Jumppa/liikunta pino

• Viestiketjun aloittaja Kizi
  • Ensimmäinen viesti
heipparallaa juu jumpat tuli aamulla väännettyy, jäi aikaste vähälle, koska käytii eilen illalla pyöräilemässä ja olin aika raatona tänä aamuna ;) , silleen ihanalla tavalla :D .
Hei haave et pääse yksin täällä jumppailemaan, mä meinaa roikkua täällä vaikka toisten kiusaks :D
huomenna palataan..

heh huomenta!!
yksin mä tunnun täällä olevan... illalla myöhään ja aamulla :) .
juu mut tuli joku vatsa väännettyy, saap nähä miten käy ku lähetään lomareissulle jo kenties keskiviikkona, miten jumpat, mut ainaski eilen hommasin kannettavan sekä langattoman nettiyhteyden :D . ei tuu ainaskaan vieroitusoireita.... :D

Hyvää huomnenta!!!
aamujumppa suoritettu!! Nyt alkaa aikaste keposeen menemään vatsalihakset... eli on siitä jotain apuu ja jes osa housuista sopii jalkaan...
eilen tuli vielä illalla mentyä tunniks rämpimään koirien kanssa mettään, ja nuorin muksuista oli rintarepussa... kyllä oli ihanan rento olo sen jälkeen...
niin kiitos Haave tsempistä ... ei tullu mieleenkään että vois jatkaa jumppaa lomalla...kato ku on maitoaivo...pitää yrittää tsempata
..huomisesta alkaen saatte pitää peukut ylhäällä ett mä muistan jumpata...mut ostin just tälläsen läppärin ja siihen langattoman adsl:n niin pitäshän tän ilmottelun jatkua ja motivaation pysyä ylhäällä...palataan huomenna =)

Haave
Kaloreita poltettu kahden päivän edestä reippaalla lenkillä. Kyl se vaan pitäis lähtee lenkille/jumpata/liikkua joka päivä, heti kun yks päivä jää väliin, niin kehtuuttaa niin kamalasti että. Mutta kun tänään taas vauhtiin pääsi, niin avot! =)

Haave
Yksinänsä täällä huhuilee hän...
Sauvalenkillä käyty. Kyl toi mäkinen ja pehmeä pururata on paljon raskaampi kävellä kuin tasainen asfaltti, huh huh, sanon minä.

Kizi
Juu tääl ollaan :D
Eilen unohdin pinottautua jumpan jälkeen :)
Illalla kirjottelen uudestaan ku tulen jumpasta.
Muut taitavat olla matkoilla ja nirzu ei varmaan muista koko palstaa rentoutuessaan :p

Kizi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 11:16 Haave kirjoitti:
Jihuu!
Kiva kuulla, et jumpat jatkuu!!! =) Mites tupakkalakko? Onko pitäny?

:ashamed: Pah :ashamed:
8 päivää ja sit repsahdin \|O
Ens ma otamme miehen kans uuden startin ku sil alkaa kesäloma

Haave
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 11:50 Kizi kirjoitti:
:ashamed: Pah :ashamed:
8 päivää ja sit repsahdin \|O
Ens ma otamme miehen kans uuden startin ku sil alkaa kesäloma
No, mut toihan on jo hyvä alku. Eiku tsemppiä vaan uudelle yritykselle!!! =)

Kizi
No niin!!!Päivän spin pump on tehty :D Hikoilin ku pieni sika \|O mut hyvää teki :D
Olin vähän myöhässä ja järkytys oli suuri ku menin sisään: vetäjä oli mies!!!!No ei siin mitään hirveetä ollu mut luulin et vetäjä olis ollu sama henkilö ku viimex joka oli nainen. En ole tuolla koskaan nähnyt miestä vetäjänä :/

:ashamed: öö tultiin nyt takas reissusta... jumppaa ei ole tullut reissun aikana kertaakaan tehtyä :'( .
no mutta nyt uudestaan alotetaan...eli aamu jumppa tehty..
kizi..tsemppiä ja ota ittees niskasta kiinni sen tupakan suhteen,,, heh itte oon oikeen paraski puhuja (miten kävi jumpan)...
haave nyt taas jumpataan :D ...

missäs kaikki jumppaajat...eilen olin oikeen ahkera ensin vatsalihaksii aamulla 4 tunnin ruohonleikkuu sessio ja illaalla koirien kanssa lenkillä... mutta tänään ei vielä mitään liikuntaa, kattoo mitä keksii...

jaahas yksinkö sitä taas jumpataan :'( ...
eilen ei muuta jumppaa ku koirien kanssa pyörälenkillä muksut ja ukon jätin kotiin... oli mahtavaa... tänään on vatsat jo väännetty...

missä haave piileskelee????

kizi missääää ooooot???

Haave
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2004 klo 10:21 nirzu kirjoitti:
jaahas yksinkö sitä taas jumpataan :'( ...
eilen ei muuta jumppaa ku koirien kanssa pyörälenkillä muksut ja ukon jätin kotiin... oli mahtavaa... tänään on vatsat jo väännetty...

missä haave piileskelee????

kizi missääää ooooot???
Juu, nyt on tullu ikävä kyllä taukoa liikkumisen suhteen. Eihän sen mikää tekosyy pitäis olla, mut ei yksinkertaisesti oo ollu energiaa, ku isäntä aina poissa kotoa (käy kotona vain nukkumassa 6 h), joten noi kaks täystuhoa työllistää mua NIIN hirveesti ettei oo lenkille kerinny. Vielä kaks viikkoa tätä kärsimystä jälellä, josko se isäntä sit pääsis viimein kesälomalle, niin viimeistään sitten alkaa hikiliikunta oikein kunnolla. Kiva, että sä nirzu jaksat pitää pinoa pystyssä!!! =) Tsemppiä ja palaillaan =)

(Niin no, onhan mä lasten kanssa käyny kävelemässä päivittäin moneen kertaan, mut en laske sitä liikunnaksi...se on vaan sitä taivastelua vähän väliä...)

no niin taas täällä kiva kiitos että haaveestakin taas kuuli jotain, kiitos pienikin liikunta on hyvästä ja pinoudu kiitos :D .
Susu79 hyvä hyvä ruohonleikkuu ottaa voimille , en mäkään käytä ajettavaa meillä kyl semmonen seisoo tuol pihalla, mut ei taida kortti riittää ;) .
kizi ootko jättäny meijät kokonaan :'( . tuu takas please....
kaikki muut kans varmaan tekin jollain tavalla liikutte päivänaikana... :eek: .
no eilen illalla käväsin taas pyörälenkillä 15 km ja voi sitä tunnetta kun pääsin takas kotiin... ihanaa... tänään pitää kohta vääntää vatsalihaksii kunhan saan ensin siivotuu eipä haluu tolle lattialle makaamaan ;) .ja illalla olis taas tarkotus pyöräilemään tai kävelemään.... kattoo ny riippuu kelistä...
:D kaikki mukaan

vatsalihakset väännetty... illaks pitää kehittää jotain ...pyörä ja kävely :whistle: ...
eli nyt taas koko viikon lopun vetkuilin mitään tekemättä mutta taas näin maanantaina tän alotan... siis pientä koiran kanssa kävelyy tein mutta ei mitään sen kummenpaa... no niin kaikki taas mukaan...hopihopi (paino putos kilon tän rehkinnän tuloksena eli liikuntaa,liikuntaa)

Yhteistyössä