Miehet tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vipinääelämään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyttää:
Jos olet tyytyväinen elämääsi, niin miksi kirjoitat elämäntyylistäsi keskustelupalstalla - vieläpä parisuhdekeskusteluissa?! Mitä toivot saavasi täältä?

Ymmärrystä, ja sitä olen nyt saanutkin. Minua alkoi suututtamaan kun yksi pitkäaikaisista miesystävistäni ei ole halunnut olla kanssani tekemisissä alettuaan seurustelemaan. Luulen että hänen uusi nainen on jotenkin puhunut miehen ympäri.

Olen halunnut ymmärtää miksi olen niin suuri uhka näille naisille jotka elävät parisuhteissa. Miksi ei voida ottaa relammin kun seurustellaan? Miksi pitää pingottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:
Maijalle:
Täh.. "" Miksi kaunis nainen ei saisi nauttia ulkonäkönsä suomista mahdollisuuksista miesten keskuudessa?"""

Mitä ihmettä tarkoitat tällä? Mistä mahdolisuuksista, jos siis viittaat ap:n käytökseen. Eipä tuo ap nyt kauhean tyyväiseltä elämäänsä kuullosta. Eikä tietenkään kaikkien tarvitse perustaa perhettä ja kiinteää parisuhdetta. Siihenkin vaaditaan sitä, että ko. asioita haluaa itse ja niihin panostaa.

Tarkoitin ihan yksinkertaisesti sitä, että kauniilla naisella yleensä on enemmän miestarjontaa kuin vähemmän kauniilla. Niinkuin ap:lla nyt vaikuttaa olevan. Miksi ap ei saisi tätä tarjontaa ottaa vastaan ja "käyttää hyväkseen", niinhän tekevät ne miehetkin, joilla ulkonäkönsä tms. puolesta on parempi naistarjonta. Ja edelleen kyllä ap minusta ihan tyytyväiseltä elämäänsä vaikuttaa, joten mitäpä siitä sitten. Ei hän mielestäni mitenkään kehuskellut itsellään tai elämäntyylillään, kunhan on tedennut asian olevan niinkuin se hänen mielestään on. Kukin pyrkii tietysti tekemään elämästään omasta näkökulmastaan käsin mahdollisimman onnellista ja tyydyttävää, mikä sitten kenenkäkin mielestä tyydyttävää on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vipinää elämään:
Ymmärrystä, ja sitä olen nyt saanutkin. Minua alkoi suututtamaan kun yksi pitkäaikaisista miesystävistäni ei ole halunnut olla kanssani tekemisissä alettuaan seurustelemaan. Luulen että hänen uusi nainen on jotenkin puhunut miehen ympäri.

Olen halunnut ymmärtää miksi olen niin suuri uhka näille naisille jotka elävät parisuhteissa. Miksi ei voida ottaa relammin kun seurustellaan? Miksi pitää pingottaa?

Voihan olla niinkin, että tätä miestä ei kiinnosta olla kanssasi tekemisissä nyt, kun hän on löytänyt elämänsä ykkösnaisen. Ehkäpä hänellä ei yksinkertaisesti ole enää aikaa sinulle. Ei kannata syyttää pelkästään naisia, kyllä kai miehet osaavat itsekin ajatella.

Jos olet tyytyväinen elämääsi, niin miksi kirjoitat elämäntyylistäsi keskustelupalstalla - vieläpä parisuhdekeskusteluissa?! Mitä toivot saavasi täältä?

ootsä uhka? ehkä sä et vaan ole kiinnostava ihminen? sun jutut ei ehkä kiinnosta kaikkia naisia, ja ne hakee toisenlaista seuraa? siihen kun lisätään että sulla on taipumus "lohduttaa" sun miespuolisia kavereita sängyssä, se ei ehkä toimi ihan bonuksena.

Sä elät kuten elät, anna muiden kanssa elää. jos ne valitsee toisenlaisen seuran, niillä on siihen kaikki oikeus.

aina löytyy kauniimpia naisia kuin sinä. mä en hetkeäkään osta tota kelaa että "kaikki naiset" olis sulle kateellisia. edes joku maailman kauneimmaks tituleeratttu Angelina Jolie ei ole kaikkien miesten makuun. joku tykkää lyhyistä, joku pitkistä jne jne. eli edes kaikki miehet ei näe sua sexynä, vaikka sä olisitkin jotain Janina Frostellin tasoa mitä en oikein usko.

noille naisille joiden ukkojen kanssa sä pelehdit niiden liittojen loppuaikana sä varmaan et edusta mitään bestistä. ja ihan syystä. ehkä ne kelas sua kaverina, ja pettyi pahasti.ja otti opikseen.

jokainen nainen jolle kauneus on se iso juttu pelkää sen menettämistä. sä ehkä pelkäät ikääntymistä, ja valistat nyt oikein olan takaa sun ulkonäöstä.

