¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

dreamer78
no eihän ne varmaan tosiaankaan kovin tarkkoja oo...täytyy varmaan harkita niitä ovis tikkuja tai jotain jos ei ala onnistumaan viimeistään syksyllä...
tuntuu vaan niin hassulta kun monet kertoo tulleensa vahingossa raskaaksi..ja itse sitten pitää kyttäillä kaiken maailman oviksia eikä siltikkään raskaudu, epistä!

Moi kaikille!!
Eilen tuli mun mielestä vahvempi viiva kuin tänään.. :eek: Ja eilen jäi just pupuilut väliin. Toissapäivänä kyllä oltiin ja tänään.. Onkohan peli menetetty? Toivottavasti vaan kuvittelen, että se olis tänään haaleempi..

huomenta. on tää oviksen metsästys kummallista... ärsyttää kun yöt menee huonosti nukutuiksi ja on kuuma ja herään vessaan aamuyöstä. ja sit en enää nuku kunnolla ja aamulämpö näyttää jo päivälämpöä...
no, onpas ainakin veitikat matkalla. on se kumma kun se raskautuminen voi olla NIIIIIN vaikeeta. kuten TinyAngelkin tuossa totesi: miten jotku tulee kerrasta ja vielä vahingossa raskaaksi. No, eipä se tietty ole meiltä muilta pois, vaikka pahalta tuntuukin. :(
toisaalta - turhaan tässä itken kun YK on vasta 3.

Täällä meikä odotelee että se ovis tapahtuis; teen O-testin tossa tunnin päästä... viimeksi sain plussan ovispäivänä - tai ainakin luulen että ne illalla olleet tosi kovat kivut oli ovis, ku siihen ne sit loppui. ja FF:kin totesi että ovis oli kp19. TÄNÄÄN on kp19, ja eilen tunsin jo jonkun aika kovan viillon oikealla puolella. sen jälkeen ei oo nyt sellaista ollut. Oliskin toisaalta kiva että se olis menny jo; olis vähän niinku ottanut varaslähdön ja yllättänyt mut. ;)
kuinkahan pian se kohdunsuu sitten oviksen jälkeen sulkeutuu ja muuttuu läpäisemättömäksi? en oo sen paremmin seuraillut paitsi, että nyt se on pehmeä, hiukan auki ja aika alhaalla.
Voi että kun toiveet on taas korkeella tässä kohtaa kiertoa.
Nyt pidetään peukkuja että JUHANNUS tuo meille kaikille sen ihanan yllätyksen, jonka vuoksi ei sitten paljon maistella alkoa! ;) (ounou... mites selitän appivanhemmille, kun en ota lainkaan alkoa... ollaan samalla leirintäalueella. no, ehkä otan siideripulloon vettä. :) ) :p
dreamer78

Abu
Sunnuntai 8.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]

Abu--------------kp 26/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 24/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 18/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 18/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 16/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 22/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp 24/29-31------yk 3-----------toinen
HaLPe-----------kp 11/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 19/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 17/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
Citrus------------kp 22/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
tuulia85---------kp 21/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
Sini74------------kp 22/28-32--------yk 2------------toinen

Huomenta vaan!

TinyAngel, Kyllä mä uskon että sulla on ihan hyvät saumat vaikka pari päivää jäikin välistä..! Ja kyllähän se niin on että raskautuminen on todennäköistä jos kyseessä on yhden illan juttu ja kortsu menee rikki! Sitten kun oikein yrittää ja toivoo niin ei onnistu sitten millään.. :/ Paitsi meidän pinossa :D :D :D

dreamer78, hyvä että bongasit oviksen! Mä en ymmärrä kyllä sitä kn:n sielunelämää.. Olen välillä yrittänyt sitä roplata, mutta ei siitä saa selvyyttä ellei ihan säännöllisesti sitä tarkkaile. Tuolla oli yksi pino jossa oli "tieto" että jos raskautuu niin se on pehmeä.. toinen taas "tiesi" että se on ehdottomasti kova :LOL: . Kaipa meidän on vaan jaksettava jännätä siihen asti että testiin paukahtaa 2 viivaa ;) .

Mä mietin kanssa että minkähän tekosyyn keksin ens lauantaina jos vaikka saisinkin perjantain jonkinasteisen haamun??!! Mun kavereille ei mene ihan mikä tahansa selitys läpi :D.
Meillä on alkanut parisuhde kukoistaa tän vauvanteon myötä. Tuntuu et ollaan kokoajan toistemme kimpussa :p. Mun mies on kyllä maailman ihanin!! Ja voi sitä ylpeyden määrää eilisellä keikalla; toista jännitti niin kovasti, mutta hienosti se meni!

