Jutteleeko miehet keskenään sänkypuuhistaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tirlittan

Vieras
Eli minulla kävi vähän nolosti, eli olen vahingossa ollut sängyssä kahen kaveruksen kanssa. Toisen kanssa kännissä vahingossa, ja toisen kanssa aloin sitten seurustelemaan. Ja jälkeenpäin sain tietää että ne ovatkin kavereita, aaargh!

Sain tässä yks päivä tietää että he ovat keskenään keskustelleet minusta. Siis siitä minkälainen olen sängyssä...

Nyt olen aivan pihalla, minusta on aivan käsittämätöntä, koko asia! Ei minusta sänkyleikit kuulu kenellekään muulle kuin niille kahdelle jotka sitä harrastaa. En tiedä enää mitä minun pitäisi ajatella. Minua kauhistuttaa että poikakaverini puhuu muistakin minulle vaikeista asioista eteenpäin ihan kursailematta. En ole koskaan kuvitellut että hän olisi epäluotettava, mutta nyt en olekkaan ihan niin varma.

Eli onko miehillä tapana vertailla naisten sänkytapoja, ihan pikkutarkkaan siis? Minusta se on kovin kieroa, mutta minä olenkin nainen, ei kai minun ole tarkoitus kaikkea ymmärtääkkään...

Eli minulla kävi vähän nolosti, eli olen vahingossa ollut sängyssä kahen kaveruksen kanssa. Toisen kanssa kännissä vahingossa, ja toisen kanssa aloin sitten seurustelemaan. Ja jälkeenpäin sain tietää että ne ovatkin kavereita, aaargh!

Sain tässä yks päivä tietää että he ovat keskenään keskustelleet minusta. Siis siitä minkälainen olen sängyssä...

Nyt olen aivan pihalla, minusta on aivan käsittämätöntä, koko asia! Ei minusta sänkyleikit kuulu kenellekään muulle kuin niille kahdelle jotka sitä harrastaa. En tiedä enää mitä minun pitäisi ajatella. Minua kauhistuttaa että poikakaverini puhuu muistakin minulle vaikeista asioista eteenpäin ihan kursailematta. En ole koskaan kuvitellut että hän olisi epäluotettava, mutta nyt en olekkaan ihan niin varma.

Eli onko miehillä tapana vertailla naisten sänkytapoja, ihan pikkutarkkaan siis? Minusta se on kovin kieroa, mutta minä olenkin nainen, ei kai minun ole tarkoitus kaikkea ymmärtääkkään...
Mutta jos on käyty ilotalossa samalla naisella niin siitä voidaan vaihtaa mielipiteitä...

Viimeksi muokattu:
^Se on totta. Enkä minä yhtään ihmettelis tuota käytöstä, jos toinen heistä ei sattuis seurustelemaan tällä hetkellä minun kanssa. Se tekee asiasta jotenkin kieroa. Miksi hän kokee tarvetta keskustella minusta muitten kanssa?

Ei puhuta oman naisen/miehen kahdenkeskeisestä seksielämästä. Uskon näin olevan useimmissa tapauksissa.
Näin voin sanoa aikuisen miehen ja pitkän parisuhteen antamalla kokemuksella.

^Se on totta. Enkä minä yhtään ihmettelis tuota käytöstä, jos toinen heistä ei sattuis seurustelemaan tällä hetkellä minun kanssa. Se tekee asiasta jotenkin kieroa. Miksi hän kokee tarvetta keskustella minusta muitten kanssa?

Olisit onnellinen kun sinusta sentään keskustellaan!
Sitten vasta vikaa olisi, jos et olisi mikään kommentin arvoinen!

Viimeksi muokattu:
No onhan se hyvä että ap:lle on sattunut avoin poikaystävä, kun täältä saa yleensä lukea mustasukkaisista ja omistavista narskuista. Jakaa kaikki asiat, tyttöystävän toosankin, kavereidensa kanssa.

Omissa piireissäni seksipuuhista juttelu rajoittuu tasolle, että saitko pillua johon vastataan kyllä tai ei. Yksityiskohdista ei puhua koska ne ei kiinnosta ketään.

^ Niinpä. Tosiaan lähes vuosi nyt hengailtu, mut nyt en enää tiedä mitä pitäisi ajatella. Yritän vain olla ajattelematta tuota koko juttua, hyi että siitä tulee paha olo. Ehkä minä pääsen tämän pahimman shokin yli, mutta ainakin nyt tuntuu tosi pahalta. Ärsyttävää, olisi melkein ollut parempi etten ois saanu tietää...

Mutta mukava huomata että täällä on ollut pari ihan asiallistakin vastausta, kiitos niistä =)

Kaikkea sattuu ja tapahtuu. Ota nyt huomioon, että et todellakaan ollut tapahtumien aikaan parisuhteessa, vaan hieman antavaisemman maineessa. Ja se raja menee kyllä aika tarkkaan siinä, että omasta naisesta ei jutella, muista kyllä hyvät kaverukset voivat puhua ihan avoimesti keskenään.

Kertoo siitä mitä mies sinusta ajattelee. Jos olisi tosissaan tai olisit tärkeä hänelle, ei hän haluaisi jakaa intiimejä asioita muille. Ei omasta kullasta kerrota mitään yksityiskohtia.

Kertoo siitä mitä mies sinusta ajattelee. Jos olisi tosissaan tai olisit tärkeä hänelle, ei hän haluaisi jakaa intiimejä asioita muille. Ei omasta kullasta kerrota mitään yksityiskohtia.

Juuri näin minä itsekkin oletin, ja sanoin aika loukkaantuneena asiasta hänelle.
Hän siinä vain kohautti olkiaan ja sano että kavereitten kesken voi puhua ihan mistä vaan, se on sellanen miesten juttu jota et voi tajuta koska oot nainen.

Että sillee, hitto että oon vihanen. Olisimpa jossain muualla kuin töissä niin vois raivota!

Viimeksi muokattu:
Kyllähän sinä raivoat:)

Ota nyt huomioon tapahtumien ajankohdat, kun suhde ei ollut vakiintunut, etkä sinäkään nyt ihan pulmunen ollut...

Tapahtumien ajankohdat? Niin tosiaan, näiden kavereiden suhde oli (yllättäen ;) ) aika tulehtuneet tooosi kauan. Ja ihan nyt lähikuukausina olen itse yrittänyt saada heitä taas olemaan kavereita. Yrittänyt saada poikakaverin ymmärtämään että se toinen oli aikoinaan ihan vahinko, ja etten oikeastaan edes muista niitä puuhahetkiä, ja jos alan pinnistellä muistia niin ei tuu ainakaan erikoisen hohdokkaita muistoja vastaan.

OK, tuo ^ on aika sekava kirjoitus, tää meidän "kolmiodraama" on jokseenkin hankala ymmärtää meidän itsekkään. Mutta itse en halua olla syy heidän kaveruuden loppumiseen.

Enivei, nyt he ovat viime kuukauden aikana viettäneet paljon aikaa keskenään ja ns. purkaneet tunteitaan ja puhuneet avoimesti kaista, näköjään siis _kaikesta_. Huoh.

ps. Ainiin, siis tuosta pulmus-jutusta, sen ohitan olankohautuksella, sillä itse tiedän, ja nämä kumpikin muu tietää etten tosiaan ole ollut elämäni aikana muuta kuin 3 eri miehen kanssa, joista jostain älyttömästä syystä nää kaks tuntee toisensa. Eli en ainakaan aio alkaa pitää itseäni likaisena huorana, vaikka välillä jotkin trollit niin yrittäisivätkin väittää =)

Viimeksi muokattu:
^Hassua kun kysyit =D
Eli siis aloimme tuosta ensimmäisestä, mutta kovin pian vaihdoimme tuohon toiseen, ollaan ihan seurusteltu lähemmäs vuoden. Sitä enne oli tuota fb-meininkiä.
Olin luvannut itselleni etten ala seurustelemaan, kun kuitenkin jotain ikävää tapahtuu. Ja sit kuitenkii pistettii tunteet peliin, ja kaikki monimutkastui aivan liikaa, huoh.

Nyt olen aivan pihalla, minusta on aivan käsittämätöntä, koko asia! Ei minusta sänkyleikit kuulu kenellekään muulle kuin niille kahdelle jotka sitä harrastaa.
Ei minustakaan. Molemmat puhuvat samasta harrastuksestaan saman ihmisen kanssa. Kummallekin kuuluu samaa eikä kenellekään muulle mitään muuta. Mitäs ongelmaa siinä pitäisi oikein olla?

Viimeksi muokattu:
Satunnaisista panoista puhutaan keskenään, mutta vakavista tyttöystävistä ei koskaan. Onko suhteenne fuckbuddy tyylinen vai vakavampaa sorttia?

nimenomaan. naiset varmaan yllättyis jos kuulis kuin vähän heistä saunailloissa puhutaan. korkeintaan tosiaan niistä maineensa menettäneistä, niille hymähdellään välinpitämättömästi, kun ei kukaan koe heitä kiinnostavina (lue: ei parisuhdepotentiaalia). mauttomana ja haukotuksena sitä pidettäis jos rupeis yksityiskohtia kertomaan niistäkään.

Viimeksi muokattu:

..... että hän on narsisti.

Viimeksi muokattu:
Ei ainakaan minun porukoissa juoruta kenenkään seksitaidoista tai taitamattomuudesta.
Minusta kahden ihmisen välinen seksi on näiden kahden välinen asia, menköön sitten hyvin tai hyvin huonosti, ja kunhan se tapahtuu, touhuttiin sitten mitä tahansa, molempien tahdosta.

Yhteistyössä