Tsemppiä, alkuperäinen kirjoittaja. et ole tyrkky, vaikka täällä nämä kateelliset ämmät sinua haukkuvatkin. Usein on juuri niin, että tavallisen näköiset akat on tosissaan kateellisia kauniimmille, ja pelkäävät aviomiestensä puolesta. Syystäkin, koska mies kun mies lankeaa jos tarpeeksi kaunis nainen on tarjolla. Se on luonnonlaki, nääs ja siinä perheet ja parisuhteet unohtuu kerrasta.

Et enää oikeasti voi olla tosissasi. Ethän? Siis tämän on pakko olla provo, ei kukaan oikeasti voi olla noin tyhmä. Siis tämä kirjoitus tuon viimeisempien vastauksiesi perusteella. Kun tuntuu, ettet pysty olemaan kenellekkään edes ystävä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa. Ystävien kanssa ei harrasteta seksiä. Ystävien parisuhteita kunnioitetaan. Ystäviä yritetään vilpittömästi auttaa. Mitätön ei ole sellainen ihminen, ketä rakastaa ystävääsi ja kohtelee ystävääsi rakkaudella.

Olitko ihan tosissasi, kun tämän vastauksen kirjoitit eräälle muulle kirjoittajalle.

"Minä olen ollut ystävä näille miehille jo ennen seksiä. Kaveripiirissä ehkä juuri läheisyyden ja yhteisymmärryksen takia intiimikin läheisyys on sitten tullut kuvaan. Minulla on ollut paljon seksisuhteita miehien kanssa, jotka aluksi olivat vain ystäviä. Osa heistä on ystäviä edelleen, ja saatamme edelleen kumpikin nauttia hetkeksi toistemme läheisyydestä vaikka kumpikin tiedämme ettei mitään parisuhdetta synny. Ja miksi pitäisi hyvä ystävyys riskeerata ryhtymällä parisuhteeseen?

Mitä tulee miesystävieni parisuhteisiin ja heidän tyttöystäviin...Osa näistä on ollut säälittävän mustasukkaisia, uusavuttomia ja ripustautuneet miehiinsä. Niinkuin elämää ei olisi sen tylsän parisuhteen ulkopuolella, ja se mies olisi kaiken keskipiste: jokaista elettä pitää vahtia. Miksi minä sellaisia naisia yrittäisiin jotenkin syrjäyttää? Etenkin yksi oli aivan alta riman, yksi näistä tyttöystävistä. Miesystävälläni ja tällä hänen silloisella partnerilla olikin todella vaikeaa, koska tämä nainen oli siis henkisesti sairas, hän joutui käymään jossain terapiassa. Miehellä oli hyvin vaikeaa naisen sairastelujen takia. Nainen sai hermoheikkokohtauksia esim. siitä kun kävimme miehen kanssa kahdestaan ulkona oluella. Kuulemma oli epäkohteliasta että häntä ei kutsuttu mukaan. Aivan kuin aina sen tyttöystävän pitäisi olla mukana, mies ei koskaan saisi liikkua yksinään. Sama nainen sai kohtauksen myös siitä kun suunnittelin matkaa. Ehdotin että mies lähtisi mukaan, että pääsisi irti arjesta (hänellä oli tosi vaikeaa). Siitähän se möly taas nousi. Onneksi heillä tuli ero, mies on nyt omillaan. Saa itse päättää asioista.

Minä en pidä itseäni tyrkkynä, vaan olen ollut ja olen ystävä. Niille jotka sen ansaitsevat.

Parisuhteista: harvoilla on toimiva parisuhde sen olen huomannut. Minullakin ne ovat olleet korkeintaan muutamien vuosien pituisia, arki astuu kuvioihin."

Ja vastasit minulle näin. "Mistä sitten johtuu että uudestaan ja uudestaan naiset ovat mustasukkaisia ja kateellisia minulle? "

Itse olisin epäkunnioittavasta ja flittailevasta käytöksestäsi sinulle vihainen. Mieheni poikkeuksetta ei ainakaan minun läsnäollessani huomioi flirttailulla muita naisia. Se on epäkohteliasta vähintäinkin.

