Hei taas kaikki!
Täällä alkoi tänään sitten aamupahoinvointi, onneksi on jo hellittänyt tältä päivältä (kun ei nyt vaan iltaa kohti taas alkaisi...). Toivottavasti ei jatku kauan! Esikoisen aikaan mulla pahoinvointi loppui aika aikaisilla viikoilla.
Tosiaan vielä isot onnittelut
Sintzille uudestaan, vaikka välilä saitkin kokea todella kovan järkytyksen! Ja
Hiipi, minulle kävi edellisraskaudessa ihan samoin. Kuukautiskierto heitteli ja olinkin tullut raskaaksi melkein 2 viikkoa myöhemmin kuin luulin. Ja sain myös plussan tikkuun todella aikaisilla viikoilla, senkään takia en millään tarkistusultaa odotellessani jaksanut uskoa, että siellä joku olisi. Nyt meidän tyhjä sikiöpussimme vetää päiväunia tuolla parvekkeella
.
Niin ja vielä lohdutukseksi sekä sinulle että
Miinalle, että minulla ei myöskään oireita ollut juuri mitään! Hyvin oli ja meni kaikki siitä huolimatta. Tsemppiä teille, samoin kuin muille vähäoireisille, ainakin
Maria08 ja
Vauvahaaveita. Voimia kipuihin
AnnClairelle!
Jennae, täälläkin valtava maha, ei tosin niinkään vauvan takia... :ashamed:
Jive, mielialahirviö täälläkin! Itku on herkässä ja miehelle saatan suutahtaa nanosekunnissa
.
Tervetuloa
Sisar PuoliQ,
Katherine ja
Dazzle! Ja kerhon salasanaa kaipailen
Nonnalta minäkin! :wave:
Kanella, sinuna kävisin kyllä neuvolassa vielä siellä Jyväskylässä ekan kerran, koska muutatte kuitenkin kun sulla on jo rv 11. Voivat sieltä Jyväskylästä sitten jo tehdä lähetteet np-ultriin ja muuta. Kun täällä Helsingissä, eli oletettavasti koko HUS-alueella myös, on siirrytty uuteen seulasysteemiin ja np-ultrat tehdään jo viikoilla 10-12. Näin kertoi minulle terkka kun eilen soitin ekaa äitiysneuvola-aikaa.
Kiva, että
Maria83 saat jo äitienpäiväksi tietää masukuulumiset! Meillä taitaakin olla varhaisultrat sitten samalla viikolla!
Suunapäänälle kovasti ultraonnitteluja!
Hömpön puolesta pidän ihan hirveästi peukkua ja toivon onnellista lopputulosta!
Vielä lopuksi myötätunnot
Viipille - meillä onkin vauvojen suhteen tosi samanlainen tilanne! Meillä esikoinen on 8,5 kk ja heräilee myös koko ajan yöllä
. Tosin tällä viikolla siirsin perhepedistä omaan sänkyyn ja se tuntuisi ainakin toistaiseksi hiukan rauhoittaneen öitä. Luotan siihen, että alkaa se nyt jotenkin nukkua ennen kakkosen syntymää... Jaksuja sinulle, toivottavasti miehesi asenne muuttuu ajan mittaan!
t. Grynna 5+4