Joulutähtöset -05 maaliskuu

Mää lähetän pepille suurimman osan mun energiasta kun meillä yö meni suht putkeen! Sen verran jätän itelleni et jaksan raivailla ku Annan hoitotäti tulee hakee tänään pajua ni kait se kahviaki hörppää samalla!

Meillä on TAAS ilves ilmestyny tontille, tosin nyt sentää menee jälet vaan tos 20m päässä pihasta.. :LOL: Eli ei oo viel lähelläkään!

Petralle oikein iiiso :hug: <br><br>
 

Huomenet!

Huoks. Nukahdin aamulla vasta kolmen jälkeen ja herätys oli jo kuudelta pikkuJullen toimesta. Jomotteli niin kovin massuun, etten pystynyt olemaan oikein missään asennossa :/ Nukuttanut kyllä olisi. Pitää Jullen unien aikaan koittaa nukkua itsekin.

Anoppi ja mun äiti on lupautuneet tulemaan tänne meille siivoilemaan vuorotellen, joten ei hukuta pazkaan :D

Ja tottakai otan levon kannalta sen minkä Jullen kanssa pystyn, haluan vauvan pysyvän massussa mahdollisimman kauan!!

Peppi, jaksuja! Toivottavasti vauva päättää syntyä tänä päivänä ihan itsestään, niin et tarviais oottaa käynnistystä!

Mukavaa keskiviikkoa teille kaikille!!

Nyt soffalle käypi tieni!
 
Petralle ja Gerberalle :hug:

Ja Peppi ihan pian koittaa se "vapauden" hetki. mä tiedän kyllä että sä haluat Naikkarille, mutta oisko sulla mitään mahkuja päästä Jorviin? Koska eihän toi oo enää kovin tervettä?

Jee poika ei riekkunut yöllä, mutta itki kyllä mutamia kertoja että sai olla hyssyttämässä.

Käpyskä mites ois ilvespaisti ja ilvesturkis lapaset ja hattu... :whistle: Ai juu eikös ilves ollut rauhoitettu?<br><br>
 
Keskiviikkoa :)

Viime yö ei mennytkään kovin hyvin. Veera itkeskeli jo nukkumaan mennessään -olin ihan varma että on tulossa kipeeksi. Yöllä itkeskeli vähän väliä, mä nukuin taas patjalla :( Katsoin juuri tytön suuhun ja ihan kuin olisi poskihampaita puhkeamassa -ehkä ne itketti yöllä... Päivällä on pakko yrittää nukkua päikkärit...

Peppi: no voihan kökkö kun et päässyt tänään käynnistykseen :( Mutta onneksi sait yleensäkin "luvan" käynnistykseen, peukut on pystyssä että huomenna onnistuu ja että käynnistys sujuu nopeasti ja tuottaa pian tulosta =) Voi kun ihanaa, sulla on ihan pian nyytti kainalossa :heart: Tsemppiä :hug:

Peppiliinan porukalle paranemista :hug:

Gerbera: hui, onneksi selvisit säikähdyksellä :hug: NYT OTAT SITTEN OIKEESTI RAUHALLISESTI =) Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty...

Danjuska, peukut on pystyssä että työnhaussa nappaa :hug:

Petralle jaksuja ja iso hali :hug:

Nyt valmistautumaan perhekahvilaan, se on moro :wave:
Tansku & tytöt
 
Huomenta!

Peppi: No voihan... :( Toivottavasti vaaveli tajuisi tänään alkaa ihan itse tulemaan tai huomenna sitten paremmalla onnella käynnistykseen! :hug: ja jaksamista hirmuisesti!

Petra: ISO :hug:

Gerbera: :hug: Toivottavasti saisit päivällä nukuttua!

Koivunkäpy: Meilläkin on täällä kotieläimiä aika lähellä, kun v-loppuna lumisateen jälkeen näkyi tuossa meidän pihatiellä kahden ketun jäljet :) Ensiksi epäiltiin jopa suden jäljiksi, mutta oli kuulemma vähän liian pienet :whistle:

Tanskuliini: :hug:

Me päästäänkin tänäiltana miehen kanssa ihan kahdestaan syömään, kun postissa tuli sellaiset illalliskutsut :) Joku firma tarjoaa yhdessä ravintolassa illallista ja esittelee samalla jotain tuotteitaan, jonkin yllätyslahjankin sieltä kuulemma saa...mennään ihan mielenkiinnosta katsomaan :D Miehen sisko tulee siksi aikaa Joonasta hoitamaan.

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Smirge, juu on se rauhotettu, mut jos se taas alkaa ihan pihaan tulee ni sit sille tulee noutaja, häirikkö mikä häirikkö :whistle: eli kokeileevat vissiin ensin ajaa sen pois(jätkillä on kova kunto) ja jos se silti tulee takas ni sit tuloo jo tussarista.. mut toisaalta, eikös ne siel prysselissä tykkää suomen eläimistä niiiin paljon et lähetettäs sinne?? :LOL:

Nyt leipomaan kun on hetken rauha, poika nukkuu"ulkona" eli autossa, ikkuna raollaan ja A on hoidossa. uono äiti raahaa isompaa hoitoon vaik on ite kotona ;)
 
Kiitos teille kaikille, mm. Siru, Uneton, Smirgelaine, Gerbera, Lillukka, Petra, Tanskuliini, Niiskuneiti, koivunkäpy ja oliko teitä muita, kiitos haleista :hug: :heart:

Pikkusen parempi mieli, sain vähän levättyä, taisinpa jopa torkahtaa hetkeksi!

Pulttibois: Kiitos sullekin :) :hug:

Petra: Voi ei :( Saanko kysyä, että mitä on tapahtunut? Iso :hug: sinulle!

Gerbera: Muistahan ottaa rauhassa, tosiaan, niin rauhassa, mitä nyt 1v3kk kanssa pystyy, mutta KAIKKI apu kannattaa ottaa vastaan, jos saat hoitajaa ja kiva, jos mummot käyvät siivoilemassa teillä. Jaksamisia! :hug:

Smirgelaine: En tiiä, että pääsisinkö Jorviin... Mut en mä taida sinne oikeen halutakaan :ashamed: Jos en huomenna naikkarille pääse ja yö menee (todennäköisesti) yhtä huonosti niin sit rupeen vähän kyselemään noita muita paikkoja... Ei tällästäkään jaksa!

No joo, jos jotain positiivista niin mies pääseekin tänään hiuksiansa leikkaamaan (oltiin sovittu jo joku aika sit) ja mä nään Greyn anatomian!
 
moiks!

keskiviikko päivää täältäkin :wave:

Onpas aamu mennyt nopsaa... poika heräs vasta yhdeksältä ja kun oltiin aamu hommat saatu tehtyä niin tuli kaveria lapsiensa kans kylään. Perjantaina olis sitten suunnitteilla että lähdetään kirpat kiertämään yhdessä.

Peppi: Harmi kun et sinne käynnistykseen tänään päässy mutta koita vielä nämä viime hetket jaksaa ja kerätä mahd. paljon voimia. Toivottavasti huomenna pääsisit käynnistykseen jos ei poika ite ole sitä ennen tajunnut lähteä tulemaan =) SUURI :hug:

Uneton:Ei täällä pahemmin lunta enää ole.. mutta enemmän kun naapuri kunnassa jossa pellot ihan paljaita vaikka ei tästä sinne oo kun 30km.

Koivunkäpy: Ihan suht reilusti sokeria laitoin.. maistoin itekki ja hyvä etten pois sylkässy.. :x karmeeta evästä.
No tänä aamuna tein hiukan laimeempana mitä kuulus ja sain pillillä houkuteltua juomaan. meni jonkun verran alas.. Jospa se makuun pikku hiljaa tottus.. Mut hirveetä lapselle juottaa kun itekkään ei pystys varmana juottamaan..

Petra: :hug:

Gerbera: Hyvä kun mummot käy välillä auttelemassa. Ite vaan muistat levon kannalta ottaa!

Tanskuliini: Toivottavasti saat päikkärit nukuttua. Meillä kans heräillään taas yöllä kitisemään vaikka tutti ois suussa ja kaikki hyvin.. tajuttoman hitaasti Ttaulle nuo hampaat tulee.

