¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Kat joo munkin mies ei enää jaksanut mun hösöttämistä...varsinkin ekan nega testin jälkeen hänen toive oli etten kauheesti puhuis aiheesta...nyt sitten kun viimeksi juteltiin vauva jutuista syytti itseään kun en vieläkään raskaana.silloin kyllä reipastuin ja sanoin "ettei se meidän vika oo ja kyllä se vauva vielä ilmoittaa itsestään"...noo välillä täytyy myöntää etten itsekkään jaksa uskoo. :| mutta sitä en kerro miehelleni....täytyyhän jonkun yrittää olla vahvana....(?) :/
 
tinyangel: kyllä sä varmaan noin lyhyellä kierrolla ovuloit. Se ovuloimattomuus on enemmänkin yleistä yli 35 päivän kierroilla.
Ja se voi tuntua pelkkänä jomotuksena, eikä sitä huomaa jos tekee kauheesti jotain fyysistä.

PCO:sta... Mulla oli todella epäsäännöllinen kierto ollut ennen näitä kolmea kiertoa; pari vuotta sitten oli vielä 45-65pv. Ja aikoinaan alettiin exän kans puuhailemaan lapsia, ja sit seurailin lämpöjä ja kiertoja, ja terveyskeskuslääkäri laittoi sit ultraan ja totes että munasarjat on monirakkulaiset. siitä sitten hoitoihin; joskin miehessä oli myös vikaa. Sen takia IVF. Mutta siis en ovuloinut varmaan koskaan tai jos ovuloin niin luulin että suoli on mutkalla, koska joskus menin päivystykseen kovien kipujen takia, mutta en muista että tätä olis diagnosoitu...
Nyt siisn olen käyttänyt maaliskuuhun asti 2 vuotta nuva ring -ehk.rengasta sekä ollut vuoden vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, ja nyt näyttäs että ne molemmat on auttanut. :) TOIVOTAAN! Ainakin kierto on Uskomattoman säännöllinen! :)
 
dreamer78 toivon todella että oot oikeassa ja mä ovuloin (kun kerta mulla "lyhyt kiertokin" ). :heart: :heart: :heart:
ihanaa että nykypäivänä on vaikka mitä hoitoja lapsettomuuteenkin, on pieni mahdollisuus raskauteen vaikka ongelmia hieman olisikin. =) :heart:
 
Kat minua ja minun miestäni on alkanut vasta nyt pelottaa kun ollaan testattu kaksi negaa... (johtuu mun hätäisyydestä ) mun piti nyt odottaa ainakin viikko menkkoja mutta nytkin testaan ajoissa mutta vain siksi noin ajoissa ( 20.6 ) koska ollaan menossa grillaa ja ryyppää kavereille...en siis aijo juoda jos testi näyttää jotain plussaan suuntaavaa ja tosiaan osaan sitten varautua mahdolliseen tätiin...
 
mua pelottaa jo senkin takii tuunko raskaaksi ikinä, kun oon lukenut paljon juttuu kuinka munasolut alkaa huononee jo joskus kaksikymppisenä...vaikka oon kyllä lukenut siitäkin kuinka ensisynnyttäjien keski-ikä on kasvanut johonkin kolmeenkymppiin...mulla siis ois mahdollisuus kun oon alle kolmekymmentä mutta miten hyvä mahdollisuus kun oon reilusti yli kaksikymppinen... :eek: ei pitäis lukee mitään juttuja... :/
 
kat eikä sinulla vielä mitään hätään kuitenkin vasta noin alussa nuo hommat. Vaikka olin minäkin kuullut että yk ykköselläkin voi raskautua ja siksi odotinkin positiivisena tuloksia jo silloin...
no harvemmin kai se heti ekalla onnistuu...yleisempää kai on se yk2 tai yk3.....meillä on tuo yk3...jospa siis nyt tärppäiskin... :D ;) +++++++++ :whistle:
 
Moikka kaikille uusille :wave: Mukavasti tullut lisää sitten viime käynniltäni täällä. Ollut hieman kiireitä joka suuntaan mukamas. Minä laskeskelin tuossa päiviä ja mietin jos testais jo tämän viikonloppuna, jos sallitte? :ashamed:
Mistä muuten te tilaatte niitä halpoja ja herkkiä testejä-voisko joku laittaa linkin?
 
Kat ostin sellasen herkän raskaustestin, jonka voit tehä jo 3 päivää ennen kuin kuukautisten tulisi alkaa. Niin yksi testi maksoi 10e ja kahden pakkaus maksoi 15e.

Mä en tiiä vielä tarkkaa testipäivää, mutta testaan todennäköisesti kanssa 20.6.
 
Kat
Hei TinyAngel ja Suunnistaja, yritin eilen kovasti vielä vastailla, mut näppis sanoi sopimuksensa irti. No, kirjoitellaan sit töistä :) En mä stressaa hirveesti siitä, ettenkö ikinä raskautuisi. Olen vaan neiti hätähousu aina välillä. No, kävi tässä kierrossa, miten kävi, niin kaikki on tervetullutta - jos täti tulee, niin tietääpä sit kiertonsa. =) Musta kans tuntuu, et liikaa ei sais miettiä näitä asioita.. mut silti haluan kysyä: :LOL:

kysymys: lasketaanko kierto siitä ekasta niukasta vuotopäivästä vai vasta eka kunnon vuotopäivästä? Siis siitä kun veri on jo punaista eikä enää ruskeaa tiputtelua..

kysymys: kuinka pitkä tulee raskautumisen kannalta olla oviksen ja kk välinen aika? (lataalivaihe, vai mikä se nyt onkaan nimeltään ???)
 
Mä tipuin :whistle: Mut ei harmita kovasti. Toivoinkin tätä että jos ei ole tärpännyt, niin toivottavasti sit menkat alkaa päivää aikaisemmin mitä pitäis eikä päivää myöhemmin, koska silloin ehtii jo alkaa liikaa toivomaan. Eilen illal alkoi tuntuun, et varmaan alkavat piakkoin ja aamulla alkoi. Jee! Eipä mennyt testiä hukkaan. :saint:
 
PalstaRotta :hug:

Kat mä lasken kuukautisten aloituks päiväks sen kun tarttee käyttää sidettä.
Ja tosta toisesta kysymyksestä en oo ihan varma, mutta ihan kun joskus muistaisin lukeneeni 10-16 päivää. Mutta korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä. Oon ite miettiny samaa..
 
Nyt on paljon kivempi yrittää lasta kun kierto on pysynyt suhkot säännöllisenä. Esikoista kun yritettiin, oli kierto ihan mitä sattu ja jouduin syömään teroluttejakin.
Oon nyt tässä todennut, että jos mulla on ovistikussa vahvimmat viivat kp 16, niin kierto on 27päivää. Sit jos viivat on vahvimmillaan kp17, niin kierto 28päivää, ja jos kp 18 niin kierto 29 päivää. Ja ei olla vielä kertaakaan pupuiltu niin et oltas oltu sekä sinä päivänä kun vahvat viivat on tullut että sitä seuraavana, vaan ollaan oltu joko tai. Tässä uudessa kierrossa menee varmaan myös sillai ettei olla kuin jompana kumpana, koska on häihin meno kp18. Niiden jälkeen tuskin tulee enää humalassa pupuiltua...
 
Kat niin siitä se varmaan johtuu, ihme kun en heti hoksannu :LOL:

Mulla oli ovis varmaan viime lauantaina, joku tuolla toisella palstalla sano että kiinnittyminen on aikasentaan neljäntenä päivänä. Mutta luin eilen että siittiöt on perillä 2-3 päivän kuluttua... Miten on siis?
 
Kat
Suunnistaja, olisikos toi sit hedelmöittymisestä sen neljä - x päivää? Mulla juilii melko menkkamaisesti. Rinnat aristaa aina vaan enemmän. Noita en kuvittele. Mut ällön olon, joka vei äsken jo vessaan yökkäileen, taidan kuvitella :LOL:
 
Meidän perhe sairastui vatsatautiin, yöh.. nyt jo olo vähän parempi. Sairastumisesta huolimatta onnistuin tuhlamaan netin kautta ihan liian paljon kukkaistutuksiin rahaa.. No, toivottavasti kohta piha kukoistaa entistä kauniinpana!

Mutta itsellä ei sitten niin mitään oireita raskautumisesta, ei tainnut onnistua tässä kierrossa.
:(
 
Minä voisin testata maanantaina, jos on oireita, eikä menkkoja vielä. Mun oireiluni on vatsatautia ihan varmasti, koska ruoka ei maistu- ei mitään mielitekoja! Mutta voihan ne oireet vielä alkaa =) tai peittyä vaan tähän oksutautiin.
Tuntuu kyllä, että menkat olis alkamassa. Olen niin kiukkuinen. Vaikkakin yksi pahimmista ja tyhmimmistä riidoista miehen kanssa oli juuri ennen esikoisen plussausta. Sain riidan aikaiseksi siitä, kuinka monta maitopurkkia ostetaan :LOL:
PalstaRotalle :hug: Perässä varmaan tullaan uuteen pinoon.
 

Yhteistyössä