Olet miesten mielestä helppo pano.

Saan itsekin kuulla usein sekä miehiltä ja joskus myös naisiltakin, että olen erittäin kaunis nainen. Ystävien ja kavereiden miehiä kohtaan käyttäydyin AINA erittäin korrektisti enkä koskaan vahingossakaan flirttaile heidän kanssaan. Jos näiden miesten puolelta yritystä sellaiseen on, lopetan pelin heti alkuunsa. Samaten on tuntemattomien ihmisten kanssa, sillä esim. sormus vasemmassa nimettömässä on minulle totaalinen turn off. Kunnioitan miehiä, joilla on ns. selkärankaa ja jotka arvostavat kumppaneitaan eivätkä vilkuile vieraisiin pöytiin. En ole vielä kolmeakymmentäkään, mutta tiedän tasan varmasti, että kauneuteni menetän jonakin päivänä. Silloin olen toivottavasti kauniimpi ja säteilevämpi kuin koskaan, sillä se tosi kauneushan tulee ihmisen sisältä ja sitähän ei voi mistään ostaa. Toivotan ap:lle onnea valitsemallaan tiellä, joka tuntuu varmasti jonakin kauniina päivänä todella vastenmieliseltä ja yksinäiseltä.

Vaikuttaa provolta koko juttu. Mutta on saanut aikaan vilkasta keskustelua.

Tosin ihan elävässä elämästä eli työpiiristä löytyy vastaavanlainen nainen. Miehet naureskelevat takanapäin tälle naiselle eikä kukaan ota häntä vakavasti. Uskottavuus täysi nolla.

Jo nainen näyttää miehelle vähänkään että on saatavissa on hiprakasasa pukeutunut seksikkäästi Varmasti pääsee sänkyyn pano on mitä on. Vittuhan on aikapaljon samanlainen naise lla ku naisella Mutta runko vitun ympärillä ratkasee paljon. Rakkaus kumppaniin antaa kaiken anteeksi, Siis teknisesti ei koskaan uskottomuutta.

Olin minäkin nuorena haluttu ja kaunis...mutta nyt ryppyinen ja ei niin viehättävä enää.

Niin sinullekin käy ajan mittaan, olethan jo 35-vuotias. Itse olen parikymmentä vuotta vanhempi sinua. ihmettelen mihin vuodet vierähti niin nopsaan ja miten niin paljon voi ulkonäkö muuttua, se alkaa jo sinullakin viiden vuoden kuluttua! itse kun katsoo peiliin näyttää ehkä vielä jonkin näköiseltä, mutta valokuvat näyttävät totuuden.

Siis ala sinäkin etsiä jotain muita harrastuksia kuin itsesi palvomisen ja ihailun, kohta et voi kuin itkeä katsoessasi peiliin...sieltä ei näy kuin ryppyinen vanha nainen!

Vanhana ja yksinäisenä hyljättynä mietit miten ääliö sitä tuli oltuakaan nuorena...ei edes lapsia ole tullut hankittua, siis tuskin lapsia hankit koska olet itse vielä niin lapsi mieleltäsi!

Kuuskymppisenä istut jouluaaton yksin ja juot ikävääsi...ei kai kukaan noin itsekästä kutsu aatoksi kotiinsa. Yrität vielä ryppyisenä vikitellä muiden aviomiehiä, onnistumatta siinä enää, ihmetellen miksei kukaan enää huomaa minua...

Kehotan sinua menemään ajoissa psykiatrille tuon narsismisi vuoksi, ehkä se paranee ennenkuin rypistyt...

Ehkäpä sinun seurassasi eivät ihmiset viihdy luonteesi vuoksi, tunnut - tosin vertailupohjana on vain tämä keskusteluketju, sillä enhän oikeasti tunne sinua - ylimieliseltä ja et niin kovin kivaluonteiselta... Minulla on ystäväpiirissäni järjettömän kauniita naisia, "samantasoisia" kuin minä ja rumempia kuin minä, mutta en arvostele ketään ystävääni ulkonäön mukaan, vaan luonteen. Miespuolisia ystäviäkin minulla on kaikkea komeasta täysin mitäänsanomattoman näköisiin.

Omasta mielestäni oma mieheni on mielestäni maailman komein ja minä olen mieheni mielestä maailman kaunein, sillä kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä!

Olisi vaikea uskoa, etteivät naiset voisi olla ystäviä kanssasi, vaikka olisivatkin vähemmän viehättäviä kuin sinä, jos olet luonteeltasikin kaunis, varmasti ystäviä saat.

Se on kuitenkin totta, että jos nainen on "vapaamielinen", on hän lutka, mutta vastaavalla tavalla käyttäytyvä mies on suurin piirtein sankari. En ymmärrä, miksi näin ajatellaan.

Oletteko huomannut? että vain nuo kateelliset naiset täällä kirjoittavat kamalan pitkiä viestejä alkuperäiselle???!!!!! :D

Vaikka ainoa syy alkuperäisen ongelmaan on vain nuo kateelliset niin kamalan TAVIS-näköiset AKAT

Beauty puhuu asiaa :

Tsemppiä, alkuperäinen kirjoittaja. et ole tyrkky, vaikka täällä nämä kateelliset ämmät sinua haukkuvatkin. Usein on juuri niin, että tavallisen näköiset akat on tosissaan kateellisia kauniimmille, ja pelkäävät aviomiestensä puolesta. Syystäkin, koska mies kun mies lankeaa jos tarpeeksi kaunis nainen on tarjolla. Se on luonnonlaki, nääs ja siinä perheet ja parisuhteet unohtuu kerrasta.

Just niin! eikä muuta syytä ole!

Tsemppiä ap! go girl go!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis myös :)))):
Oletteko huomannut? että vain nuo kateelliset naiset täällä kirjoittavat kamalan pitkiä viestejä alkuperäiselle???!!!!! :D

Ja vain yksi "puolustaa" ap:ta.... siis ap itse. Hyvin läpinäkyvää.

Voisiko joku määrittää, mitä tuolla paljon puhutulla kateudella sitten oikein tarkoitetaan? Mun mielestäni se tarkoittaa, että kateellinen haluaa sen mitä kadehdittavalla on.

Täten tässä tapauksessa en voi uskoa, et kyse olis kateudesta. Jokainen nainenhan saa miehiä, oli ruma tai kaunis. Jos on aina lämmin ja varma ja vielä siedettävän näköinen, niin totta kai on tarjokkaita, vapaita ja varattuja. Miettikääpä itse tilanne toisin päin: olis ok-näköinen jannu, jolta sais AINA kun haluttais ja tietäis vielä, että sillä on tunteitakin jokaista panoaan kohtaan. Tuskin ois kovin yksinäinen heebo, sekään... Eri asia sitten, kuinka moni tuntis muuta kuin sääliä sitä kohtaan :(

Minuakin kiinnostaisi tietää, että miksi tuo kateuskortti nostetaan aina esiin! Mistä esimerkiksi minä - omasta mielestäni tosiaan aivan tavallisen näköinen suomalainen (vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät jne), mutta useasti ulkopuolisten kauniiksi kehuma - olisin aloittajalle kateellinen?

Minulla on ihana mies, ihania ystäviä, kiva työ ja kaikin puolin elämä mallillaan, eli miksi kadehtisin jota kuta tuntematonta, jolla ei ole (ymmärtääkseni) ystäviä eikä myöskään miestä.

Ja vain yksi "puolustaa" ap:ta.... siis ap itse. Hyvin läpinäkyvää "

mikä pahvi sä olet? lue koko viesti niin on siellä muitakin kauniita naisia jotka puolustaa alkuperäistä.

ei vain kateellisia kana kallo akkoja
lue jooko? äkkiä..hölmö.

Alkuperäinen kirjoittaja yritä enemmän :lle:
Ja vain yksi "puolustaa" ap:ta.... siis ap itse. Hyvin läpinäkyvää "

mikä pahvi sä olet? lue koko viesti niin on siellä muitakin kauniita naisia jotka puolustaa alkuperäistä.

ei vain kateellisia kana kallo akkoja
lue jooko? äkkiä..hölmö.

Miksi sanoisin jotain tuollaista jos en olisi lukenut koko viestiketjua?!?? :D Voi sinua rassukkaa. Alkaa olla jo tosi säälittävää..

Alkuperäinen kirjoittaja vittuun:
sä se säälittävä olet,kun nautit negatiivisuudesta.

Negatiivisuudesta?? Ei kommentissani ollut mitään negatiivista. Tiesitkö että ihmiset huomaavat muissa ne piirteet ärsyttävinä joita itsellä on ( ja kenties vihaavat itsessään olevia piirteitä). Joten kumpikohan meistä nauttiikaan negatiivisuudesta ;)

Yhteistyössä