Pääsen tänään hampurilaiselle!! :p (Asiahan ei millään tavalla liity aiheeseen...)

ovis-plussa tänään:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2199083.jpg

ja sit tietenkin herää kysymykset:
pitääkö pupuilla tänään illalla vai vasta huomen aamulla? VAI MOLEMPINA? KUN viime yönä pupuiltiin....

IHAN HÖLMÖÄ! :headwall: :LOL: :ashamed:

no... ovis on luultavasti siis tänään illalla tai yön aikana... ja sit se munis elää vielä ainakin huomiseen iltaan. mutta kauankos ne veitikat matkustaa sinne? ja onko viime öiset nyt sit siellä odottamassa. Olen kyllä lukenut että veitikat elää pari-kolme päivää eli niitä nyt siellä olis odottamassa ja sit taas ne menis sinne jopa muutamassa tunnissa tai nopeammin. aika ristiriitasita tietoa löytyy eri lähteistä.

On tää varsinaista TIEDETTÄ! :D
onneksi tässä kierrossa en oo miehelle tikkuja vilautellut tai limoista puhunut... vähän olen pitänyt sitä jännitykseessä että onko otollinen aika jo mennyt. mies kun vasta pääsi sairaalasta ja pari kertaa ollaan tässä kierrossa vasta pupuiltu. :whistle:

Heips!

Mites dreamer78 sun miehes on kuntoutunu? sä annat sille ihan spesiaali-fys.terapiaa ;)

mä ajattelin tänään ottaa pari siideriä, ku huomen on vapaa ja koko viikonlopun oon ollu töissä..ovis on kai tänään tai huomenna, mut en jaksa nyt stressata ja elää niin, ku oisin jo raskaana(niin oon eläny jo 5kk)..tjot..

Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
Heips!

Mites dreamer78 sun miehes on kuntoutunu? sä annat sille ihan spesiaali-fys.terapiaa ;)

mä ajattelin tänään ottaa pari siideriä, ku huomen on vapaa ja koko viikonlopun oon ollu töissä..ovis on kai tänään tai huomenna, mut en jaksa nyt stressata ja elää niin, ku oisin jo raskaana(niin oon eläny jo 5kk)..tjot..

moi. hyvinhän tuo on kuntoutunut. kävi kyllä ihan mahdoton tuuri/suojelus (tai mikä lie??!!?), kun hänelle ei nyt ainakaan näyttänyt jäävän mitään pysyvää vammaa vuodosta. Ainoastaan lähimuisti pätkii välillä, mutta sekin on jo muutamassa päivässä parantunut jonkin verran. Siitä tapahtumasta on jo 4 viikkoa! ja terapiat auttaa kuntoutuksessa! B) :heart:

Mä otin eilen puolikkaan lasin punaviiniä. en tiedä ottaisko tänään lainkaan; jos nyt koittaisin tipatonta ovista. ;) ja ottaisin vaikka sit huomenna illalla lääkkeeksi. en tiä. tekis kyllä mieli. katotaan nyt...

ovista ei oo viä tapahtunut; alavatsaa turvottaa ihan kauheesti, ja kivistää ja vähän juilii. kyllä se tästä kohta etenee ja kivut kovenee. jäljelle jää vain armoton turvotus. :eek:
dreamer78

Tosi ihana juttu, et noin hyvin on selvinny!! mä muistan sillo, ku se oli just tapahtunu ja kirjotit siitä..tuntu niin pahalta..seuraavaks teille vois olla luvassa jotain hyvää, kuten plussa r-testissä!!+++++++++++ :whistle:

aamua... en saanut unta, kun mietin että tulikohan se ovis nyt hyödynnettyä. :ashamed:
eli se kai tapahtui eilen iltapäivällä, koska silloin viimeksi tunsin viiltoja ja kipuja eli muutama tunti O-plussan jälkeen. ja nyt tuntuu että lämmöt on noussu - oli jo illalla sellainen kuuma olo. heräsin siis 4.00 ja oli pakko pakottaa mies vielä pupuilemaan. :kieh: :ashamed: :heart:
miten te ootte ajoittaneet? tai meinaatte ajoittaa? joka toinen pv? aamuisin? iltaisin? yöllä? päivällä? pari kertaa oviksen aikaan pv:ssä? B)
me pupuiltiin siis la-su myöhään illalla ja nyt sitten vielä varmistus. eli PERIAATTEESSA tuo la-su on ollut aika otollinen, koska sanotaan että vuorokausi ennen ovista olis otollisin ja ovispäivänäkin riittää. mutta silti vaan mietin että jos oltiin liian ajoissa ja liian myöhään. PAH. :$
koskahan saan unta seuraavaksi?!?!? :headwall: ehkä päivällä sitten....

JOO, ja tällä ressaamisella ei kyllä saa aikaiseksi mitään vauvaa. pöh. :x

palaillaan.

Kat
Hei kaikille!

Minäkin osallistun tälle listalle, jos sopii. Bongasin oviksen vahingossa (testailin ekaa kertaa e-pillereiden jätön jälkeen, kuinka ovistesti toimii) viikko sitten. Eilen varmistin testin "toimivuuden" (ajattelin jo, että testin täytyy valehdella, koska silloin oli myöhäinen ajankohta ovikselle).. eilen näytti negaa, joten kai se viikko sitten bongattu oli totta :D

Nyt sit katsellaan kuinka käy. Jos ei menkkoja kuulu 19.6. mennessä, niin sitten testaan! Nyt kp 28 - 35 (arvioitu oviksen ajankohdasta) - ?? yk 1.

++++++++++++++++++ kaikille :whistle:

Lapsen teko on kyllä haastavaa puuhaa. Oviksen pongaaminen on vaikeaa ja kun se lopulta pongaa miettii päänsä puhki koska on ollut otollisin aika. Ja sitten sitä kuitenkin miettii, että mitäs jo sitä ovista ei sitten kuitenkaan ollutkaan... Lukee kaikenmaailman juttuja onnistumisen parantamiseksi ja viimeisin lause mitä lukee onkin, että vaikka kaikki sujuisi parhaalla mahdollisella tavalla, on raskautumisen mahdollisuus kuitenkin vain 25%. :( Mä ainakin meinaan tulla ihan pöpiksi kaikkien ohjeiden ja ajoituksien kanssa. Jospa vaan pystyisi olemaan niin kovasti ajattelematta tätä ja laskemasta päiviä ja ajoituksia. Mutta kyllä lohduttaa, että monella muullakin tää on ihan yhtä paljon mielessä kuin minulla! :)

Tässä kierrossa toteutettiin joka toinen tai kolmas päivä -taktiikkaa. Jostakin luin, että siittiöiden on hyvä antaa kasvaa ja vahvistua muutama päivä, että jaksavat sitten paremmin uida perille asti. Oletetusta oviksesta on nyt 5 päivää ja mitään oireen poikastakaan ei vielä ole, tylsää. Lämpöjenkin kanssa olen ihan pöllämystynyt, ei ole nousseet yhtään ja siksi mietinkin, että tapahtuiko sitä ovista nyt edes ollenkaan. Tylsää!

Kat
Jos ovistestistä tulee pos, niin tarkoittaako se sitä, että ovis varmasti tapahtuu? Vai nouseeko ne hormoonit anyway niihin aikoihin?

Meillä meni alkuinnostuksessa toi ovisaika pupuillessa varmaan turhankin tiuhaan.. Eli ei tainneet siittiöt kovin kasvaa. No, jospa sieltä olis se yksi jaksanut uiskennella.. :LOL:

En jaksa liikaa alkaa kellottaa ja miettiä oikeaa ajankohtaa / määriä. Kuhan niihin aikoihin kuitenkin hommaillaan..

sini74: aivan. just menin sitten ajan kulukseni lukemaan raskautumis-sivuja luin tuon saman: mun mielestä siellä luki että on vain 20% mahd tulla raskaaksi!!! kökkö.

tervetuloa kat! :)
ainakin LUULEN että se ovis sitten tapahtuu.... no, LÄMMÖT on kuulemma melkein luotettavin tapa todeta että ovis on tapahunut eli oviksen jälkeen peruslämmön on oltava koholla menkkoihin asti.

(.) no, ei se ovis sitten ollutkaan eilen, koska tein hetken mielijohteesta tunti sitten O-testin ja tasaVAHVAT viivat tuli! eli vieläkin odottelen.... blääh. no, mutta eipä tarvi arvailla että ehtikö aamuöiset simpat perille.. ;)

Dreamer78

Kat
dreamer78 kiitos vastauksesta. Lämpöjä en ole jaksanut mittailla, kun ne nyt on muutenkin vähän mitä sattuu =) No, odotellaan, mitä tuleman pitää. Tänään on rinnat kyllä kipeytyneet huomattavasti..ehkä vaan mielikuvituksen tuotetta :LOL:

ja jostain oon lukenu, et mahdollisuus terveellä nuorella naisella 18 prossaa ja suurin osa näistä menee kesken, ennenku nainen edes tajuu olevansa paksuna..huoh..

greippi-mehu on kyl todella tehny suotuisat olosuhteet tonne alas..valuu.. :p

huomenta - mä tulin taas valtaamaan palstaa... ;)

:kieh:

mä oon täällä ihan epätietoinen. alavatsaa polttaa vieläkin, mutta kai se kuuluu asiaan vaikka ovis on ohi. Mulla näyttäs vasemman ja oikean oviksen ero olla selkeä... 1. kierto oli samanlainen kuin tämä 3. eli nyt munis irtoaa oikealta, mutta kipuja on ollut molemmin puolin; varsinkin yk1:ssä vasen puoli huusi kivusta... yk2:ssa munis lähti vasemmalta ja kivut oli selkeästi myös vasemmalla, ja loppui kuin seinään yhtenä iltana. Nyt ne menkkamaiset kivut vaan jatkuu, eikä sellaista kipupiikkiä ole oikein ollut. No, eilen oli kyllä niin kovat kivut koko alavatsalla että mies jo sanoi että ota särkylääkettä, kun voihkin ja kävelin kumarassa 17-20 välise ajan. :eek:

no, nyt ei auta kuin odottaa että simpat olis tehnyt tehtävänsä. PLIIIIIIS!

Onkos täällä jo kenelläkään oireita ilmaantunut, kun jotkut on jo kohta viikon edellä meikäläistä... ?!?!?!

dreamer78

Kat
Kat, tänne on ilmaantunut palelua (mua kyllä muutenkin saattaa joskus palella, mut ei pitkään aikaan näin paljoa) ja nännit on melko arat. Onko sit enteilyä tulevista menkoista vai muusta... ? Pieni pää taitaa vaan tehdä tepposia :LOL:

Kat
dreamer78, hyvä tietää. Liian hyvä tuuri mulla olisikin, jos ekalla yrityksellä tärppäis.
Vissiin silmät vielä puoliksi kii, kun aloitin edellisen viestin, et Kat.. :D Olisikohan ollu syytä jäädä sängyn pohjalle. Toivottavasti ensi viikolla on joko plussaa tai sit ne menkat alkais. Tietäisipä kierron. No, positiivisella asenteella roikun vielä tälläkin palstalla.. :)

Kat
Tätä on kysytty muuallakin, mut milloinka te aioitte kertoa muille? Ja kenelle kerrotte eka?

Minä: yrityksestä tietää miehen lisäksi (toi on kai aika itsestäänselvyys :LOL: ) yksi kaukaisempi kaveri, joka itse odottaa tällä hetkellä. Positiivisen testin jälkeen kertoisimme vanhemmillemme. Saisipa tukea äidiltä ja tulevalta anopilta sekä lisäksi keskustelukaverin,jos joku menis vikaan. Sit myöhemmin, kun kaikki varmasti ok, kaikille muille.

mä oon kertonut yrityksestä kahdelle parhaalle kaverille. yhdelle pitäis vielä kertoa, mutta hänellä ei oo lapsia ja varmaan on jotain ongelmia raskaaksi tulossa niin tuntuu pahalta... mutta eipä se raskautuminen itselläkään helppoa ole ollut... mut hän ei tiedä kaikista hoidoista ym... nuo kaksi muuta tietää aikaisemmista hoidoista ja heillä on lapsia itsellä: toinen tullut kahdesta HETI raskaaksi ja toinen on saanut apuja raskautumiseen.
hhhmmm. ne sukulaiset.... öö... vasta myöhemmin; sit kun aika tuntuu sopiavalta, jos eivät muutn huomaa.. :kieh:

Kat
musta tuntuu, et mun selitykset ei menis porukoille läpi. Melko usein kuitenkin käydään siellä syömässä ja ruoan kanssa viiniä ym. Lisäksi miehen vanhemmat olis tulossa pian käymään Suomessa, joten olisi NIIN ihanaa, jos asian voisi kertoa silloin.. eikä esim. puhelimessa! =) No, asiat menee varmasti niin kuin pitääkin..
Kaverit voi mun puolesta odottaa niin kauan, et tieto olis varmaa.
No, turhapa näitä on varmaan vielä liikaa pohtia. :)

Yhteistyössä