¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

lisää palstantäytettä:

(.) Tänään on ollut pari kertaa niin kovat repäivykivut tuolilta noustessa että oli pakko mennä ihan kyykkyyn ja pidellä vatsaa. auh. On noita aikaisemmisssakin kierroissa ollut, mutta EI NOIN PAHOJA tai sit en muista... tai sit niit oli... :headwall: :D eli ei se mikään raskausoire ole!!
no, entäs tää: tänään on taas nipaillut KIVULIAASTI tonne oikeelle alas.
entäs muuta. no, rintoja on särkenyt ja KUUMOTTANUT! siis ne on TODELLA KUUMAST olleet päivällä; hyvä ettei kädet palanu liekeissä (juuh... räpläilin rintojani töissä, paidan päältä.. ;) )

no niin. menis nyt ilta nopeesti ja huominen päivä ja sitä seuraava jne... *huoh*

dreamer78 piinailee...
 
Kat
Mä olen kans vetänyt päiväunia ja aamuisin ei ole meinannut päästä millään ylös. Ihana tunne, kun sitä perjantain paria vinkkulasillista ei tee edes mieli. Tänään vaan iski ahdistus, et jos ei pikkuinen pysykään sisällä tai jos se onkin vain kemiallista.. Aika näyttää, tiedän. Yritän olla liikaa koko asiaa miettimättä, mutta melko vaikeaa.
 
Kat mäkin heräsin seitsemältä sohvalta...nukahdin heti kun vähän levähdin tonne sohvan pohjalle töistä tullessani...
varmasti on vaikea olla miettimättä asiaa. mutta kyllä minä ainakin haluan uskoa että kaikki on hyvin siellä sinun massussasi. :heart:
 
Lauantai 14.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:




Abu---------------kp 32/35--------yk 2----------toinen
Citrus------------kp 29/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 28/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 28/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 27/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 27/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 25/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 24/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 24/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 24/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 24/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 22/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 17/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Nera-85---------kp ??


Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ma 16.6 pentu
ke 18.6 Sini74
to 18.6 Kat
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
la 21.6 HaLPe
la 21.6 dreamer78

Haamuilijat:

Kat---------------kp 32/35-??--------yk 1---------ensimmäinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82



 
sunnuntai 15.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:




Abu---------------kp 33/35--------yk 2----------toinen
Citrus------------kp 30/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 29/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 27/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 28/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 26/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 26/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 25/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 25/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 25/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 25/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 23/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 18/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Nera-85---------kp ??


Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ma 16.6 pentu
ke 18.6 Sini74
to 18.6 Kat
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
la 21.6 HaLPe
la 21.6 dreamer78

Haamuilijat:

Kat---------------kp 34/35-??--------yk 1---------ensimmäinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82





 
haahaaa. mä täällä taas.
taas yksi huonosti nukuttu aamuyö. heräsin tänä aamuna kyllä vasta 5.30 ekan kerran ja siitä asti yrittänyt nukkua. puol tuntia sitten en enää pystynyt makailemaan toimettomana, joten otin läppärin tähän sängylle.
Rinnat on Todella Kipeät. Kävelykin tuntuu aika kaameelta. viime kierrossa ne tuli vasta tällä kiertopäivän illalla vähän kipeeksi. no, eipä tuo ehkä ole mikään "oire"... Voihan ne oviksen jälkeiset oireet muuttua kiertojen mukaan. Ja olinhan mä raskaana 2 edellistäkin kiertoa; välillä ihan sata varmasti... :headwall: :LOL:
No, sit on tää yöhikoilu... En muista että se olis ollu näin voimakasta, vaikka kehonlämpö onkin loppukierrosta noussut. Viimeksi kyllä sattui just näihin aikoihin se miehen sairauskohtaus ja sairaalaan joutuminen, joten ei voi verrata. En nukkunut silloin oikein yhtään ja oli vuoroin hiki ja vuoroin vilu...
Sit eilen katottiin leffa: the holiday - sellaista romskuu hiukan komediaa. No, enkö mä vetistellyt sitten muutaman kerran ihan vuolaasti niitä herkimpiä kohtia... joo - ei tuokaan oo välttämätä "oire"; oon ollu loppukierrosta ennenkin herkkis. blääh.
eli ei auta kuin piinailla - viikon päästä voidaan olla jo viisaampia. Ja testillähän tää vaan selviää. höh.

HEI! Teillä jollain on jo mahtavat kiertopäivät; vaan pari päivää jäljellä. TOIVOTTAVASTI täti tajuaa pysyä poissa ja saisitte PLUSSAN!!

dreamer78
 
Kat
Huomenta Dreamer, mäkin tulin tänne. Mies lähti aamulla aikaisin ajamaan moottoripyörällä radalle. Mä jäin sänkyyn loikoileen. =) Eilen tein uuden testin ClearBluella ja vahvistunut on haamu. Mut silti se on yhä haamu! Keskiviikolle ostin kaappiin sit odottaan apteekin oman. Meille on tulosssa kolme miespuolista vierasta loppuviikoksi. Kiva testailla, kun ovat paikalla.

Citrus, joko oot testannut?

Kaikille hurjasti +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Hei vaan kaikille!
dreamer78 on hauskaa seurata noita oireita itsekin. Ja kuvitella aina pienemmistäkin, että tää on nyt varmasti sitä. :LOL: Mutta toivottavasti tässä kierrossa ne olis ihan oikeita.
Kat elät varmasti aivan ihanaa aikaa! Pientä jännitystä koko ajan ilmassa. Kyllä se haamu siitä vahvistuu.. Ihan varmasti!

Itsellä menkkamaiset kivut jatkui n. 5 päivää aina aika ajoin. Oli koko ajan sellanen tunne, että menkat alkaa ihan just. Ja eilen sitten paperiin pyyhkiessä tuli ihan vähän haaleen punertavaa pyyhkiessä. Tuli melekin itku. Mutta nyt sitä ei taas oo tullu. Oon ihan ihmeissäni. Jos nyt menkat alkaa niin tipun kyllä korkeelta ja kovaa!
 

Yhteistyössä