Niiskuneidille mukavaa iltaa!!

vihdoin poikakin nukahti.. ei muuta kun höpötys kuulu. pitänee rueta laittamaan myöhemmin päikkäreille jos alkaa pidempään taas aamusin nukkua..

 
Viime yönä valvoessani mietin että jokohan se Peppi siellä ponnistaa.. Ei silti vielä. Lepäile nyt niin paljon kuin mahdollista. :hug: Sulla on täällä monta kymmentä siskoa lähettämässä voimaa tämän vaiheen viime metreille ja tietenkin seuraavan tirppasen alkumetreille! :wave:

Petralle voimia. :hug:

Mitähän vielä.. pää on aivan tyhjä. meillä ei viime yönä juuri nukuttu, se toinen poskihammas tulee läpi ihan just. 01.10 meinasin itkuun revetä, olin 4 kertaa kymopin jälkeen noussu Vilin takia ja Artulta vaihtanu kaikki - pyjaman, lakanat, peiton, tyynyn..kaikki märkinä. :headwall: Vahonkoja sattuu, ei siinä mitään, mutta muutenkin rikkonaisena yönä ne on vähemmän kivoja. ysistä kolmeen nousin siis 30-60min välein, ja sen jälkeen kaks kertaa ennen kuutta kun V heräs. \|O Hauks. Valivali, tiedän, anteeks vaan..

Smirgelaine, huhuu!!! :attn: Mitä tykkäsit siitä teatterista? Kiinnostaa!!! :D

Hopsis, ammotusaivo lopettelee tähän. Terve vaan kaikille tasapuolisesti!
 
Moikka kaikille tähtiäideille läntiseltä rannikolta :wave:

Täällä ihana auringonpaiste, mutta kylymä tuuli. Oltiin Ottopoikasen kanssa heti aamulla ulkona, kun mäkin ehdin kerrankin syödä aamupalan ennenkuin vietiin esikko eskariin :whistle: Harvinaista siis, mutta ipanat heräskin jo 7 jälkeen pirteinä... Mistähän äidille sitä pirteyttä saatais? Onko mitään ehdotuksia? Ja apua, lupasin pe mennä yövuoroon... oon tähän asti saanu niitä välteltyä ja kun olen viel imettänytkin... ajattelin, et jos en lainkaan kertois työmaalla lopettaneeni ja antaisin niiden uskoa seuraavat pari vuotta, että joojoo, enhän mä voi yövuoroihin tulla, kun imettelen vielä :LOL: Alkaiskohan ne epäilemään jossain vaiheessa... Mut nyt sit mietin, että miten mä pysyn hereillä?? Kahvia koneeseen ja toivotaan, ettei liian rauhallinen yö ole :D Muttei tosi kiireinenkään.

Petralle voima :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin sun isovanhempien osalta!

Uneton; juu hymypatsaista oli puhetta :D et jaetaanko vielä nykyään kouluissa?

Koivunkäpy; onnea ilveksen karkoitukseen!

Paranemista kaikille kipeille!

Nyt pitää lähteä hakemaan sitä esikoista eskarikaverinsa luota kyläilemästä, joten moikka!
 
Moikka!

Hirmuisesti tullut teiltä tekstiä viimeisten päivien aikana..mukavaa kuitenkin, vaikken itse perässä enää meinaakkaan pysyä. =)

Pepille, ihan hirmuisesti Jaksamista!!!Toivottavasti pikkurinssi älyäisi tulla itse hyvinkin nopeaan tähän maailmaan. :hug: :heart:

Gerberalle, jaksuja myös. Ja otahan rauhallisesti nyt. Onneksi mummot voivat tulla auttelemaan. :hug:

petra, jaksamista myös sinulle. :hug: rankkoja aikoja tuollaiset.

kaiza, ehtisköhän Miikkan kuva vielä mitenkään mukaan siiheen kollaasiin???

Minni, Idiottii mummo! :kieh: Ihanaa että teillä peten kanssa menee hyvin. :heart: :hug:

lillukka, juu ei se ainakaan mun kakkuun mitenkään vaikuttanut että oli lämpimässä..mielettömän hyvää tuli kuitenkin. :p

Meille ei ihmeempiä..mies viemässä miikkaa hoitoon sukulaisperheeseen. Aleksi kattoo lastenohjelmia ja mun pitäis lähtä pakkailee noita ruka-reissun tavaroita. :attn: väsyttäisikin aikas pirusti. Kaikille teille yhteisesti iso :hug: , jokainen on kovasti mielessä useaan. harmittaa vietävästi kun ei ehdi useinkaan täällä käymään.

