Moikkelis...
Apa: Ihanaa, miten jaksat kaikille kommentoida... Meidän pitäis saada tulokset noin viiden päivän sisällä eli voi mennä viikonlopunkin yli...
Asrai: Meidän neitin ehdoton suosikkilelu on semmonen fisherpricen naama, jossa on hymyilevä naama, se on semmonen puna-musta-valkea. Kun neiti näkee sen, alkaa hirmuinen hymy ja neiti viuhtoo koko vartalollaan ja yrittää kiljahdella... Ja meillä on miehen kanssa hauskaa, kun katotaan toisen innostusta... Toinen on se neuvolan hymynaama. Se on hoitopöydän kunkku... Sitäkin hän jaksaisi katsoa ties kuinka kauan...
Shamandalie: Koita parantua... :hug:
Oisku: Teillä taitaa olla samaa vaivaa kuin meilläkin, paitsi ett meillä on enemmän tuota silent-versiota. Nyt tyttö on kyllä alkanut puklimaan enemmän. Meillä ei tuo paino laske, päinvastoin, taas oli viikossa tullut melkein 400 g lisää painoa...
Ei kuulemma tarttis sitä korviketta, mutta selvästi tyytyväisempi likka on, kun annan joka syötön päälle sen 40-50ml lisämaitoa... Toivottavasti syy selviää ja pääsette tutkimuksiin. Mulla ainakin itsellä henkisesti helpotti, kun nyt tiedän, ett miksi neiti yökkii ja ääni painuksissa...
Täällä on varmaan hammas tulossa meidän tytölle... Siis miehen kanssa eilen kurkattiin neidin suuhun, kun koko ajan nyrkkiään imee, ett onko siellä jotain, niin alhaalla edessä on semmoinen pieni valkea nysty! Esikoisellekin tosin puhkes ekat 2 hammasta alas reilun 3:kkn iässä, mutta ei kai tämä nyt vielä niitä tee... Imetys on kyllä sen jälkee yhtä helv.... Meidän esikoisella oli 2 ala- ja ylähammasta 5-kuukautisena ja sitten hän aina imetyksen päätteeksi päätti puraista mua rinnoista ja arvatkaa vaan miltä se tuntuu, kun yksi puree ja mä vaistonvaraisesti koitan vetää tissiä pois... Sen jälkeen imetys olikin muutaman päivän yhtä tuskaa, kun oli hampaan kuvat nänneissä... Toivotaa nyt, ettei se kuitenkaan olis hammas...
Meillä neiti vietti taas rinnalla lähes koko yön... Tissiä, tissiä, tissiä...Musta tuntuu, ett mä olen vaan imettänyt enkä nukkunut ollenkaan... |O Hiukan väsyttää... Meillä neiti kanssa alkanut pikkasen paremmin viihtymään lattialla ja sitterissä. Ei tartte hereillä ollessa koko ajan kantaa. Olen myös vienyt tytön katsomaan esiloisen huoneeseen hänen leikkejään, niin sillaikin tyttö viihtyy jonkun aikaa. Lisäksi telkkari ja varsinkin muumit kiinnostaa... Taitaa tulla telkkarin orja jo nyt...
Ristiäiset täälläkin sunnuntaina ja vihdoin tyttö saa nimen... Äiti ja sisko tulee jo perjantaina... Veli ei pääse, kun joutui töihin... :kieh:
Lypsämisestä... Mulla on kaverilta lainassa tuo ainun käsikäyttöinen ja silloin kun neiti oli sairaalassa pumppasin sillä... Ei ole mikään hirmu hyvä, mutta saa kelvata, kun en mikään suihkutissi ole muutenkaan... viiden tunnin välillä sain jotain 130 ml pumpattua ja nännistä alkoi tulla verta, kun olin huomaamattani pumpannut sillä maksimiteholla... Ei ihme, ett tuntui hiukan oudolta...
Ehkäisystäkin puhuttu... Otin pillerit nyt ensialkuun, vaikka en niitäkään vielä ole edes hakenut... Seksielämä ollut kovin kovin hiljaista. Peräti kerran ollaan sitä tehty ja siitäkin kohta kolme viikkoa... :ashamed: Ei bvaan ole mun tehnyt mieli... Täytyis nyt kyllä sen suhteen skarpata, jotta sais tuon miehen tyytyväiseksi...
Itselläni alkaa painonpudotusprojekti kunnolla vasta imetyksen jälkeen... Se 8 kg pitäis pois saada tässä kesäkuuhun mennessä eli pikku hiljaa on mun projektin nimi. Olis 2 häät elokuussa tiedossa sekä miehen firman juhlat tässä keväällä ja meidän yhteiset 30-vuotisbileet kesäkuussa, kun nyt jäi juhlat juhlimatta ja samalla ne on tuparit eli juhlia kyllä on tuossa kesällä tiedossa. Silloin haluisin olla jo normaaleissa kuosissa. Paljon kivempi katsella vaatteitakin kaupasta, kun ei sit tartte heti ostaa pienempiä, kun jää isoksi...
Tämmöistä tänne... Pikku-neiti nukkuu terassilla ja isompi katselee muumeja...
Muuten kakkaamisesta... Täällä tyttö saa sitä levolacia eikä kakkaa silti ole kuulunut kolmeen päivään. Ja sitten kun sitä täällä tulee, niin kanssa tulee saavillinen, oikeesti... Siis paino putoo varmaan puoli kiloa sen määrän jälkeen... =)
Riikkuli ja pikku-neiti tasan 7 viikkoa :heart: