Täällä oli eilen vähän samat fiilikset :ashamed: koko päivänä en saanu aikaseksi muuta kun pakolliset vauvanhoidot. Miehelle jo melkein itkua väänsin, kun tuntu niin vaikeelta ja ahistavalta... mies jo mietti, että pitääkö sen jättää harrastus-ilta välistä kun emäntä niin kummallinen LÄhti sit kuites ja ite piipahdin sillä välin mesessä ja sain vähän "juteltua" aikuisten ihmisten kanssa. Kummasti tuli heti parempi mieli!! Ja tänään oonkin sitten ollu extrapirtee! Käytiin pojan kanssa ekaa kertaa ulkona kantaliinailemassa, siivosin koko kämpän pojan päikkäreiden aikana, laitoin pääsiäiskoristeita sekä askartelin kranssin, niin ja pesin vielä estovaipatkinMulla alkaa pikku hiljaa inkkarit putoilla kanootista jos en pääse johonkin.
Gleo: ootko kokeillu niin, et puristasit tutista vähän vauvalle suuhun maitoa, jotta hiffais mistä on kyse? Jollain kuulemma auttanu... tai sitten niin, että joku muu syöttää pullosta kun sä itse. Kun vauva saattaa ehdollistaa sut tissiin, joten mikspä sitä sitten pullosta kun tissikin on siinä ihan lähellä Ja juomisesta ja imetyksestä... riippuu varmaan siitä imetysten välistä =) Ite oon laskenu jotenki silleen, että yhen drinksun "laskeutuminen" kestää kolmisen tuntia... pari oon maksimissaan juonu, kun sen verran tiheeseen poika syö! En sitten tiedä miten virallisesti menee nuo laskukaavat mut oon aatellu, että parempi varman päälle...
Täältä kanssa lähtee ukolle välillä työpäivän aikana sellasta äkämökö-puhelua, ettei paremmasta väliä.. yhtenä päivänä tuo sanoi, että huuda vielä vähän kovempaa, jotta koko työmaanväki varmasti kuulee :ashamed: Mutta kun on pakko avautua niin on pakko
Janiela: me asutaan kanssa Oulussa, muttei kyllä ollu saatu mitään tanssiohjeita! :/ Täytynee kinuta 3kk neuvolassa ens viikolla
Vesseli: Me oltiin tänään kantoliinan kanssa ekaa kertaa ulkona