Liinuli: hyvä ettei käyny mitenkään,onneks selvisitte säikähdyksellä
Mä kanssa pelkään välillä että tulee kaaduttua portaissa vauvan kanssa tai että mies kaatuu. Meillä huoneet kolmessa kerroksessa joten niitä tulee rampattua. Raskaana ollessa pelkäsin koko ajan kun poika sylissä kuljin niitä..
Riikkuli: toivottavasti selviää mikä vauvalla on ja että saa sitten asianmukasen hoidon.
Pakko kysyy että osaatko sanoa paljonko pulauttelee? Kun tää meiän tyttö kanssa pulauttelee paljon,paaaljon enemmän kuin sisaruksensa aikoinaan. En tiedä johtuuko sitten tosta korvikkeesta mutta on kyllä pulautellu koko ajan ja tuntuu vaan pahenevan :/ Vaatteita pitää vaihtaa monta kertaa päivässä kun nukkuessaankin pulauttelee niin että on selkäkin märkänä.
Vatsa vaivaa häntäkin selvästi ja syöminen on välillä tosi sähläämistä..hotkii,nielee ilmaa ja vikisee. Mutta nukkuu kuitenkin välillä tuntikausia,nyt on 3 yötä menny periaatteessa yhdellä syötöllä(10 h aikana).
Ja nyt alko eilen yskimään..en erota onko oikeeta yskää vai yskiikö sitä maitoa :/ Vähän huolestuttaa kyllä enkä tiedä jaksanko oottaa viikkoa että on neuvolalääkäri. Paino kyllä nousee,kait,kun on pyöristyny ja kasvanu pituutta.
Ja juu..on se vauvan tuoksu niiiin ihana. Mäkin oon viikon verran tuoksutellu tyttöä kun huomasin että hälle on tullu se "oma tuoksu". On se ihana :heart: Jos ei haise yrjölle
Tuitsu: voihan se olla että maidon vähentyy vaan. Siis että ei meinaa riittää..niin mullakin kävi ja vaikka yritin sitä nostattaa niin se vaan loppu.Jos sullakin vaikuttaa mieliala siihen?? Mulla se vaikutti jokasen kanssa tosi paljon eikä siihen auttanu se että silloin tällöin sai nukuttua tai oli hyvä mieli.
Mä lopetin imetyksen nyt kokonaan enkä ole pariin päivään enää edes lypsäny. Mä yritän olla syyllistämättä itteäni siitä että en pystyny imettämään tän kauempaa (mutta mähän jo sen tiesin edellisistä kerroista). Mun kroppa ja tissit ei vaan oo sitä "imetystyyppiä". Meiän suvun naiset ei ole yksikään imettäny kuukautta paria pidempään kun se maito on loppunu tai muuttunu liruks. Se siitä sitten.
Mutta tsemppiä ja onnee niille jotka yrittää täysimettää ja kykenee siihen,onhan se helpompaa kun ei tarvitse pullojen kaa pelata.
Pinkeiju: mäkin ymmärsin väärin sun ajatukset. Totta puhut siitä että harmi kyllä kaikki ei pysty vauva-ajasta nauttimaan syystä tai toisesta.
Sulla on kestämista ja jaksamista kahden kanssa,voimia sulle!
Jaksamista KAIKILLE!! mä meen syömään nyt itteni turvoksiin kun lapset nukkuu ja on niiiiin ihanan hiljasta
Myrskynmerkki ja tyttö kohta 6 vk