Heippa,Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:TA :hug:
Sinija kimallus onnea :flower:
mua: en varmaa testaakkaan la, ku nyt on jo sellanen olo, et täti tulee just! huoh..jos olo muuttuu, ni sit kyl testaan..mut en usko..huoh..
Mä vieläkin liputan toivon puolesta ja pidän sulle peukkuja pystyssä. Tällä kertaa osasin jo kuunnella vähän muita oman kroppani oireita ja silläpä sitten jo viime viikonloppuna epäilin hyvin vahvasti, että tärppi on käynyt (mullakin siis menkkojen vika alkupäivä vasta tänään). Mutta silloin ekalla kerralla olin kyllä aivan satavarma, että menkat on tulossa ja raskaana en ole. ...mutta olinpas. B) Jotta toivo elää.Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:Muutin ton testauspäivän sunnuntaiksi itelleni, ku en mä nyt mistää huomiseks aamuks testiä saa..pitää käydä huome ostaas, jos täti ei yllätä ennen sitä..
Ihmiset on kyllä välillä vallan typeriä. :hug: Miksi on niin vaikea uskoa, että olis paras olla hiljaa vauvantekojutuista, jos ei tiedä toisten todellista tilannetta...Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:Hyvää Juhannuspäivää!
Eipä oo onneksi krapulaa...eilen tuli kyllä juotua jonkin verran.
Meinasin jo paljastaa vanhemmilleni vauvan teko puuhista, mutta onneksi pidin suuni sitten kiinni.
:x
Äitini ja isäni kun puhuivat kuinka helppoa on tehdä vauvoja...
(no vitsillähän he puhuivat ja parin siiderin ottaneina)
"ei niitä tehdä kun nehän vaan ilmestyy yllättäen" isä oikein varoitteli miestäni "ettei saa jättää likaisia kalsareita minun lähelle, kun meidän suvun naiset on niin kovia sikiämään"...
"vai niin" sanoin minä hiljaa :|
tuntui tosi pahalta ja meinasin jo sanoa että aijaa...miksei me sitten saada vaikka yritystä jo reilut 3kk :kieh: :'(
no en sitten onneksi puhunut mitään. nojauduin vain mieheneeni ja huokaisin syvään..
Se on.. en tiedä, onko sitten jotenkin yleistynyt nämä alkuraskauden hankaluudet/raskaaksitulemisen vaikeus vai onko sitten, että ennen siitä vaan ei olla puhuttu sitäkään vähää kuin nyt ja siksi jotenkin pidetty raskautumista itsestäänselvyytenä.Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:Mun suvun on varsinkin tosi vakea ymmrätää kun ei kellään oo ollut mitään ongelmia vauvan teon suhteen ja kaikki on niin ajoissa tehneet vauvat, että mun ikäisinä viimeiset villahousutkin ovat olleet jo ainakin 2 lapsen äitejä...
ehkäpä siksikin mua painostetaan näinkin paljon...
heillä kun ei mitään käsitystä, että jotkut eivät ehkäpä saakkaan niitä vauvoja tosta noin vaan... :/