Moi naiset!!!
Mun täytyy kyl sanoa, ett meillä onnistuu tällä hetkellä ainakin hienosti tuo osittaisimetyskin... Ensin annan rintaa ja jos neiti jää tyytymättömäksi, niin annan pullosta lisää. hyvin on toiminut ja öisin en anna lisämaitoa ollenkaan... =)
Tuitsu: Kyllä sun maito riittää, kun tuollasia määriä saat pumpulla ulos... =)
Meillä neiti sai tänään sen ph-mittarin. Mä en todellakaan voinut olla siellä huoneessa, kun se laitettiin. Menin käytävälle ja kun kuulin, ett vauva rääkyy täysillä, niin tuli itsellekin ihan hirvee itku...
No, aika kauheelta tuo neiti tuon letkukojeen kanssa näyttääkin...
Ihan kuin ois suuremminkin sairas... Voi pientä... No, vaivaa tuo letku kyllä häntä, kun yökkii ja yskii tissilläkin ja sitten yökkii ihan muutenkin. Ei varmaan kivalle tunnu kurkussa. Onneksi sen saa huomenna aamulla jo klo 8 pois... Mä en varmaan pysty tänään keskittymään mihinkään ja yöllä ei varmaan tuu uni... Mä pelkään sitä yökkimistä niin kaheesti. Mies käski vaan laittaa tytön pihalle vaunuihin ja nyt hän siellä tuhisee ja mä olen kuin siinä mainoksessa, kun se äiti ja isä on korva kiinni itkuhälyttimessä... Tiedättekö sen neuvolan neuvovan puhelimen mainoksen? =)
Tämmöistä tänne....
Suzyco: Mä tiedän tasan tuon tunteen, kun massu on kovalla. Meillä tuo levolac pehmentää neidin massua todella. Eilen vähän ärsytin peppua kuumemittarilla, niin ihan kauheet löysät vetäs itsekseen ja ihan hirmu satsit... Eli olis varmaan tullut ärsyttämättäkin itsellään...
Kokeile levolacia, jos tuntuu, ett se kakka piukassa. Meillä se ei ainakaan vielä ole aiheuttanut samanlaisia vatsanväänteitä kuin tuo mallasuute... Ihanaa, kun olette saaneet miehen kanssa omaa aikaa... Olen kateellinen... Meillä sitä ei ole yhtään ja kun saadaan lapset nukkumaan, niin minä painun pehkuihin samantien. Tulee ihan huono omatunto, kun eilenkin mies hellästi ehdotteli seksiä ja mä kieltäydyin... Tiedän, olen hirveä... :ashamed:
Shamandalie: Tuollaista vatsatautia on kyllä liikkeellä, ett oksentaa vain kerran ja tulee korkea kuume. Meidän neidillä oli just vajaa pari viikkoa sitten tommonen vatsatauti. Tyttö oksenti vaan päiväkodissa, mutta ei kotona enää. Vatsaa hänellä kyllä kiersi pari päivää. Mut voi olla, ett teillä oli just tota jännittämistä... Ja ihanan nimen sai tyttö... Jännityksellä odotan meidän sunnuntaisia ristiäisiä...
Ja imetysongelmien kanssa painivat: Juokaa ihan oikeesti ykkösolutta tai alkoholitonta... Se nostattaa maitoa nimimerkillä vähintään 1 olut päivässä...
Tämmöistä tänne... Toivon todella, ett olis jo huominen ja neiti sais ton kojeen pois... Mä olen ihan paniikissa sen laitteen kanssa täällä...
Riikkuli ja pikku-neiti 6 vkoa ja 5 päivää