¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Paljon tullu tekstii..:)

Juu mun ei kyl tarvii sen takii testailla jussina, et tietäsin juonko, ku oon töissä koko viikon ja viikolopun..huoh..mut silti hätähousuna meinasin testata la 21.6 kp25/24-25..

Koulus opetettiin (oon hoitsu), et hedelmällisyys alkaa hiljaa laskea 23 vuoden jälkee ja seuraava jyrkempi muutos on alkaen 35 vee..

mua: alavatsalla on ollut kipua, poltetta ja pistelyä sekä pyörällä ajaessa töyssyt sattuu alas..mut toi viimenen voi johtua siitä kystasta mikä mul on toisessa munasarjassa...aika hyvät fibat edelleen tän kierron suhteen..

:)
 
Keskiviikko 11.6.2008


Juhannusviikolla plussaavat:



Kat---------------kp 30/35-??--------yk 1---------ensimmäinen
Abu---------------kp 29/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 27/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Citrus------------kp 26/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 25/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 25/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 24/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 24/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 22/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 21/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 21/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 21/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 20/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 19/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 14/24-25---------yk 4---------ensimmäinen


Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ma 16.6 pentu
ke 18.6 Sini74
to 19.6 Kat
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
la 21.6 HaLPe
la 21.6 dreamer78

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta

 
mä testaan LAUANTAINA. :) en halua pettyä negaan hääpäivänä(pe). ;)

(.) samoja oireita kuin aikaisemmissa kierroissa oviksen jälkeen: painon tunnetta varsinkin vasemmalla, jomotusta, nippailua, lämmöt noussu... Nännit EI viä oo ollu kovin kipeet; oli pakko heti räpläillä, eikä tosiaan ollu kipeet. ???? outoa...
Ja sitten... Tänään aamulla BONGASIN UUSIA OIREITA edellisiin kiertoihin verraten. Tai siis oireen. Onko mun pakko joka kierrossa tuntea jotain uutta??? :headwall: Nyt se oli todella viiltävää kipua oikealla munasarjassa sillai sykäyksittäin: sitä kesti jotain tunnin verran. Koko päivänä ei muuten tuntunut. Aivan outo juttu: en ainakaan muista sellaista ekasta kierrosta, jossa siis munis lähti oikealta (ulrattu). Voi ei! mä en kestä tätä turhien toiveiden herättelyä, koska ei nyt vielä voi tuntua missään mitään!!!??! Vai voikohan se tuntua kun se hedelmöittynyt munis vaeltaa sieltä johdinta pitkin??? (luin sellaistakin jostain...) :LOL: :saint: hyvä minä! viime kierrossa aloin kuvitella raskausoireita vasta kp25 tai 26... ;) nyt jo 22. Tää on jo ennätys. :$

mutta olen kuitenkin iloinen siitä että se OVIS on tapahtunut eikö tarvi sitä miettiä. :) ainakin on vähintään 20% mahd tulla raskaaksi. Ehkä enemmänkin, koska eix mahdoliisuus kuitenkin lisäänny mitä enemmän kiertoja on takana, jos ajattelee että vuoden sisällä melkein kaikki yrittäjät plussaa eli vuosi on 80%... ;)

dreamer78
 
Onnittelut muuten vielä dreamer78 siitä naimisiin menosta!! Ja tosissaan la aamuna saat lahjaksi plussan testiin.. :)

muoks. Suunnistaja vaikee vastata tohon, ku en oo viel kai sellasta kokenu.. ;) hirveesti on kyl nytkin kaikenlaisia oireita.. :p
 
Mä taidan ottaa varaslähdön ja testaan jo su 15.6. Ihan vaan siksi, että se on vapaapäivä.
Mulla muuten listassa kp päivän verran jäljessä, siis tämän päivän (torstai) kp on 27, jos seuraava päivittäjä jaksaa korjata niin mukava juttu =)
 
Kat
Huomenta kaikille =) Uusi päivä alkaa.. Viime yönä näin aivan liian ihanaa unta isosta masusta. Oli tympeää herätä ja huomata sen olevan vain läskiä :LOL: Rinnat on todella kipeät. Töiden jälkeen ei saata enää pitää rintaliivejä. Ennen pillereitä ei ollu ikinä tämmöisiä oireita. Näköjään niiden lopettaminen tekee ihmeellisiä asioita kropalle. Joku sanoi aikaisemmin, että jos on raskaana, tulisi lämpöjen olla koko ajan koholla. Itse taas muistelen lukeneeni jostain, että lämmöt olis koholla vaan silloin oviksen aikoihin. Kuinkahan on?
 
