Huomenta kaikille. Voi jollekin tuli jo huonoja uutisia :hug:
En ole käynyt kirjoitelemassa eka viestin jälkeen kun olen ollut niin huonossa kunnossa,tänäänkin aloitin oksentamalla :x mutta aamupala meni paremmin sen jälkeen. Muista en ole oksentanut vaikka todella huono olo on ollutkin, edellinen raskaus alkoi 5vk sairaslomalla kun en pystyssä pysynyt ja huono olo ja vuoto/tiputtelu kesti viikoille 16 asti,sekin aiheutti ylimääräistä päänsärkyä,monella näyttää olevan ne vuodot huolen aiheena. Tässäkin raskaudessa on vähän siellä täällä ollut jotain paperissa mutta sen edellisen raskauden jälkeen sitä nyt ottaa jotenkin rennommin kun siloin kaikki joka voi mennä pieleen meni. Listassa olin jäänyt vähän vaiheeseen,tämä on siis neljäs ja sairaala Jorvi.
Joku kyseli ärtymystä,no tuleehan siitä vähemmässtäkin pahalle tuulelle kun näkee makkarin ja vessan seiniä viikko tolkulla ja sit toinen kysyy että mikä sulla |O , mitä kohtaa minä olen raskaana sinä et ymmärtänyt! Mieheni ei ole parin purkauksen jälkeen paljoa mitään kyssellytkään eikä kepilläkään koskenut että saan olla rauhassa,on se niin suloinen.
Vitamiineja en ole vielä aloittanut ja siitä pitääkin tällä kertaa jutella sisätauti lääkärin kanssa,aloitan fragmin lääkityksen taas,onko kohtalotovereita? Viimeksi se lääkäri sanoi puolessa välissä että lopeta nyt hyvä ihminen, kun rauta nousi ja jotain veteen liittyvää. Minusta se oli ihan normaali?
No pitäisköhän tätä aamua taas jatkaa että päästään liikkeelle ja eskarilainen taxiin.
Onko muilla jo masu turvonnut?
Jaksamista :wave: rv5+6