Rapakuntoisten pino

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 10:20 Pihlamaaria kirjoitti:
Sählyä n. tunti. Se onkin sitten vauhdikas peli :p . Hiki virtasi ja tänään tuntee pyllylihaksissa, että eilen jotain on tullut tehtyä. Suosittelen jos vain löydätte sählyporukan johon liittyä.

Tänään sitten onkin lepopäivä kun kahtena peräkkäisenä päivänä on jo tullut kuntoiltua. B)
käytkö jossain naisten porukassa? Meillä "sekaporukka", lähinnä pariskuntia. Oletko pelannut kauan vai vastoittain aloittanut?

On se vaan hikistä touhua, ja ensimmäiset kerrat tauon jälkeen kyllä tuntuu lihaksissa. Meillä alkaa sähly taas kesätauon jälkeen kuun vaihteessa. :)
 
kukkerikuu
:wave: Flunssa voiton puolella. Ei enää nenän niistämistä. Päätä vähän jomottaa. Oiskohan oireilua et on jo poskionteloissa. No, pitää vielä tää viikko seurata ja sitten lääkäriin, jos oireilu jatkuu.

Tsemppiä teille muille!
 
Toinen jumppa tällä viikolla. B)

Kyllä on aikamoista rehkimistä taas kesän jäljiltä, olin aivan kuin uitettu koira. Jos tuon taas muistaisi seuraavan kerran, kun on laittamassa suklaata suuhun. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 11:05 rentunruusu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 10:20 Pihlamaaria kirjoitti:
Sählyä n. tunti. Se onkin sitten vauhdikas peli :p . Hiki virtasi ja tänään tuntee pyllylihaksissa, että eilen jotain on tullut tehtyä. Suosittelen jos vain löydätte sählyporukan johon liittyä.

Tänään sitten onkin lepopäivä kun kahtena peräkkäisenä päivänä on jo tullut kuntoiltua. B)
käytkö jossain naisten porukassa? Meillä "sekaporukka", lähinnä pariskuntia. Oletko pelannut kauan vai vastoittain aloittanut?

On se vaan hikistä touhua, ja ensimmäiset kerrat tauon jälkeen kyllä tuntuu lihaksissa. Meillä alkaa sähly taas kesätauon jälkeen kuun vaihteessa. :)
Meillä on työporukan miehillä ollut jo vuosia sählyvuoro, mutta sinne ei naiset ole uskaltaneet mukaan. Tänä vuonna sitten varattiin naisille ja aloittelijamiehille oma vuoro eli sinne sitten heti lähdin mukaan. Eka kerralla meitä ei ollut kun 4 eli pelattiin 2 vastaan 2, mutta onneksi naisia on lupautunut jatkossa mukaan enemmän.

Tykkään kyllä kovsti sählystä. Olen pelannut koripalloa nuoruudessani ja pidän noista nopeista ja hikisistä joukkepeleistä eli siinä mielessä koris ja sähly ovat samanlaisia. Koripalloa on välistä kova ikävä kun en ole pelannut 15 vuoteen, jos tässä vielä joskus uskaltais liittyä "ikäneitojen" korisporukkaan ;)
 
kukkerikuu
:wave: Aurinkoista ja lämmintä syyspäivää. Flunssa hieman vielä oireilee, taitaa olla poskionteloissa. Seurailen. Eilen leikkuroin pihan, ihan hiki tuli. Sen suurempia urheilusuorituksia ei ole tullut tehtyä.
 
kukkerikuu
:wave: Onkos kukaan saanut liikuntasuorituksia tehtyä? Minä tässä jahkaan että kykenenkö huomenna circuittiin... pitää varata romppeet mukaan kun sinne jään suoraan töistä tullessa.
 
Pihlamaaria harmaana
Katselin jo jokin päivä sitten, että tämä pino hautautuu tuonne jonnekin, mutta nyt siskot pidetään tämä pino aktiivisen, eikös :)

Itsellä on muka ollut niin kiirettä että ei ole ehtinyt kuntoilemaan :ashamed: No toisaalta viikonloppuna uin = eli lilluin kylpylässä yhteensä noin 6 tuntia. Kai sekin voidaan kuntoiluksia laskea :p

Eilen kävin pelaamassa sählyä.

