Mulla ei ole tullut ollenkaan tuhrua missään vaiheessa, eikä täälläkään seksistä olla pidättäydytty =) Samoilla linjoilla siis kun
Jive
Tissit on alusta asti olleet tosi raskaat ja täydet, kasvaneet kuppikoolla, ja hyvin arat. Halaaminen tekee kipeetä, ja melkeinpä kaikenlainen kosketus. Itku/kiukkuherkkyys on täällä myös
Ja iho-ongelmat, mutta olen löytänyt ratkaisun!
HUOM: apteekista saa ostettua
Neutrogenan daily blackhead eliminating scrubia (kuoriva pesuaine jota saa käyttää päivittäin, poistaa mustapäät ja muutkin finnit), ja sitten clearasilin spot control deap cleansing lotionia vanulapuilla päälle huuhtelun jälkeen. Sitten tietty omalle ihotyypille sopiva rasva, mulla ihan perus niveaa. Aluks naama kukki ihan, tuli kauhee kasa isoja finnejä, vaik ei normaalisti tuukaan, ja kun tän käsittelyn teen aamuin illoin, iho pysyy entisellään
Finnejä toki tulee vielä, mut ne lähtee melkein heti pois. Kauhee mainos, mut kandee kokeilla
Ihanaa kun taas huomenna vaihtuu viikot, tulee aina turvallisempi olo mitä isommaksi vauva kasvaa ja mitä pidemmälle pääsee. Vauva onkin jo päästä peppuun 2cm
DD ja pieni enkeli 6+6 :heart: