¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Abu, testaan uusiksi keskiviikkona. Olen käynyt ihailemassa tuota haamua tuolla vessassa aina välillä. Kyllä se selvästi erottuu, mutta tosiaan tuli vasta testiajan jälkeen. Annoin kyllä tikun olla pissassa tosi lyhyen aikaa. Voisiko sen takia kestää?
Olen kyllä niin ihmeissäni, jos tuosta nyt plussa kehittyy. En tunnistanut ovista, laskin vaan päivät. Ja kierto oli viimeksi 27, edellinen 42 eli aika tuuri on käynyt, jos on..
 
iltaa. Päivitän ton just plussanneiden osalta. ONNEA!!! :) :flower:


(.) eipä oo taas raskautunut olo; alkoi tulla valkkariakin samoin kun viime kierrossa just tähän aikaan.. Taitaa mun tissikipu vaan kuulua PMS/oireisiin tästä eteenpäin..
Vatsassa on vaan menkkajuilintaa... Eli se siitä sitten taas. blaah. mä testaan vasta SUNNUNTAINA, en halua pilata juhannuspäivän "juhlintaa" negalla.

no, olinpas mä negatiivinen. sori.
PEUKKUJA TEILLE !!!! PLUSSAILKAA!!

dreamer78
 
PLUSSAVIIKON TIISTAI 17.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:





Citrus------------kp 32/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 31/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 29/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 28/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 28/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 28/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 27/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 27/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 27/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 27/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Nera-85---------kp 27/28-35--------- yk 2 ---------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 25/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 20/24-25---------yk 4---------ensimmäinen



Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ke 18.6 Sini74
ke 18.6 Pentu
to 18.6 Kat
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
pe 20.6. Käärme
la 21.6 HaLPe
su 22.6 dreamer78

Haamuilijat:

Kat---------------kp 36/35-??--------yk 1---------ensimmäinen
Abu---------------kp 35/35--------yk 2----------toinen

PLUSSANNEET:

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82







 
huomenta! onko kaikkien tiedot oikein?
KUKAS PLUSSAA SEURAAVAKSI? ;)

(.) .... taidan kyllä taas pettyä ja lujaa... ärsyttävää tää menkkakipu tuolla alhaalla. :( ja tissitkään ei oo näin aamulla niin kipeät ja lämmötkin hiukan laski kahdesta edellisestä aamusta..
Miksi en voi olla oviksen jälkeen oireeton? en kestä tätä.
sori taas omanapaisuus ja valitus.

dreamer78
 
Abu
Moi! Jaa oireita täällä haetaan ;) Noh, mun on pakko tuottaa pettymys, koska mulla ei ole oikeastaan oireita. Mielialat on vähän heitelleet - välillä itkettää ja välillä olen pirun kiukkunen :kieh:
Niin ja eilen tuli tosiaan pari tippaa sitä vaaleanpunaista tavaraa.. Silloin nippaili myös mahasta.

No mutta.. tänäänkö ei ole testailijoita??
 
Dreamer mulla pitäis olla kp25 tänään. Aika jännää aikaa taas eletään..

Pentu mulla oli kans pari päivää oviksesta sellanen erilainen olo ja mahakipu. Mutta monesta paikkaa lukenu, että ei voi olla sitä itseään. Mutta kyllä mä aattelin juhannusaattona miehen synttäreitten kunniaks plussata!
 
Minä täällä en pysy kohta nahoissani, kun ei pääse testin ostoon. Toissa päivänä aamulla tuli vähän vain vaaleanpunaista vuotoa ja sen jälkeen ei mitään. Tässähän menee kohta hermot |O
Oireita ei ole muuta ollut kuin sunnuntaina sitä huonoa oloa ja viime yön kauhu unia, että synnytin vauvan linja-autossa ja maha nahkat kaikki oli sillä repaileisena ja luultiin, että oli kuollut ja laitettiin lakana päälle ja sitten se kuitenkin siellä lakanan sisässä rupesi elämään :eek:
 
Muutkin ovat siis nähneet viime yönä asiaan liittyviä unia.. itse olin nimittäin synnyttämässä. Lapsivedet tuli, mutta oli kuin punaista oksennusta... selitin lääkärille, että kyllä siinä jotakin kökköjä oli seassa, kun en kehdaannut sanoa miltä se oikasti oli näyttänyt. Kovasti vaan halusin kävellä siinä unessa, että synnytys käynnistyisi nopeammin. Kesken unen heräsin siihen, että palelin ihan kauheasti, ihan tärisin. Sitten nukahdin uudellen ja taas kävely vaan jatkui....

Ei täällä muuta, tänään on mentävä testin ostoon ja huomenna aamulla kokeillaan kuinka käy.
 
huhhuh mitä unia teillä.. :eek:

mulla ei sen kummemmin mitää oireita muutaku tissit on arat ja mahaa ei turvota sillee niinku yleensä ennen menkkoja..ja alavatsaa edelleen raapii ja nipistelee..usko plussaan tässä kierrossa on tosi pieni..

Jännittää vaan teidän muitten testaukset..iik.. :)
 
Heips!
Täällä ei vielä tätiä näy, kunpa ei tulisikaan... Yritän malttaa juhannukseen testaamatta, ja silloin olen reissun päällä. joten en ehkä pääse palstailemaan. Mutta ilmoittelen itsestäni heti kun pääsen ja kun on jotain kerrottavaa.
Muoks: oireeton olen ja se vähän huolettaa...

Haamuilijoille onnea ja toivottavasti viiva vahvistuu :heart:
Kaikille +++++++++++ :whistle:
 
Hei pakko kysyä melko uutena täällä, että mitä tuo MUOKS tarkoittaa?Ja sitten.. Onko kellään muulla outoa makua suussa? :LOL: Semmoinen joku rauta tai muu? :LOL: Muistan jostain joskus lukeneeni, että olis raskausoire :kieh: Mutta en muista kyllä aiemmista raskauksista tämmöistä..
 
Pakko tulla kertomaan.. Kävin äsken töissä kahvihuoneessa syömässä omenan ja se kuorimaveitsi jäi siihen pöydälle sillain terä pystyynpäin. Meidän sihteeri sitten huomasi sen veitsen ja kysyi, että "kuka täällä on raskaana". Tarkoittaa kuulemma vanhan uskomuksen mukaan, että on raskaana, kun veitsi on pöydällä terä pystyssä(silleen sitkittäin ja terä kohti kattoa) :LOL:
 
Voi jessus, että on ollut etova olo koko iltapäivän.. no, huomenna selviää johtuuko tuo migreenistä, mistä tosin ei vielä ole muita oireita, mutta vahvasti siis kuuluu yleensä migreenin oireisiin, vai kenties, kenties............
 
Iltaa kaikille tasa puolisesti! =)

Vai oireista täällä kysellään... Tissit meinaa olla todella hellänä. Nukkua vois vaikka miten paljon. Tyyliin eilen nukuttiin 11 tunnin yö unet ja neljän tunnin päivä unet =) . Nyt ei meinaa millään silmät auki pysyy ku jääny päikkärit välii. Ruokakaan ei oikein maistu...

Olis tuolla kymmenen raskaustestiä jotka tuli tilattua netistä. Ei ollu kovin pitkä päiväyskään niin kai sitä pitää alkaa niitä käyttään ettei mene pilalle :) Ei vaan viittis kovin montaa negaa tehä.... :headwall:
 
Mä sitten sorruin ja kävin ostamassa tänään r-testin. Sellasen joka pitäis näyttää jo kolmee päivää ennen kuin kuukautisten tulisi alkaa. Joten periaatteessa huomenna pitäis jo plussan tulla jos on tullakseen. Mutta toisaalta jos yrittäis kuiteskin pitkittää torstaille ainaskin..
 

Yhteistyössä