Mä aion hätähousuna testata ekan kerran lauantaina, 14.6. Ei takuulla näy vielä testissä mitään, mutta testaan silti. Ja jos menkat ei ala, niin seuraavan kerran testaan keskiviikkona 18.6.

Esikoisesta mulla nousi lämpö 37,2 asteeseen heti kiinnittymisen jälkeen ja siellä se sitten pysyi aika monta kuukautta. Nyt onkin vähän tylsää, kun tietysti vertaa kaikkia oireita, tai siis oireettomuutta, ekaan raskauteen. Lämpö on pysytellyt alhaalla ja siksi veikkaankin, että ei ole tärpännyt. Lisäksi ei ole muitakaan oireita, paitsi vähän kuvottaa, mutta se johtuu takuulla vielä alkuviikosta sairastetusta vatsapöpöstä.

Esikoisesta kiinnittymiskivut tuntuivat tosiaan vähän samalta kuin menkkakivut tai sellaista polttelua alavatsalla se oli. Nyt ei ole tuntunut tuota yhtään, joten... :(
 
Torstai 12.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:




Abu---------------kp 30/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 28/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Citrus------------kp 27/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 26/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 26/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 25/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 25/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 23/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 22/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 22/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 22/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 21/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 20/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 15/24-25---------yk 4---------ensimmäinen


Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ma 16.6 pentu
ke 18.6 Sini74
to 18.6 Kat
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
la 21.6 HaLPe
la 21.6 dreamer78

Haamuilijat:

Kat---------------kp 31/35-??--------yk 1---------ensimmäinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta


 
Olen epätoivoinen :'( Meillä töissä oli raskaustestiesittely ja testejä oli avattu.. jotenka ajattelin, etteivät mene roskiin niin testaan piruuttani. Testi oli herkkä eli semmoinen 10ml/u. No NEGA tuli. Kp on nyt 25/27-28 eli olisi pitänyt varmaan näkyä jo herkällä testillä. Oireita(varmaan sitten kuviteltuja :LOL: ) on. Voikohan oireita olla ennen kun herkkä testi näyttäisi plussaa? Voihan???????????!! Toivo kyllä nyt vähän väheni.
 
Pentu toivotaan parasta!!

Mulla on tosiaan ollu sellasta menkkamaista kipua jo pari päivää ja tänään tuli vähän sellasta ruskeeta tuhrua pyyhkiessä. Mutta siis eikai menkat voi vielä alkaa?? Mutta jos alkaa niin alkais sitte niin ei ainakaan juhannuksena vaivais.
 
Abu
MoiKaikille!

En ole päässyt käymään täällä kun nettiyhteys meni poikki sunnuntain ukkosesta.. Nyt olen mummolassa, mutta palailen kunhan päästään taas kotiin huomenissa! Kiitos kun päivittelyt on tehty mun puolesta!
 
Ajatattelin testata jo la 14pv. Kokeilen huvin vuoksi ja toivossa elän
Mietin että jos joillekkin tulee plussa (toivottavasti kaikille), niin voisko tuohon listaan laittaa näkyviin, että millä kierto päivällä tuli plussa?
 
Kat
Täällähän on hiljaista!!

Mulla petti hermo tänään-- ja ihan liian aikaisin. Menin testaamaan :ashamed:

Ajattelin et varma nega... Mutta sain ClearBluella haamun. Se tuli siis ihan heti (ei mikään roskis). Todella himmeä ja ohut (vasemmalta puolelta hiukan tummempi, sit oikelle tuli tooooosi hentona), paljon sitä toista viivaa vaaleampi. Mutta haamu kuitenkin, kai???? Nyt on aika oh-hoh olo. Teen kyllä varmistuksen ensi viikolla! Eli mun testipäivä pysyy ensi viikossa. Vaihdetaan se kuitenkin nyt 18., koska silloin erään läheisen syntymäpäivä.
 

Yhteistyössä