Yksi asia mua ihmetyttää, eli tällä pienella kuntoilulla ja herkkujen vähentämisellä olen saanut tuon vatsakummun pienenemään eli housuista menee nappi kiinni MUTTA paino on vaan noussut :kieh: En ymmärrä, mihin ne vatsan läskit sitten siiryivät, varmaankin tuonne takapuolelle :whistle:

Joku uusikin ilmoittautui pinoon eli tervetuloa :wave: sekä kaikki uudet reippaasti mukaan!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 08:52 Pihlamaaria harmaana kirjoitti:
Katselin jo jokin päivä sitten, että tämä pino hautautuu tuonne jonnekin, mutta nyt siskot pidetään tämä pino aktiivisen, eikös :)

Itsellä on muka ollut niin kiirettä että ei ole ehtinyt kuntoilemaan :ashamed: No toisaalta viikonloppuna uin = eli lilluin kylpylässä yhteensä noin 6 tuntia. Kai sekin voidaan kuntoiluksia laskea :p

Eilen kävin pelaamassa sählyä.

Yksi asia mua ihmetyttää, eli tällä pienella kuntoilulla ja herkkujen vähentämisellä olen saanut tuon vatsakummun pienenemään eli housuista menee nappi kiinni MUTTA paino on vaan noussut :kieh: En ymmärrä, mihin ne vatsan läskit sitten siiryivät, varmaankin tuonne takapuolelle :whistle:

Joku uusikin ilmoittautui pinoon eli tervetuloa :wave: sekä kaikki uudet reippaasti mukaan!!!!
Lupaan jatkaa kuntoilua heti kun nuha ja yskä hellittää. =)
Niin,pieni paradoksi on siinä,kun paino nousee,mutta vaatteet saataa mennä helpommin päälle ja samalla olo keventynyt.Lihas painaa enemmän kuin läski.Mukavaa huomata kuntoilun tulokset :flower: =)
 
Eilen olin jumpassa ja lauantaina on tarkoitus mennä kuntosalille.

Kävely/ lenkkeily on nyt vähän jäänyt. Mies on tehnyt pitkää päivää ja iltaisin on jo tosi pimeä, ennenkuin lenkille joutaa. Meillä kun ei noita katuvaloja ole.

Olin tosin yksi ilta "päästelemässä höyryjä" otsalampun kera tuolla pimeässä. Kyllä pikkuisen meinasi pelottaa, osa reitistä kun menee pientä metsätietä pitkin. Ennen tätä ongelmaa ei ollut, olihan kaksi koiraa turvanani, nyt hieman eri asia, kun yksin tallustaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 13:03 rimppis kirjoitti:
Olin tosin yksi ilta "päästelemässä höyryjä" otsalampun kera tuolla pimeässä. Kyllä pikkuisen meinasi pelottaa, osa reitistä kun menee pientä metsätietä pitkin. Ennen tätä ongelmaa ei ollut, olihan kaksi koiraa turvanani, nyt hieman eri asia, kun yksin tallustaa.
Toitottavasti teillä päin ei ole susia. Ennen itse en ole pelännyt metsiä enkä pimeää, mutta tänäpäivänä kun saa lehdestä lukea noita susien syömistä koirista ja lampaista lähes päivittäin, niin on alkanut pelottamaan :kieh:
 
