Kiitos MM-, reissu sinänsä kyllä piristi kun meni kivasti eikä ollut juuri yhtään kiukuttelua havaittavissa.
Kiva kun Maukkis kävi välillä moikkaamassa. :wave:
Aries: Me asutaan 79 neliön kerrostalo kolmiossa, muutettiin reilu kk ennen tytön syntymää. Muutenkin oltiin asuntoa jo etitty kun oltiin vuokralla ennen niin nyt tuli sit hyvään saumaan tää.
Turkulaiset: Eli siis LÄNSIKESKUS mut kumpi pv ja mikä aika? Mulla ei väliä...
Tervetuloa Gleo. :wave:
Kiiuska kehui saaneensa päälleen vanhat farkkunsa... Pitänee mun nyt sit tässä kohtaa sillä kehua, et sairaalasta kotiuduttua sain vanhat fakut jalkaan, mutta nyt saan ne jalkaan avaamatta nappia ja vetoketjua. :saint:
Gleo: Meidän tytöllä on mahtavat poimut ja leukojakin kaksin kappalein, joten helpolla alkaa punoittaa. Meillä on Basibackt puuteria (tai miten se kirjoitetaan?) ja se auttaa nopeasti.
Kuolaamisesta: Täällä vaihdetaan paitaa muutaman kerran päivässä kun on napaan saakka märkänä kuolasta. Esikoinen oli kans kova kuolaamaan ja se väheni kun hampaat puhkes yli 8kk iässä (ja aloitti kans n. 2kk iässä, että tässä on muutama kk varmasti kuolaamista vielä edessä. )
Seksistä kans ollu puhetta, vähän jännitti tuon kierukan laiton jälkeen, mut en sitä ite tuntenut, eikä kai isäntäkään kun mitään ei puhunut.
Juu, tässä kai nää tärkeimmät. Ja koittakaas turkulaiset nyt päättä kumpi pv mennään treffeille. Tää lähtee nyt lämmittään esikoiselle ruokaa et ehtii syödä ennen kuin lähdetään jumppaan taas. :heart:
Kiva kun Maukkis kävi välillä moikkaamassa. :wave:
Just tolta mustakin tuntuu pääasiassa, nyt on parempi ollu tää viikko kun isäntä lomalla mut aikasemmin musta tuntu just samalta. Itellä sekava fiilis kun ei oikeen tiiä mikä itellä on, mut joku vaivaa, vaikka minkään ei pitäs vaivata... Inhottava tunne. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:Ja tää oma olo on kurja. Mä en tiedä, ett onko tää ahdistusta, alakuloisuutta tai jotain ihme tuskaa. Mut olo on koko ajan tosi ahdistunut ja kurja.
Musta tuntuu, ett mä olen väsynyt koko ajan eikä mua huvita tehdä mitään ja poden todella huonoa omaatuntoa, kun en jaksa touhuta ton esikoisen kanssa juuri mitään...
On tää vähän jännä selittää, kun kaiken pitäisi olla todella hyvin. Ei ole mitään miksi mun pitäis olla ahdistunut, mutta mulla oli silloin esikoisen aikaan sama juttu. Kun ne ensimmäiset kuukaudet oli mennyt, kun oli kulkenut kuin sumussa ja alkoi helpottamaan, niin sitten iski semmoinen ahdistus...
Aries: Me asutaan 79 neliön kerrostalo kolmiossa, muutettiin reilu kk ennen tytön syntymää. Muutenkin oltiin asuntoa jo etitty kun oltiin vuokralla ennen niin nyt tuli sit hyvään saumaan tää.
Turkulaiset: Eli siis LÄNSIKESKUS mut kumpi pv ja mikä aika? Mulla ei väliä...
Tervetuloa Gleo. :wave:
Kiiuska kehui saaneensa päälleen vanhat farkkunsa... Pitänee mun nyt sit tässä kohtaa sillä kehua, et sairaalasta kotiuduttua sain vanhat fakut jalkaan, mutta nyt saan ne jalkaan avaamatta nappia ja vetoketjua. :saint:
Gleo: Meidän tytöllä on mahtavat poimut ja leukojakin kaksin kappalein, joten helpolla alkaa punoittaa. Meillä on Basibackt puuteria (tai miten se kirjoitetaan?) ja se auttaa nopeasti.
Kuolaamisesta: Täällä vaihdetaan paitaa muutaman kerran päivässä kun on napaan saakka märkänä kuolasta. Esikoinen oli kans kova kuolaamaan ja se väheni kun hampaat puhkes yli 8kk iässä (ja aloitti kans n. 2kk iässä, että tässä on muutama kk varmasti kuolaamista vielä edessä. )
Seksistä kans ollu puhetta, vähän jännitti tuon kierukan laiton jälkeen, mut en sitä ite tuntenut, eikä kai isäntäkään kun mitään ei puhunut.
Juu, tässä kai nää tärkeimmät. Ja koittakaas turkulaiset nyt päättä kumpi pv mennään treffeille. Tää lähtee nyt lämmittään esikoiselle ruokaa et ehtii syödä ennen kuin lähdetään jumppaan taas. :heart: