haahaaa. mä täällä taas.
taas yksi huonosti nukuttu aamuyö. heräsin tänä aamuna kyllä vasta 5.30 ekan kerran ja siitä asti yrittänyt nukkua. puol tuntia sitten en enää pystynyt makailemaan toimettomana, joten otin läppärin tähän sängylle.
Rinnat on Todella Kipeät. Kävelykin tuntuu aika kaameelta. viime kierrossa ne tuli vasta tällä kiertopäivän illalla vähän kipeeksi. no, eipä tuo ehkä ole mikään "oire"... Voihan ne oviksen jälkeiset oireet muuttua kiertojen mukaan. Ja olinhan mä raskaana 2 edellistäkin kiertoa; välillä ihan sata varmasti... :headwall:
No, sit on tää yöhikoilu... En muista että se olis ollu näin voimakasta, vaikka kehonlämpö onkin loppukierrosta noussut. Viimeksi kyllä sattui just näihin aikoihin se miehen sairauskohtaus ja sairaalaan joutuminen, joten ei voi verrata. En nukkunut silloin oikein yhtään ja oli vuoroin hiki ja vuoroin vilu...
Sit eilen katottiin leffa: the holiday - sellaista romskuu hiukan komediaa. No, enkö mä vetistellyt sitten muutaman kerran ihan vuolaasti niitä herkimpiä kohtia... joo - ei tuokaan oo välttämätä "oire"; oon ollu loppukierrosta ennenkin herkkis. blääh.
eli ei auta kuin piinailla - viikon päästä voidaan olla jo viisaampia. Ja testillähän tää vaan selviää. höh.
HEI! Teillä jollain on jo mahtavat kiertopäivät; vaan pari päivää jäljellä. TOIVOTTAVASTI täti tajuaa pysyä poissa ja saisitte PLUSSAN!!
dreamer78