Mä kyllä vannoin tuon b-vitamiinin nimeen pahoinvoinnin multihuipentumavaiheessa, kaksinkertaisella annoksella vetelin ja se helpotti. Eilen oksensin kerran töissä ja tänään unohdin syödä aamupalan, joten piti kauppareissulla kurvata R-kioskilta ostamaan kolmioleipää. Sekin oli pahaa kuin mikä, mutta ajoi asiansa. Ei tuota pahoinvointia siis ole enää kun silloin kun ruokailujen väli kasvaa liian pitkäksi. Jännää muuten miten tuo pahoinvointi eroaa niin selkeästi sellaisesta krapula/vatsatauti-pahoinvoinnista, mulla ainakin se lähestyvä oksennus tuntuu kuin paineena kielen perällä, ei mitään vatsassa kiertämistä tai etomista ennen sitä. Hyvä vaan, mulle tuo yrjöäminen on aina ollut helppoa - vaikken mikään bulimaanikko olekaan
Tänään käytiin kaivamassa Itellan terminaalilta rullakosta meidän turvakaukalo, jotain hyötyä siitäkin että mies on firmassa töissä Ostettiin käytetty Recaro Young Profi+, ja ihan helmi ostos; kaukalossa ei ole MITÄÄN käytön jälkiä!! Harmi vaan ettei auton turvavyöt yllä kiinnittämään sitä, täytyy sitten ostaa siihen se telakka. No turvallisempi se sen kanssa onkin.
Huomenna sitten aloitellaan uutta pinoa!
Tänään käytiin kaivamassa Itellan terminaalilta rullakosta meidän turvakaukalo, jotain hyötyä siitäkin että mies on firmassa töissä Ostettiin käytetty Recaro Young Profi+, ja ihan helmi ostos; kaukalossa ei ole MITÄÄN käytön jälkiä!! Harmi vaan ettei auton turvavyöt yllä kiinnittämään sitä, täytyy sitten ostaa siihen se telakka. No turvallisempi se sen kanssa onkin.
Huomenna sitten aloitellaan uutta pinoa!