¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

WAU KAT!!! ONNEEEEE! ja toivotaan että vahvistuu; mut tuo testihän ei oo kauheen herkkä eli kyllä se varmaan jo parin päivän päästä vahvistuu.
luin vähän sun oireita... ja siellä oli SELKÄKIPU heti oviksen jälkeen. mullakin on selkää polttanut pari päivää eli oviksesta. mutta olen laittanut sen pitkien työpäivien syyksi; seison koko ajan. ja toinen rinta tuli tänään tosi kipeeksi.
PÖH! Mä en kestä tätä kuvittelua. Ja nyt mä OIKEESTI tipun ja korkeelta, jos täti tulee. 2 ekaa kiertoa vielä meni; en edes tirauttanut kyyneltkään olin vain onnllinen säännöillisistä kierroista ja oviksista. Mut nyt ne ei enää riitä mulle!! *mur mur*

dreamer78
 
Kat
No niin, koirat juoksutettu. Huoh. Eli mun oireet:
ovis: ma: tikutin plussan; ti: rinnat ja maha tosi kipee; ke: selkä ihan tulessa

Tikutuksesta reilu viikko rinnat alkoi kipeytyä. Rintsikat tekee ihan tuskaa. Semmoinen olo, et kk alkais. Vessassa saanu käydä useammin, mut en kuitenkaan yöllä. Päätä on juiminut. Vähän ehkä kuvottanut. Ja olen ollu aika down välillä (ilman mitään syytä). Kaiken laitoin tulevien kk piikkiin, vaikka ei mulla ennen pillereitä / pillereitä syödessä ollu ikinä tämmöistä. Toivottavasti oireet kestää! =) Olis niin ihana onnitella omaa isää ensi viikolla, jos plussa selkenee. Mikäs sen parempi olis synttärilahja hänelle?
 
moikka tännekkin! :wave:
kävin tekemässä tälläisen laskurin. (samasta paikasta aikoinaan tein häälaskurinkin)
Tämä laskuri siis laskee missä vaiheessa kiertoa menen eli 22/29-30
ja monta päivää on mun testaukseen eli 8päivää...
kaikkee hauskaa sitä löytyykin netistä :D

 
Kat
Elikkäs maanantai iltana tikutin (halusin vaan testata seuraavaa kiertoa varten, et miten se koko homma toimii, ja ohos - pos. antoi) ja silloin sit pupuiltiin yötä vasten. Ja seuraavan kerran vasta to.
 
Abu
Huoh.. palasinkin tänne nopeammin kuin meinasin B) Pikkuneiti on jo nukkumassa mummin ja ukin kanssa niin uskaltauduin tänne jopa niin pitkäksi aikaa että luin kaikki tällä viikolla tulleet viestit!! (Eipä täällä kannata vauvakuumepalstailla kovinkaan avoimesti tai saan äitin hönkimään niskaan että "jokojokojoko"??)

Mahtavaa, kat, paljon onnentoivotuksia ja isosti liimaa :heart: :heart:

Ja PalstaRotta, harmi kun tipuit.. :(

Mulla ei ole MITÄÄN tuntemuksia. Paitsi että kun Kari ja Laura sai salkkareiden uusinnoissa vauvan, niin minäpä itkin :ashamed:
Sama homma oli esikoisenkin kohdalla, kyynelvirta oli loputon, mutta tisseihin ei koskenut eikä muutenkaan mihinkään kolottanut! Itse jaksan olla vielä kovastikin pessimistinen, mutta Mies on rassaava kun on niiiin täpinöissään. Jep, eka testi Lauantaiaamuna (YLIHUOMENNA, JAIKS!). Jos vaikka siitä tihrustellen jotain näkisi niin pääsisi siitä illan juomavelvollisuudesta :p
 
Kat
Palstarotta: Meil meni oikeastaan koko homma aika mielenkiintoisesti - lauantaina jätettiin kortsu pois - sunnuntaina pupuiltiin aamulla ja illalla ja ovispäivänä maanantaina illalla. En mä oikeesti tiedä, voiko noilla nyt tärpätä. Aika uskomaton homma :) Suunnistaja: en mä tiedä huomasinko mitään sen kummempaa. Ollu vaan tosi kipeet noi rinnat ja sit kaikki edellä kuvatut oireet. Nyt vv enemmän, toivottavasti normaalia?? Kiitos kaikille muillekin, toivotaan et on pikaliimaa, joka ei anna periksi =)
 
tervetuloa nera-85. :) ollaan samas kiertopäiväs. milloin luulet/tiedät et sun ovis oli? mikä sun viime kierto oli? *utelee innostuneena*

mulla on ma -iltana. (kai...)

