille miehille jo ennen seksiä. Kaveripiirissä ehkä juuri läheisyyden ja yhteisymmärryksen takia intiimikin läheisyys on sitten tullut kuvaan. Minulla on ollut paljon seksisuhteita miehien kanssa, jotka aluksi olivat vain ystäviä. Osa heistä on ystäviä edelleen, ja saatamme edelleen kumpikin nauttia hetkeksi toistemme läheisyydestä vaikka kumpikin tiedämme ettei mitään parisuhdetta synny. Ja miksi pitäisi hyvä ystävyys riskeerata ryhtymällä parisuhteeseen?
Mitä tulee miesystävieni parisuhteisiin ja heidän tyttöystäviin...Osa näistä on ollut säälittävän mustasukkaisia, uusavuttomia ja ripustautuneet miehiinsä. Niinkuin elämää ei olisi sen tylsän parisuhteen ulkopuolella, ja se mies olisi kaiken keskipiste: jokaista elettä pitää vahtia. Miksi minä sellaisia naisia yrittäisiin jotenkin syrjäyttää? Etenkin yksi oli aivan alta riman, yksi näistä tyttöystävistä. Miesystävälläni ja tällä hänen silloisella partnerilla olikin todella vaikeaa, koska tämä nainen oli siis henkisesti sairas, hän joutui käymään jossain terapiassa. Miehellä oli hyvin vaikeaa naisen sairastelujen takia. Nainen sai hermoheikkokohtauksia esim. siitä kun kävimme miehen kanssa kahdestaan ulkona oluella. Kuulemma oli epäkohteliasta että häntä ei kutsuttu mukaan. Aivan kuin aina sen tyttöystävän pitäisi olla mukana, mies ei koskaan saisi liikkua yksinään. Sama nainen sai kohtauksen myös siitä kun suunnittelin matkaa. Ehdotin että mies lähtisi mukaan, että pääsisi irti arjesta (hänellä oli tosi vaikeaa). Siitähän se möly taas nousi. Onneksi heillä tuli ero, mies on nyt omillaan. Saa itse päättää asioista.
Minä en pidä itseäni tyrkkynä, vaan olen ollut ja olen ystävä. Niille jotka sen ansaitsevat.
Parisuhteista: harvoilla on toimiva parisuhde sen olen huomannut. Minullakin ne ovat olleet korkeintaan muutamien vuosien pituisia, arki astuu kuvioihin."
Ja vastasit minulle näin. "Mistä sitten johtuu että uudestaan ja uudestaan naiset ovat mustasukkaisia ja kateellisia minulle? "
Itse olisin epäkunnioittavasta ja flittailevasta käytöksestäsi sinulle vihainen. Mieheni poikkeuksetta ei ainakaan minun läsnäollessani huomioi flirttailulla muita naisia. Se on epäkohteliasta vähintäinkin.