Kukkerikuu
Mä niin haaveilin lenkille menosta. Lupasin et esikoinen voi lähteä pyörällä kaveriksi. No, mies soitti et niillä on piirityksessä hirviä et ei tiedä monelta tulee, ennen pimeetä, mut ei me sit kyllä lähdetä enää lenkille kun ei ole katuvaloja. Ei kait auta kun kohta tehdä esim. vatsalihas- ja peppuliikkeitä. :D
 
kukkerikuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 17:49 Kukkerikuu kirjoitti:
Mä niin haaveilin lenkille menosta. Lupasin et esikoinen voi lähteä pyörällä kaveriksi. No, mies soitti et niillä on piirityksessä hirviä et ei tiedä monelta tulee, ennen pimeetä, mut ei me sit kyllä lähdetä enää lenkille kun ei ole katuvaloja. Ei kait auta kun kohta tehdä esim. vatsalihas- ja peppuliikkeitä. :D
Mies tulikin hyvissä ajoin kotia ja päästiin lenkille. Ai että teki hyvää. Yleensä mä kävelen suurimman osan matkasta ja juoksen mitä jaksan mut nyt juoksin enemmän kun kävelin. Johtukohan et piti pysyä tuon 5,5 v:n pyörävauhdissa mukana. =) Taidetaan ottaa ihan tavaksi jos tuo mies vaan on kotosalla 3,5 v:n kanssa.
 
Vihdoin sauvakävelylle ja oikein ihanalle kauneuskävelylle sittenkin, kun ilma oli niin kostea ja täynnä pientä vesitihkua. Kävelyn päälle hyvä venyttely ja kaikkien lihasten jumppaaminen. TAustalla vanhaa leevi&the leevingsiä levittämässä rauhallista ja hassua melankoliaa =)
 
Sauvakävelylenkki kosteassa syyssäässä 40 min. Sit venyttelyt ja jumppa Abban tahdissa. "The winner takes it all" toimii tsemppaajana loistavasti! =)

Muuten niistä vatsalihaksista. Oon nyt kehitellyt itselleni tehokkaan vatsalihasten preppaajasarjan. Suorat, ristikkäiset ja alavatsa, eli ensin nostat suoraan ylös polvet koukussa, sit vinoon vuorotellen ja lopuksi jalat suorana kantapäät kattoa kohden niin että pylly nousee lattiasta. Tee niin, että puristat liikkeen, pidät hetken ja sit palautat, mutta käytä palautukseen kaks kertaa enemmän aikaa kuin puristukseen. Alä löysää liikettä lopussa vaan alat puristaa uudestaan ennen pään kosketusta lattiaan. Toistoja 10-15 ja kaks sarjaa. Toimii! Mulla oli kaks päivää vatsalihakset hellänä ekan kerran jälkeen. Selkäkipukin on nyt onneksi hellittänyt =)

Missä muut rapakuntoiset? :wave:
 
MaMi-07
Juu kyllä mun on pakko liittyä kans tänne. Luin kaikki jutut läpi ja tuli ittellekkin virtapiikki kun Pihlamaaria kertoi, että nappi meni jo kiinni housuista! Laskin, että olet liikkunut 20päivää (pinon aloituspäivästä saakka ainakin), että nopeasti on tulokset näkyneet, onnea vaan!

Ja nyt omaan napaan..: Olen täysi laiskimus. Kuntoa ei ole varmaan nimeksikään, sillä nykyään kuljen kaikki matkat autolla, oli sitte 0,5 km tai enemmän. :ashamed:
Mutta tiedän pystyväni laihtumaan, pari vuotta sitten lähellä asui kaveri, jonka kanssa kuljettiin monesti viikossa tunnin sauvalenkeillä ja joskus salilla. Tähän yhdistettynä painonvartijat niin reilussa kuukaudessa lähti 10kg! Nyt onkin hätä kädessä, sillä pari kiloa on tullut "pysyvästi" takaisin, ei siis mikään vuorokauden heitto painossa. BMIn mukaan olen normaalipainoinen, mutta ei tuo mun maha mielestäni todellakaan normaalilta näytä! Vyötärön ympärys on semmonen 95cm pikaisesti paksuimmasta kohdasta mitattuna. Tavoitteena nyt siis -5kg ainakin, tai vaikka paino ei putoaisikaan, niin edes kiinteytyisi tuo vatta!

Tsemppiä kaikille (etenkin mulle :kieh: :kieh: :kieh: )
 

Yhteistyössä