¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Abu
Perjantai 30.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 17/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 15/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 9/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 9/26-27------yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 7/26-31------yk 3----------ensimmäinen

Huomenia!

PalstaRotta, laitanko sut listoille? Kivaahan se olisi saada lissää plussaajia!

Jouskari, mulla on kyllä hyvä fiilis sun kohdalla, olet ollut ahkera


Onpas ärsyttävää odotella yli puolenpäivän ovistestailua.. Toivottavasti viiva edes vähän vahvistuisi jo! Mies oli eilen duunin illanistujaisissa eikä viitsinyt sit raahautua kotiin vaan meni sedälleen yöksi.. eli eiliset kiukuttelut siirtyi tälle päivälle (mutta tällä kertaa tuplana
) Tajuaisi edes tuoda kukkia, ryökäle! Sitten voisin ehkä antaa SoSe:ä....

Olen huomenna ja sunnuntaina muissa maisemissa, ottaisiko joku päivittelyt hoitaakseen pariksi päiväksi? Tulen sitten su-iltana ilmoittautumaan ja ottamaan pestini takaisin!


 
:LOL: ei ole naurun asia, mutta hienosti ilmaisit tuon sinun ärsyyntymisesi, kuulostaa kyllä niin tutulta! Älä nyt liian ankara ole ukko kultasi kohtaan, kuitenkin on ovis hetket lähellä ;)
Mä voin yrittää muistaa huomenna päivittää, mutta lauantaita en varmaksi lupaa, kun on pippaloa tiedossa eri paikkakunnalla missä asutaan....
 
:LOL: no voi helvata, niin onkin! Jooh mitähän mun päässä liikkuu... juu voin silti aamupäivästä listan tehdä. Onneksi tänään on perjantai ja töiden jälkeen saa aivot viskaa narikkaan ( ihan niinkuin ne eivät siellä jo olisi )
 
Abu
Eipä tänään muuttunut ovisviiva miksikään.. ehkäpä huomenna?
Tjaa, ei tuonut mies kukkia ei. Mutta munkkeja toi - anteeksipyyntö hyväksytty
(ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu, tiätteks)

No mutta oikein skumppaisaa ja lemmekästä viikonloppua meidän sakille!
 
Lauantai 31.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 18/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 16/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 10/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 10/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 8/26-31------yk 3----------ensimmäinen
 
Abu
Maanantai 2.6.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 20/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 18/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 12/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 12/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 10/26-31------yk 3----------ensimmäinen

Moi taas kaikille!

Juhlat on nyt juhlittu ja oli ihana reissu! Jäi kyllä vähille meidän vauvantekohommat, oli lauantai niiiin pitkä päivä ettei illalla muuta jaksanut kuin kaivautua hotellin sänkyyn..

Eilen oli sitten miehellä niin nopea pyörähdys kotona ennen duunimatkalle lähtöä ettei siinä ehtinyt.. ja likkakin oli hereillä.
Tänään alkoi ovisviiva tummentua, ei ole kuitenkaan vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Testailen vielä illalla, mutta pitäkää peukkuja että ovis olis vasta huomenna kun mies tulee kotiin!
Meidän isäntä on nyt mukana hommassa ja virittäytyy kovasti tulevaan peittojenheilutusrupeamaan


Mites muiden puuhastelut etenee?

 
Mä ajattelin kirjoittaa, kun näkyy olevan melko hiljaista täällä :)
Mulle kävi niin hassusti et aloitin tikuttelun keskiviikkona jolloin tuli vain yksi viiva.No torstaina ja perjantaina tuli jo toinenkin mut himmeempänä. Ja lauantaina sit unohdin tikuttaa :kieh: Tikutin sit vasta kymmenen jälkeen illalla ja eihän siihen aikaan enää tullut kuin yksi viiva enää, kuten myös sunnuntaipäivänä... Joten tiedä nyt sitten tapahtuiko ovista ollenkaan.
Tänään ajattelin vielä heilutella peittoja ja sitten annetaan olla, ja odotellaan tuleeko tätiä. Todennäköisesti tulee, mut ei se kauheesti harmita. Kunhan syksyllä raskautuisin niin ois ihan kiva. Kyllä mä silti voin täällä teidän kanssa hengata, jos täällä ylipäätänsä ketään on :D
 
PalstaRotta kiva kun me saadaan lissää immeisi tähän pinoon, kyllä täällä aina silloin tällöin käydään ;)
Minä nyt täällä kuvittelen hölmöjä kun nippailee masusta, et siellä muka joku yrittää kiinnittyä... B) Eihän oviksesta ole kuin noin 4 päivää :LOL:

Abulle peukkuja, että ajoitukset osuu nappiin b :D d
 
Täällä yksi paikallaolija ilmottautuu! :D
Mä oon nyt tikuttanu kolmena päivänä ja kaikkina kertoina tullut ihan haaleista haalein viiva. Pitäiskö sen viivan alkaa vahvistumaan sitten ennen ovista pikkuhiljaa?

Abu mä pidän peukkuja, että ovis olis vasta huomenissa..


PalstaRotta eihän sitä koskaan tiiä vaikka olis onnistanutkin.. Jänskäillään yhessä juhannusviikolla. =)
 
Abu
Tiistai 3.6.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 21/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 19/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 13/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 13/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 11/26-31------yk 3----------ensimmäinen

Huomenet!

PalstaRotta, annnatko tietosi niin saan sinut listoille! Sulla on hyvä asenne, ei kannatakaan stressata siitä vauvanteosta tai oviksesta.. parempia tuloksia saadaan lunkilla meiningillä!

Jouskari.. ehkä sun mahassa tapahtuukin taikoja! Lyhimmän kierron mukaan enää 9 päivää! Milloin aloitat testailun ja jännäilyn? Mua ainakin jännittää sun puolesta jo nyt


Suunnistaja, näin mä olen ymmärtänyt että se viiva siitä vahvistuu ovikseenpäin mentäessä ja oikea hetki on sitten kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Täällä on sellainen pino missä on kuvia ovistesteistä, käyppä vilkaisemassa: http://kaksplus.fi/keskustelu/t995666

Minä täällä odottelen miestä kotiin, voisinpa laittaa oikein hepenet niskaan! Mies oli jo laskeskellut milloin vauva tulisi jos nyt tärppäisi! Ehkä potkua antoi myös se kun kerroin että poikia tehdään oviksen aikaan! Sillä on pakkomielle siitä että hänen on saatava ensimmäinen suvunjatkaja, muilla on pelkkiä tyttöjä. Mutta onhan tuo haaveillut toisesta tytöstäkin, nimestäkin on jo nyt vääntöä


Palajan kertomaan tämänpäiväisen viivan vahvuuden myöhemmin!


 
Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Tiistai 3.6.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 21/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 19/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 13/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 13/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 11/26-31------yk 3----------ensimmäinen
Aurora72-----kp 17/30-35------yk 3----------1 yhteinen (neljäs)

Onnistuinko liittämään itseni oikein?

Testailla pitäisi juhannusviikolla. Testasin ovista ja kp16 se sitten tuli. Mulla eka clomikuuri menossa. Katotaan auttoiko asiaa.
 
Abu riippuu ihan siitä että menenkö firman kesäsaunaan ja jos menen niin testaan ennen sitä eli vko 24 perjantaina, mutta jos en mene, niin testaan sitten vasta ennen jussia :xmas: Nyt taas on sellanen fiilis, että tuskin sitä on vieläkään raskauduttu... Noh katsellaan =)
Hyvä Abu kun sait viivan ovistestiin :p

Tervetuloa Aurora :wave:
 
Abu
Tiistai 3.6.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 21/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 19/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 13/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 13/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 11/26-31------yk 3----------ensimmäinen
Aurora72--------kp 17/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp?/?--------------yk?-----------?
HaLPe-----------kp6/24-25---------yk 4-----------ensimmäinen

Tervetuloa HaLPe, lisäilin listaan!
 
Tiistai 3.6.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 21/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 19/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 13/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 13/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 11/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 17/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp?/?--------------yk?-----------?
HaLPe-----------kp6/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp14/33----------yk3----------kolmas, 1. yht


Lisäsin itseni, vaikka en tiedä päästäänkö tähän kiertoon edes tositoimiin. :/
plussasin 7 vuotta sitten juhannuksena. ;) ja siitä kaksoset, hedelmöityshoidoilla.
eli täti pitäis tulla viimeistään juhannus-sunnuntaina tai lauantaina, jos viime kierron 32 pitää paikkansa.
eli kyllä sitä varmaan perjantaihin mennessä tietää, että onko vai eikö...

dreamer78

p.s. tuun kommentoimaan paremalla ajalla. :)


 
Kyllä harmittaa, kun ei saa vaik ajankohta olisi hyvä. Mies on töissä. Perjantaina hommia hoideltiin, eli kp9. Liian harvoin nyt tulee hommattua. Seuraavaksi tulee vasta kp16. Voi olla että ei tästä nyt mitään tule :'(
 
pääseekös tänne mukaan?! :wave:
mun piti lopetaa tää hössötys, mutten sitten maltakkaan. :D
Ja positiivisin mielin mennnään eteenpäin...(ainakin tällä sekunnilla)
Aijon testata viikolla 25 ja perjantai aamuna, jotta tiedän juhlinko juhannusta siiderin kera vai plussaa limun kera.



TinyAngel...........kp13/29-30.............yk3
 

Yhteistyössä