Mä lueskelen teidän viestit jälkikäteen, eka laitan omia kuulumisia..ku jos alan lukee eka, ni sit ehtiiki tulla näitä pakollisia koneelta poistumisia ni sit jää kirjoitus=)
POika nukkuu päikkäeitä tossa sohvalla.......heräilee varmaan tunnin päästä ja sitte ollaa hetki hereillä, leikitään ja lähdetään vaunuilla kauppaan ja poika sitte nukkuuki taas..ja jatkaa tosiaan nykyää ihan moitteetta unia tossa pihalla vielä..vetelee sellasia 3 tunnin unia hyvin=)
Ja yötkin on nykyään niin ihania ettei mitään määrää...nukutaan kymmenen tunnin unia kahdella syötöllä.....ja tänäkin aamuna ku heräsin, poika oli jo heriellä kun katsoin häntä vieressäni...sitten kun huomasi äitin simmut aukinaisena ni väläytti sellaisen hymyn mikä ulottui koko naamaan :heart:
Eli odotti kunnes saadaan herätä.....fiksu poju!
Hän on niin kova hymyilemään ja nauramaan jopa ääneen etten voi edes uskoa.......
Joka päivä mä rakastun tuohon pieneen ihmeeseen enempi ja enempi.....saoinki miehelle jo että tää on niin ihana että mä halua näitä koko pesäpallojoukkueellisen
Päivät sujuu hyvin, on rutiineja jo ja saa siis aikaiseksikin jotain ja urheiltua ja sitten käyädään kylassä välillä.....täytettiin noita neuvolan masennuskyselyjä ja siinä kysyttiin että "odottaa tulevia tapahtumia" ja vaihtoehtoina jotai että kuten ennen, ei lainkaan tmv mutta ei ollut vaihtoehtoa että enemmän kuin ennen!!!
Siis vaikkei meillä ole ollut juurikaan vaikeuksia alussakaan, niin nyt on viikon jo tuntunut että tää menee pelottavan hyvin.............että mitä eessä sitte onkaan.......
Vauva itkee kun on väsynyt, siis yliväsynyt, muuten ei juurikaan turhaan...yksi päivä illalla mietittiin miehen kaa et onko vauva terve ku ei o itkeny kertaakaan koko päivänä
Meillä oli neuvola keskiviikkona ja poika oli silloin 4 viikkoa ja 2 päivää ja mitat oli 58,5 cm ja 5215g(synt 53cm, 3845g) eli hyivn on kasvanut pelkällä rintamaidolla=)
Paljon on jo äippäpakkauksnekin vaatteista jäänyt pieneksi, puhumattakan lahjaksi saaduista alle 60 cm vaatteista=)
Hormoninäppyjä oli aikalailla arin päivän aikaa, mutta on menossa jo pois...niskassa ja korva takana vielä on mutta häipymään päin....sibicort-voidetta saatiin jotta jos ristiäisiä enne alkaa ilmestyyn ni voi sitä sitte laittaa jotta ei aivan kukkisi sitten kasvot silloin...ristiäiset on 17.2.
Meillä menee pikkupyyhkeitä aivan sairaasti..poika kun pissaa tosi helposti vaipan vaihdon yhteydessä....annan hänen potkia ilman vaippaa jonkin aikaa ja silloin tuo tulee...mutta sitte pestään,poitsu niin nautii ilman vaippaa potkuttelusta=)
Mies hoitaa meillä aikalailla ruokapuolta...näin iltavuoroilla on aina puuroaamiainen ja leivät valmiina ja päiväruokaki tehdään aikalailla vuorotellen....
Oltiin vauvauinti-infossakin jo edellispäivänä..ei toki saada aloittaa kun vasta huhtikuun alussa alkavassa ryhmässä mutta käytiin jo kuuntelemassa..ihanaa päästä tuollaiseenkin sitten=)
Mä jo katselin tänään kuvastoja, meinaan nyt tilata vähän vaatteita...odotusaikana kun ei sitte tullu juuri vaatteita "vaihdettua" eli siis uusia ei tosiaan tullu ku pakolliset ison mahan yli menevät ja niitäkin vaan vähän...nyt on ihana tilata normaalivaatteita, jee!!!
Ristiäisiin pitäisi löytää jotain päällepantavaa...se on vähän ongelmana mutta eiköhän jotain löydy.
Mennään lauantaina siskon synttäreille turkuun ja ekaa kertaa poiketaan sitten myllyssäkin ostoksilla....ei kyl viivytä kauan vaan käydään kattoo jos mulle joku piata löytyisi eli ehkä tunti korkeintaan menee mutta silti, taas yksi "eka kerta" =)
Joku laitto että vauva rauhottui jonku biisin kanssa....meillä myös vauva tykkää lauri tähkästä!!!!kuten äitikin!!!
Mä laulan tuolle pojalle jonkun verran ja kuinka ollakaan, jos ei tule lastenlaulua päähän ni vedän jotain tähkää=)
Mein vauvan lempileikki on kyllä uskomaton ja lelukin aina mukana....
mä selitän miten huomasin tämän...
Luin hänelle kirjaa_(joo, oon ajoissa tiiän...) ja eläydyin oikein kunnolla tyylilleni uskollisena...ihmettelin että hetkonen lapsi nauraa välillä ihan ääneen makeasti mutta eihän se nyt voi tajuta tätä kirjan vitsiä vielä.....??
Jatkoin lukemista ja huomasin että hän tarkkailee mun kasvoja mutta ei katso kyllä silmiini...hän tutkiskeli mun kulmakarvoja kun ne liikkuivat tietysti kivasti ja siitä lähtien ollaan leikitty nii että nostan kulmakarvoja ja hän katsoo ja nauraa.....mun kulmakarvalihakset väsyy yleensä ennen ku vauva tähän leikkiin
Ja nyt pari päivää kun on isin kanssa juteltu ja nauretuu,hän alkaa nauraa myös....ja kun hän on sylissä ja tekee jonkun ilmeen, mä alan nauraa ni hänkin väläyttää kasot nin messingille että :heart:
Onneksi on siis lelu aina mukana!!!!
Nyt mä luen teidänkin kuulumisianne!
yltiöpositiivinen vesseli ja poika tasan 5 viikkoa!