Niin ja meillä kans imetään nyrkkiä ja välillä sormia.. ihan miten se nyt parhaiten asettuu suuhun! ja kuolaa tulee...
Taidankin varmuuden vuoksi lopettaa puolukkamehun juomisen ...Alkuperäinen kirjoittaja rillukka:Tuitsu:
Tai sitten puolukasta niin kuin Kalevalassamä en ole jaksanut edes hakea kierukkaa apteekista, saatikka aikaa varata gynelle asennukseen kun ei oo seksiä ei.
jos mä tuun raskaaksi se on kyllä sitten ihan pyhästä hengestä!
Ma-to kaikki käy =) .Alkuperäinen kirjoittaja mirsu:Sätsis: Siis tarkotitko, että ens torstai kävis tapaamiselle?
Sulla on monasti ollut ihan samoja ajatuksia kun mulla, taidetaan olla samaa tyyppiä...Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:Tuitsu: Harmi kun en nähnyt itse uutisia,ois ollu kiva kattoo kun just samankaltaisia ajtuksia itelläkin...
13 on hyvä ja jätskinhimoisena kannatan atlasta. Mut kumpi vaan käyp.Alkuperäinen kirjoittaja mirsu:Aries: Mahtavaa Mikä ois sellanen hyvä paikka? Joku mihin vaihtuu vaunuja ja pääsee vaihtana helposti vaippaa ja voi imettääkin. Cine atlaksesta saa jätskiä, sit on tietty Siperia ja siellähän on Waynes Coffee. Ne on ainakin isoja paikkoja. Käviskö teille vaikka klo. 13? Vai mielummin aiemmin?