Pikainen hei!
Onneksi kerkesin pitkästä aikaa koneelle, täällähän on tapahtunut vaikka mitä
Punahatulle iso :hug: elämään eteenpäin, tosi harmi että lopetat kirjoittelut :'( . Jos mieli muuttuu joskus, niin emmeköhän me täällä edelleen ole! Tai jos ei täällä julkisella puolella niin kerhossa, eiköhän sut sinne huolita myöhemminkin
(Samoin kuin
Nimra ja muut perskärpästen takia täällä lopettaneet.)
Viivi: saisinkohan salasanan myös, kiitos! Kerho oli hyvä ajatus!
Mussupussu: ollos hyvä vain, kiva jos kelpaa
. Mulla kyllä itellä on usein sellainen olo, että olenkohan mä ihan liikaakin täällä aina sormi pystyssä kälättämässä kaikkea... :snotty:
Tuohon BMI-asiaan muuten sen verran, että esim. urheilijoilla sitä laskukaavaa ei voi käyttää. Lihas kun painaa enemmän kuin läski, ja huippu-urheilijat sekä muut paljon kuntoilevat on sen verran timmissä kunnossa, että niiden BMI on "ylipainon" puolella vaikka eivät siis pulskoja olekaan.
AC:n rokotekyselyyn en vielä voi vastata, kun meillä ei vielä 5 kk ole plakkarissa
. Meillä esikoiselle ei tullut koskaan mistään rokotteesta mitään reaktioita, eikä tälle kakkosellekaan Calmetesta, rotarokotteesta tai niistä pneumokokkitutkimuksen rokotteista, mutta 3 kk viitosrokotteesta nousi kuume yhdeksi illaksi. Muita oireita ei onneksi ollut.
Tervetuloa mukaan
Helmiäisten äiti ja
Korpikaisla! Mun puolestani kerhoon myös. Ja kiva kuulla
Tintasta myös pitkästä aikaa!
Nyt esikoiselle iltapuuroa...