Alkuperäinen kirjoittaja Tuisku -84-:
Haluaisiko joku muu alkaa päivitteleen täällä listaa jos tekee vaikka sitten niitä viikkopinoja? Kun mä kirjoittelen tätä nykyä hieman enemmän tuonne kerhon puolelle ja tulee päivitykset sitten aika viiveellä. Muutenkaan en hirveästi ehdi tässä koneella istuskella....
Hei kaikki!
Ihan aluksi "nostelen" tätä
Tuiskun pyyntöä, ehtisikö joku ruveta listaemoksi? Hommaahan voi vaikka jakaakin useamman ihmisen kesken! Lainaa-toiminnolla saa helposti nykyisen listan käyttöönsä ja sitä sitten vain muuttelee. Itse en uskalla luvata ehtiväni, mutta olisiko jollain muulla useamman kerran viikossa koneella olevalla intoa?
Tuplaonnittelut
Millimenninkäiselle! :flower: Ja
Boelle myös, hienoa että ultrassa kaikki hyvin. Miksiköhän sulla ei muutettu viikkoja äitiyskorttiin, vaikka ultra selvästi antoi eri lasketun ajan? Kun tässä alussahan alkion/sikiön ikä pystytään määrittelemään kaikkein tarkimmin, mitä pidemmälle raskaus etenee sitä enemmän yksilölliset erot alkavat vaikuttaa sikiön kokoon (josta ikä määritellään). Onpa jännä. Mitenkäs
Caffeen ultra?
Jive, mun piti alun perin mennä ultraan 7+1 eli maanantaina 5.5. mutta vaihdoin sen, kun olis mennyt esikon muskarin kanssa päällekkäin. En voi tajuta, miten joskus olen ollut töissä ja hoitanut sata asiaa yhtaikaa, kun nyt ei edes yksi viikottainen meno pysy mielessä... Myötätuntoni sulle siitä tuulimunaraskaudesta! Mulla oli edellisraskaudessa tuulimunaepäily, kun menin (vahingossa) liian aikaisin ultraan. Luulin, että olisi ollut 7 viikkoa mutta olikin vasta 5. Nyt ei ainakaan pitäisi käydä samoin
.
Petite-ten tavoin minullakin on aika vähän mitään oireita, jaksuja vaan
DD:lle ja muille pahoinvoinnista kärsiville!
Katherinelle ja
Sikuriina, täällä myös yksi kovasti huimauksesta kärsinyt! Minulla onneksi on jo vähän hellittänyt, toivottavasti teilläkin.
Nasu, ultrasysteemit vaihtelevat aika paljon kunnittain, mutta kyllä ne sut sinne jonnekin väliin ottaa vaikka aika pikaisestikin, jos muuten uhkaavat mennä viikot liian pitkälle. Näin ainakin mulla edellisraskaudessa kun neuvolaankin pääsin ekan kerran vasta rv 12 (!). Nyt mulla on eka neuvola 8+3 kuten
Maria08:llakin; eiköhän siinä rv 8-10 paikkeilla ole yleensä eka (kun
Emppu tätä siis kyseli).
ViikinkiHelga ja
Tyylilyyli: kerhoon vaan mukaan, sille liittymiseen on oma pino täällä odottajissa eli viestiä sinne!
NtiKesäheinälle ja
DoBille jaksuja kukkivan naaman kanssa, toivottavasti tän alun jälkeen helpottaa!
Sikuriina kyseli hankinnoista. Esikoiselta on suunnilleen kaikki tallessa, etenkin vaatteita. Tuplarattaat joutunemme hankkimaan (kun esikko vasta 1 v 4 kk kun tämä kakkonen syntyy). Pienimpiä kokoja kestovaippoja olen kyllä jo ostellut, niitä mulla ei esikoiselta ollut tarpeeksi paljon.