muuta ooännää: Varsinkin vasen rinta ON TODELLA KIPEÄ! siis ei oo ollut ennen. tää on kummallista kun oviksen jälkeiset oireet muuttuu/lisääntyy joka kierrossa. Ekassa ei ollut rinnat kipeät yhtään ennen tätiä ,vaikka kuinka olisin kopeloinut. Viime kierrossa ne tuli kipeeksi kp25, JA NYT ne tuli tänään kipeiksi eli 3 päivää oviksen jälkeen. Mut saa hakea täältä valkotakeilla ja pian.... ;)
blääh. vielä reilu VIIKKO testaukseen. pöh. Toisaalta olis kyllä kiva ettei olis MITÄÄN oireita oviksen jälkeen, paitsi sitten pari päivää ennen tätiä jotain menkkahässäkkää.
Mut nyt nukkumaan. öitä! :)
palaillaan aamulla taas.
dreamer78
 
dreamer78 Tuota noin... En ole vielä oppinut tunnistamaan ovulaatiota. Jätin e-pillerit pois huhtikuun alussa 8 vuoden käytön jälkeen. ensimmäinen "kierto" venyi 43 päivään. Mutta toiveissa olisi, että tasoittuisi.

Viime kesänä menimme naimisiin, ammattiin valmistuttiin nyt keväällä ja iki omaan kotiin päästään elokuussa. Pikkuinen olisi tervetullut...Toivotaan parasta ja sillee...Pupuilun puutteesta ei meidän pikkuinen kyllä jää syntymättä =)
 
aha, nera. :) no, tärppi-onnea teille! joskus se käy yllättävän helposti.

(.) mulla siis rinnat kipeät edelleen. yöllä kävin 2 kertaa vessassa. muutenkin oon herännyt nyt joka yö 4-5 aikaan vimeistään: viime yönä 3.30 - kävin vessas ja nyt 6.30 meinas taas rakko haljeta. outoa. Enkä sitten saa unta; ja lämmönmittauksen kannalta tää on perse*stä ku ei oo yhtämittaista nukkumista. No, ei kai tuon väliä kun tiedän että lämmöt on noussu.
Tuo pissalla käynti on kyllä ehkä ollut aiemmassakin kierrossa; olikohan just yk1, jossa siis samalta puolelta ovis ja toisessa muniksessa "muuta" toimintaa eli voi johtua PCO-rakkuloista. blääh.
Mutta siis kyllähän se hedelmöittynyt munis alkaa heti erittää hormoonia, ja vaikuttaa äidin aivoihin ja kehoon raskauteen valmistavasti. Eli jos keho on herkkä hormoonille niin oireita voi kuulemma tulla heti silloin. joskin aika epätodennäköistä... *huoh*
Taas muuten nippaili kipeästi yöllä oikeaa munista; nyt vähän alempaa vielä.

dreamer78, joka on todella mestari keksimään oireita dpo4 ;)
 
Kat
Huomenta kaikille! =) Ihanaa, kun aurinko paistaa taas! Tulisipa oikein lämmin viikonloppu. Mulla on tänään työterveyslääkärille soittoaika. Kysytään nyt alustavasti, mitä hän on mieltä noista allergialääkkeistä. Kuinkahan kahvinjuonti? Mä tarvin mun aamukupposen! =)
 
Onnea Kat! Ihanaa! Kyllä nyt kupin kahvia voi tietysti juoda, niin kauan kun sitä tekee mieli.. Esikoisesta loppui kahvihalut aika pian + siitä tuli ihan hirveä närästys, joten en juonut moneen kuukauteen yhtään kahvia ja sitä ei tehnyt edes mieli. Kysyin gyneltäni kierukan poiston yhteydessä allergialääkkeistä ja hän sanoi, että tabletteja voi ottaa esim. joka toinen päivä, jos silmätipat ja nenäsuihke ei tunnu riittävän. Niitä voi käyttää huoletta.

Itsellä ihan järkyttävä päänsärky.. voi peeveli. Eli siis saan aina 2 päivää ennen menkkoja migreenin ja tässä sitä ollaan. Eli viikonloppuna odotetaan marjalähetystä. Eipähän ainakaan ala yllättäen, kun jo pari päivää aikaisemmin tietää niitä odottaa.
 
Meitsi tippui :wave: Jee kierto on taas säännöllinen, ei muuta kuin Jussia sitten juhlimaan ja täytyy ottaa tämä kuumeilu ilman ressiä B) ei haittaa vaikka tiputus tuli, kassellaan sitte syssymmällä mitä tehdään jos ei veiläkään natsaa :heart: Muille paljon tsemppiä ja plussa tuulahduksia teille :hug:
 
Perjantai 13.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:




Abu---------------kp 31/35--------yk 2----------toinen
Citrus------------kp 28/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 27/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 27/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 26/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 26/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 24/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 23/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 23/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 23/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 22/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 21/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 16/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Nera-85---------kp ??


Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ma 16.6 pentu
ke 18.6 Sini74
to 18.6 Kat
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
la 21.6 HaLPe
la 21.6 dreamer78

Haamuilijat:

Kat---------------kp 32/35-??--------yk 1---------ensimmäinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82


 

Yhteistyössä