suzyco: Kiitos, varmasti vietetään mukava päivä.
Petipuuhiin täällä ei olla alettu, eikä edes puhuttu, jälkivuoto kun edelleen jatkuu. Mutta todennäköisesti kuten esikoisenkin kanssa, et oikeisiin hommiin sitten vasta jälkitarkastuksen jälkeen, niin sitten saa ainakin haluamansa ehkäisyn eikä tarvii ekoja menkkoja odottaa.
Täällä isäntä ihanan kärsivällinen, ja ei ainakaan osoita edes kärsimättömän merkkejä.
Nykyään on luksusta vaan nyhjätä kainalossa niin et minäkin oon hereillä enkä nukahda siihen saman tien.
rillukka: Juu ei ne tipat tosiaan hyviä ole.
Esikoinen tosin tykkää niistä...
Mut vauva tänä aamuna irvisti oikein miehekkäästi ja katsoi mua sen jälkeen kulmat kurtussa.
Riikkuli: Ootko koittanut juoda ykkös olutta? Mulla ainakin se nostatti nopeasti maidon niin että suihkusi...
Esikoisen aikaan join siis pullollisen ykköstä kun piti saada maitoa pulloon seuraavaksi päiväksi.
Hyvää se ei ole, jos oluesta ei tykkää, mut minäkin silloin join ensin olutta ja sitten vettä päälle.
Ja voimia
Riikkuli ja Schätzchen, sekä muut joilla vauva valvottaa. :hug: Niin, ja tosiaan tuota pumppaamista meilläkin harrastetaan, vaikka kovasti ei masu vaivaakaan. Sillä saa kätevästi ilmat ulos.
Ja molempia jalkoja samalla kertaa pumppaillaan. Ja te joiden vauvoilla on kakka tiukassa, niin oletteko koittaneet kiusata kuumemittarilla? Siitä kuulemma apua, tosin meillä ei koskaan ole ollut tarvetta edes kokeilla...
Mä olen nyt eilen ja tänään pumpannut maitoa pulloon, ajattelin että jos tänään vielä pariin otteeseen pumppaisi ja saisi sitten alkuillalla isäntä ruokkia vauvan, jos neiti pullon huolii.
Esikoinen oli ihan innoissaan kun oli kaupassa mukana kun rintapumppu ostettiin, ja kun kotiin pääsi, esitteli sitä heti miehelle.
Sitten tuli pumppupaketti kädessä mun luo ja kysyi et "äiti, voidaanko me jo pumputtaa".
Sitten katsoi silmät suurena kun maitoa tippui pulloon...
Ja siitä sitten vauvalle selittämään että "isosisko sitten antaa sulle maitoa." :heart:
Mutta nyt väestöliiton sivuille tutkimaan montako sen nimistä on kastettu tälle vuodelle mikä ollaan omalle tytöllemme oikeastaan jo valittu. Toivottavasti ei kauhean montaa, kun haluttaisiin kuitenkin sellainen nimi ettei sitten joskus samalla luokalla ole kovin montaa saman nimistä.
Ja sitten sitä ruokaa tilailemaan (kunhan pystyy ensin päättämään mitä tilaa.
)