¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

mä meinasin kertoo, jo siskolle(on mun paras ystävä), mut jänistin..Ajattelin kertoo sit, ku on oikeesti jotain kerrottavaa esim. plussa tai jos yrityskiertojen määrä viel kovasti lisääntyy..siihen asti palstalaiset saavat riittää mulle..:)

Olen nyt sen todennu, et ovuloin vaan oik. munasarjasta, ku aina oviksen aikoihin polttaa ja nipistää siltä puolelta..liekkö vaikuttaa se asiaan, et mul on toisella puolella suht. isokysta..neuvolassa sanottii, et se ei vaikuta raskautumiseen..eri asia, jos niitä olis monta..
 
HALPE: ai joka kierrossako oikeelta? vai jktn?

mä menin ekas yk:ssa oikein gynelle selvittämään että miksi on niin kauheen kovat kivut. no, onneksi ei muuta löytynyt kuin vasemmalta useita pieniä folleja(PCO edelleen) ja oikealta puhjennut keltis... :) mutta KIVUT OLI VASEMMALLA!!!!
 
Tiistai 10.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Kat---------------kp 29/35-??--------yk 1---------ensimmäinen

Abu--------------kp 28/35--------yk 2----------toinen

Jouskari-82-----kp 26/28-35----yk 9----------ensimmäinen
PalstaRotta-----kp 26/29-31------yk 3-----------toinen

Sini74------------kp 24/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 24/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
Citrus------------kp 24/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen

tuulia85---------kp 23/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 23/28-29---------yk1-----------neljäs

Dreamer78-----kp 21/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht

Paris-------------kp 20/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 20/26-27-----yk 4----------kolmas

TinyAngel-------kp 19/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen

Suunnistaja-----kp 18/26-31------yk 3---------ensimmäinen

HaLPe-----------kp 13/24-25---------yk 4---------ensimmäinen



 
Vieläkö mahtuu mukaan? Mulla on kp 23/28-29 menossa eli testailla voisin su-ma- jos jätän sen ma niin menee ensi viikkoon.. Eli JUHANNUSVIIKKOON!
Ennestään on kolme lapsukaista ja yk on ensimmäinen. Imetän vielä nuorimmaista. Kuparikierukka poistettiin noin kolme viikkoa sitten. Kierto on vielä vähän hakusessa, mutta viimeksi tuo 28-29.
Ovista en ole tikutellut koskaan. Niihin aikoihin ollaan pupuiltu ahkerasti. Eka raskaus oli pilleriraskaus, toinen yk 2 ja kolmas yk 1. Helposti on aina siis onnistunut ja toivottavasti nytkin!!
Jännittää kauheesti ja ajatukset vain yhdessä asiassa :)
 
:wave: Sauna-festeiltä selvitty ja oli kyllä hauskaa! B) Todisteena on auringon polttama iho ja ruhje polvessa :LOL:
Tännehän on tullut monta jännäilijää mukaan, meikäläisen ollessa festeilemässä ;) Kylä unohtui raskautuminen, kun oli niin hauska viikonloppu :whistle:

(.) Tissi turpeat ja kipeät, tänään alkanut vähän polttelemaan alamasua, mutta tuskinpa tässä raskaana ollaan :| Niin samanlaiset olot kuin aina ennenkin mensuja. Mutta nyt on kesä ja kärpäset, viimestään meikä tyttö syksyllä raskautuu, se on päätetty :p Kessä ollaan rennosti liikoja ressaamatta....
 
Ite oon kertonu yrityksestä siskolle ja yhdelle hyvälle ystävälle, joka on raskaana! Jotenkin pelottaa, että mitä sitten jos jotain käykin tai ei tärppääkään. Juhannus vähän siinä mielessä jänskättää, että jos testi on positiivinen niin kuinka käyttäytyä jussina.. Alkoholitonta sidukkaa vaan monta tölkkiä mukaan.. :D
 
Meidän lapset on vatsataudissa. Mullakin on huono olo ja toivon sen vaan niin kovin johtuvan muusta kuin yrjötaudista! =) :kieh: :snotty: :heart:
Mulla ei myöskään ole mikään varsinainen kiire raskautua. Kestän kyllä, vaikka joutuisi odottelemaan. Mutta tämä on niin piinaavaa tämä odottelu ja oireiden tutkiskelu. Osaisipa olla miettimättä- tai toisaalta se on justiin niin ihanaa..!!
Kukas muuten on eka testaaja? Aiotteko odottaa kunnes menkat myöhässä?
 
Kat
Jos testailen tollon 19. päivä, niin silloin olis menkat pari päivää myöhässä. Olen laskenut kierron bongatusta oviksesta (ovis plus 14 päivää). Eli toi mun kierto on vaan ihan laskennallinen, enkä tiedä pitääkö se paikkaansa.

Toisaalta tekis NIIN kovasti mieli testata jo aikaisemmin. Ovis oli testin mukaan 2.6. tai 3.6. Eli eipä sitä ennen maanantaita ainakaan kannata edes testasta ja silloinkin taitaa olla aika pienet mahikset oikeaan tulokseen.. Jos testaisitte niin aikaisin, niin millä testaisitte?

pentu, toivottavasti lapsenne paranevat pian!
 
Kat!
Jos testaat aikaisin niin kannattaa valita testi, jonka herkkyys on 10. En kyllä tiedä mitkä ne herkimmät ovat. Onkohan herkimmät kalleimpia? Luulisi. En ole itse oikein perehtynyt testeihin.
PalstaRotta ja Jouskari-82 voivat testailla jo parin päivän kuluttua, eikö niin?
Muistaakseni testasin ekassa ja tokassa raskaudessa plussan kolme päivää ennen odotettuja menkkoja. Viimeksi kaksi päivää ennen. Viimeisin testi oli netistä ostettu, jonka herkkyys oli 25. Mikään ei ollut edes aamupissa.
 
pentu mä vähän ajattelin et pitkitän testauksen tuonne ensiviikkoon, kun kaksi kertaa olen jo negan testannut viimeksi viimkierrossa, jossa se jostain käsittämättömästä syystä venyi kp35 asti. Yleensä mulla on kierto kuin nakutettu tuo 28 päivää. Eli mä en taida olla ekojen joukoissa testaamassa :whistle:
 
Apteekissa on ainakin herkkiä testejä(10ml/u) ja ne maksaa noin 10e. Ainakin jos on oireita niin voi minusta vähän aiemmin testata- ei varmaankaan aikaisemmin ainakaan kuin tuo 3pv. Mutta jos se on nega niin sitten tekee mieli testata heti perään ja taas seuraavana päivänä-- kunnes menkat alkavat tai viiva tulee. Testeihin saa kyllä rahaa kulumaan :hug:
 
mä en kyllä testaa ennen kuin dpo13! ööö... tai sit jos oon aivan varma et tärppi on käynyt niin sit dpo11... tai vast dpo12. eli ota minust ny sit selvää... ;)
pakko kai se on testata perjantaina dpo11, ku silloin me mennään naimisiin. sssshhh.. hiljaa sit.. ette kerro kellekään. ;) ja tarkoitus olis mennä mökkeilemään appivanhempien läheisyyteen... eli hhmm... no, vaikka testi näyttäs negaa perjantaina niin en kyllä ota alkoa. pitää vaan varata jotain holitonta siideripulloon. :whistle:
aiki kinkkinen tilanne siis, ku en missään vaiheessa halua että miehen vanhemmat saa heti tietää. (siis.. mitähä häh?!?!? ihan kuin mä nyt tulisin raskaaksi.. heh kaikkee voi tietty kuvitella :headwall: )

dreamer78
 
Joo on ne n.10e kpl, tosi kalliita! Netistä saa halvemmalla. Marketeista saa myös halvemmalla muttei varmaan semmoisia herkkiä?
Onnittelut myös minulta dreamer78! Toivotaan plussaa lahjaksi =)
Mä olen käynyt jo vilkuilemassa mammavaatteita(tosi ajankohtaista). Mitään kivaa ei kyllä Henkasta ja Maukasta löytynyt(hyvä niin). Sit olen katsonut laskurista, että jos tärppäis niin la olis 22.2. Pitäiskö rauhottua?
 
mäkin voisin tulla nyt tähän kasaan.. esikoinen on 9kk ja menkat on ollu nyt 3kertaa et tää olis periaattees yk 3.. imetän vielä kovasti ja mun usko tohon raskautumiseen on aika heikko mutta halu raskautua sitä suurempi.. nyt on menossa kp26/28-34.. jos siis tätinen ei yllätä ennemmin niin jussina vois sit testailla..

täs 9kk aikana on kerinny jo useamman raskaustestinki tekeen kun on muka ollu niin kovasti kaikkia tuntemuksia.. PAH.. tässä kierrossa aika aktiivisesti tarjoilin itseäni aviosiipalleni noihin mahd. ovisaikoihin.. et nyt uskaltaisin tosissani uskoakkin tohon masuasukin muodostumiseen..
 

Yhteistyössä