 
Pitää (taas) hieman jälkijunassa vastata, kun tuli mieleen :whistle:
Että meillä(kin) suuttuessa maastoudutaan lattialle huutamaan ja tuleekin aina komiat loukkaantumisitkut :whistle: ;)
Ja Pepistä siis puhun :)

Mää ite nakkelen niskoja ja mykkäkouluilen kun kiukuttaa :LOL: :whistle:

Nyt pitäs taistella, et jaksais kattoo CSI New Yorkin, eli ei voi siis mennä sohvalle pitkälleen :LOL:

Kaiza80 mieki tälleen hieman myöhässä kyselen, et pääsiskö Pepin kuva mukaan? :ashamed:

Missäs Kristiina, Taivaanvuohi, Jonna79, Ametisti ja muut ois ? :wave: =)

Kaikille kivaa illan jatkoo :flower:
 
Kaiza80 pikaseen
Juu, Jellona ja Uneton ja tietty muutkin, kollaasiin ehtii mukaan vielä. Teillä kummallakin taisikin olla mun e-mail, eikö?
Palataan. Voikaa hyvin.
Pepille extra :hug: .
 
helou!

Meillä ollut oikein mukava olta.. ensin käytiin pitkällä kävely lenkillä iltapäivästä ja sitten siivottiin porukalla auto.. Tatu tosin päällys miehenä istu ratin takana ja päris hirveesti :D Tuli ulkona oltua oikein kunnolla. Muuten on aika herkällä päällä ollu nyt illasta.

Tuli muuten noista energy karkeista mieleen että mulla tuntu että kurkku turpoo ja henki salpautuu kun niitä muutaman söin.. ihme nameja B)

Ja jos huomenna jaksas siivota.. sias sitten lähtee perjantaina ostoksille ja alottaa viikonlopun ihan rauhallisesti eikä alkaa sitten enää siivoilemaan. Ollaankin varmaan viikonloppu ihan omalla porukalla pitkästä aikaa.

Tatu on muuten tänään matkinu hirveesti sanoja mitä puhutaan... ihan yks kaks aina poika kaikuna toistaa perässä.

Pepille edelleen täältä jaksuja kovasti lähettelen!!
Myös kaikille muille väsyille ja kipeille :hug:

kauniita unosia =)
 
Ihan pikaiseen täällä!

Pepille tulin jälleen toivottamaan onnea koitokseen ja kovasti jaksuja!

Tigrulaan pikaista paranemista!

Petralle :hug:

Käpyselle tai ilvekselle terkkuja, että hus pois teidän mailta. Liekö sama kaveri kyseessä vai onko siel enemmänki noita häiriintyneitä? :D

Gerbera koittaa nyt vaan lepäillä ja ottaa rauhallisesti, ihania mummoja kun tulevat auttamaan. Yritähän pysyä yhtenä viel jonkun aikaa.

Ihanaa Tansku kun tytöt ovat noinkin hyvin nukkuneet yhdessä. Toivottavasti viime yö oli se poikkeus joka vahvistaa säännön...

Hannamarille kanssa jaksuja :hug:

Jellonalle hauskaa reissua Rukalle!

Olipa Minnillä kiva kauppareissu... olis kyllä ollu hauska olla kärpäsenä katossa :whistle:

Tänne ei sen kummempia, töissä oli tänään ihan ok päivä, opin ymmärtämään joitain asioita taas paremmin... Miten se onkin näin vaikea oppia kaikkea uutta... nuorempana se oli paljon helpompaa. Jotenkin huvittavaa kun kysyn koko ajan kaikkea tyhmää, ihan maalaisjärki riittäis moneenkin "ongelmaan", vaan kun olen töissä niin tuo työmoodi ei oikeen ole lähtenyt hyvin käyntiin... Kyllä se tästä. Paremmalta näyttää päivä päivältä. