joulutonttujen odottajat

Mä kyllä vannoin tuon b-vitamiinin nimeen pahoinvoinnin multihuipentumavaiheessa, kaksinkertaisella annoksella vetelin ja se helpotti. Eilen oksensin kerran töissä ja tänään unohdin syödä aamupalan, joten piti kauppareissulla kurvata R-kioskilta ostamaan kolmioleipää. Sekin oli pahaa kuin mikä, mutta ajoi asiansa. Ei tuota pahoinvointia siis ole enää kun silloin kun ruokailujen väli kasvaa liian pitkäksi. Jännää muuten miten tuo pahoinvointi eroaa niin selkeästi sellaisesta krapula/vatsatauti-pahoinvoinnista, mulla ainakin se lähestyvä oksennus tuntuu kuin paineena kielen perällä, ei mitään vatsassa kiertämistä tai etomista ennen sitä. Hyvä vaan, mulle tuo yrjöäminen on aina ollut helppoa - vaikken mikään bulimaanikko olekaan :D

Tänään käytiin kaivamassa Itellan terminaalilta rullakosta meidän turvakaukalo, jotain hyötyä siitäkin että mies on firmassa töissä :LOL: Ostettiin käytetty Recaro Young Profi+, ja ihan helmi ostos; kaukalossa ei ole MITÄÄN käytön jälkiä!! Harmi vaan ettei auton turvavyöt yllä kiinnittämään sitä, täytyy sitten ostaa siihen se telakka. No turvallisempi se sen kanssa onkin.

Huomenna sitten aloitellaan uutta pinoa!
 
Huh, täällä eka neuvola on jo melkein nurkan takana =) mutta en tiedä kuunteleeko täti siellä vielä sydämensykettä,toivon tietysti... Elikkäs maanantaina se olisi,ja silloin olis
rkv 7+4. Mulla ei sitä pahoinvointia ollut ku muutamia päiviä ja niitten johdosta teinkin sen iloisen testin, olin silloin reilula 4viikolla. No edellisenkään kanssa ei ollut pahoinvointia,mutta etovaa oloa ja sellaset tuoksut/hajut jotka ennen on sietänyt oli "p...skaa". sitä nytkin,varsinkin töissä joskus tekee tiukkaa pissan haju... ja eikä nyt oikeen voi raporttiin kirjottaa että mielestäni pissa haisee voimakkaalta jollei kenenkään muun nenään ota :LOL: mutta he siel jo tietävät odotuksesta joten voivat olettaakkin et nenäni on herkempi :LOL: ! No jaa, tissit on edelleenkin arat, suihkussa tekee kipiää jos suihku osuu suoraan aroille rinnoille. seksistä sen verran, että meillä on "pupuiltu" vaan kerran plussan jälkeen,silloin tietyt asennot teki kipeetä ja parina seuraavana päivänä tui vessakäynnin yhteydessä paperiin veristä "limaa", mutta ei varsinaista alavatsakipua ole ollut yhtään. ja sitten kuntosalilla kun käyn pyöräilee/hölkkäämässä/kävelemässä ni sen jälkeen sama juttu. Mut tosiaan kun ei kipuja, ni en ole viitsinyt edes huolestua asiasta.
Väsymys täälläkin pinnassa, tänään kyllä jaksanut suhthyvin kun oltiin koko päivä viel juhlissa, saattaa kostautua huomenna :/ no sitten näkee. onneksi tuo 4v esikoinen antaa ottaa pikkutirsat jos tarpeen, laittaa vaan jonkun (pitemmän) lasten dvd:n päälle :kieh:
 
Lauantaita kaikille.. nyt on muutamat viimeisimmät päivät menneet kauhiaa vauhtia, hoksasin vasta että huomenna on 'jo' 7+6. Toisaalta mukavaa että välillä on voinut 'unohtaakin' hetkeksi tämän odotustilan, menee nämä piinalliset alkuhetket vähän vilkkaammin.

Menin jo lipsauttamaan puolivahingossa uutisen eräälle työkaverille, joka lähdössä pariksi kuukaudeksi pois. Vannotin kyllä ettei vielä puhuisi muille, saa nähdä kuinka hyvin pysyy sanoissaan ;) En tosiaan millään vielä haluaisi esimiehille asiasta puhua, koska taustalla aiemmin mainittu tilanne eli sain ylennyksen ja aloitin uusissa hommissa samalla viikolla kun plussasin :whistle: . Ei ole helppoa sanoa että niin juu, lopetankin sitten marraskuun alussa - ainakin joksikin aikaa...

Pahoinvointi (eli minun kohdallani lähinnä etova olo) on pysynyt jotakuinkin kurissa viime päivät - jos vain muistaa syödä. Väsymys on sitten taas sitäkin mahdottomampaa, yritän miehelle vakuuttaa että "kyllä se tästä pian jo varmaan helpottaa" :whistle: . Esikoista odottaessa nukuin alusta loppuun asti aina kun pystyin, kuopuksesta ei tietenkään onnistunut ihan niin helpolla - toki ihanasti silloin 1,5v esikoinen suhtautui ja antoi äidin lepäillä sohvalla pienen leikkiessä. Nyt sitten ei levolle ole minkäänlaista sijaa; erittäin hektinen työ ja nuo 3v ja 5v neidit pitämässä huolen vapaa-ajan ohjelmasta.

Seksielämä on viimepäivinä ollut olematonta, johtuen tästä väsymyksestä :ashamed: . Mies arvatenkin vähemmän tyytyväinen tilanteeseen, mutta kyllä se itseäkin harmittaa. Kahdessa edellisessä odotuksessa halut oli kokoajan miinuksen puolella, ja olen jo 'päättänyt' etten päästä tilannetta ihan niin pahaksi. Kun nyt vaan onnistuisin pysymän parikin minuuttia hereillä sen jälkeen kun kellahdan vaakatasoon!

Minkänlaisia vuoto-ongelmia ei ole ollut. Vähän jännityksellä odotan kun kohta olisi viikkojen mukaan taas 'menkka-aika' - edellisen keran neljännellä viikolla oli olemattoman niukkaa vuotoa ja luulinkin aluksi ettei ole mahdollista raskauteen. Mutta plussa tulikin 'kaikeksi varmuudeksi' tehtyyn testiin yllättävänä ja hyvinkin selkeänä.

Neuvola tosiaan on vasta parin viikon päästä, siihen asti mennään täysin omien tuntemusten varassa.

- Terhikki rv 7+5 -

ps. turvotusta sen verran älyttömästi että painoa tupsahtanut pari kiloa pienessä ajassa :ashamed:
 
Meillä ollaan flunssassa, ensin mä ja nyt poika...Mulla pahoinvointi helpottanu, mutta luulen että se on osittain siitä et nokka tukossa ni en haista mitää. Makkaran/nakin/kinkun näkeminenki saa tosi kuvottavan olon :x

Rinnat edelleen todella arat,tukka rasvottuu ja väsyttää lähes joka päivä..Puhuitte petipuuhista,olenko mä ainoa jolle maistuu seksi nyt enempi kuin muuten(sama esikoisen alkuraskaudessa) :LOL: ukko kummissaan...
mä oon miettiny ihan kamalasti et ostanko tuplat vai seisomatelineen kaapolle ku se vasta 2v sillon kun vauvan olisi syytä syntyä..hmm...?
Mulla olisi maanantaina eka neuvola,ihanaa!Mennää Kaapon kanssa et saapi nähä mitä siitä reissusta tulee ton menijän kanssa...hävettää vaa mennä ku muutamia kiloja vielä edellisestä ja löysää nahkaakin tallella :(

Sini rv 7+5
 
Täällä sama meno jatkuu.Otin nyt aamusta b-vitamiinin eikä toistaseks oo ruoka tullu ulos.Väsymys on kaamea edelleen. Kyllä se tästä pikku hiljaa.
Vähän kyllä jännitän et miten jaksan töissä tän pahoinvoinnin kanssa.

Juli + nuppu 6+1
 
Juli05: mäki otin b-vitamiinia tänää. Oon ottanu suunnillee parin päivän välein ku se aina unohtuu.. mut tossa on sitä b-6 vitamiinia vaan 2,2mg et pitäis ehkä ostaa jotain missä on enemmän sitä.. Laitoin just jääpaloja mehuun, ai että maistuu paremmalta ku pelkkä puolikylmä mehu!

Viime yö meni vaan kääntäessä kylkeä koko yö.. pahoinvointia oli ja sellanen ihme olo et ei oikee tajunnu ajan kulkua ja ähän sellanen kuumehouru olo!

Hei onks muuten jääpaloissa jotain rajaa et millon niitä voi vielä syödä ku ne on ollu pakkasessa?? esim. nää mun jääpalat on ollu varmaa 2-3kk tuol pakkases ja nyt vast syön niitä...?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Seksielämä on viimepäivinä ollut olematonta, johtuen tästä väsymyksestä :ashamed: . Mies arvatenkin vähemmän tyytyväinen tilanteeseen, mutta kyllä se itseäkin harmittaa. Kahdessa edellisessä odotuksessa halut oli kokoajan miinuksen puolella, ja olen jo 'päättänyt' etten päästä tilannetta ihan niin pahaksi. Kun nyt vaan onnistuisin pysymän parikin minuuttia hereillä sen jälkeen kun kellahdan vaakatasoon!
Sympatiat sinne :hug:

Meillä on ihan sama tilanne. Vaikka tekis kuinka mieli sekstailla, niin väsymys vie voiton :headwall: Ehkä se tästä? :D

AC rv 7+6
 
Tää sokea ei löytänyt uutta pinoa, joten tänne tupsahdan.. Viime viikolla kävin ultrassa, ja viikkoja olikin jo huikeat 9! Tänään siis 9+4. Ja laskettu aika 3.12. Jee, se olisi aiempien laskelmien mukaan voinut olla vähemmänkin viikkoja - tosin toi sopii täydellisesti ovisplussaan ja kierron pituuteen. Nyt vaan kävi siis niin että kun viikkoja oli 4+? ei gyne vielä ultrallaan nähnyt että raskaus olisi alkanut edes. Ja antoi terolutkuurin =) Mutta hyvä näin. Nyt on viikot jo reilusti yli sen keskenmenoajankohdan joka viime raskaudessa kävi, ei tarvitse sitäkään "etappia" onneksi enää odottaa.

Pahoinvointi alkaa olla vähenemään päin, hyvä hyvä. Edelleen jos juon paljon vettä tai ruokailujen väli venyy liikaa niin tulee huono olo. Mutta muuten ihan ok =) Väsymys on infernaalista.. Koulua jäljellä kolme viikkoa, jotka tuntuvat pitkiltä kuin nälkävuodet.. Ja sitten vielä kuukaudeksi töihin, jossa yövuoroakin.. Uh. Mutta kai mä kestän. Seksi ei vois väsymyksen takia vähempää kiinnostaa.. Tosin sitten niinä harvoina aamukertoina kun lapset ovat olleet muualla on ollut ihan mukavaa :heart: Mutta pieni peikko siinäkin on, kun ennen keskenmenoa oltiin edellisessä raskaudessa harrastettu aika reipasta seksiä - pelkään että jotain käy. Vaikka kyllä tiedän ettei sitä km:a nyt normaalilla rakastelulla aiheuteta,mutta minkäs sitä peloilleen voi.

Ihanaa keväistä viikkoa kaikille!!
 
terveisiä varhaisultrasta...
kävin omalääkärin lähetteellä ( aiemmista vaikeuksista johtuen sain lähetteen heti)
varh. ultrassa ja pienen sydän sykki tuhatta ja sataa :heart: :heart: oon niin helpottunut!! ja onnellinen. :saint:

tuun kommentoimaan teidän juttuja myöh. nyt miehelle kertomaan kun töistä tuli kotiin!!

katherine 6+2
 

Yhteistyössä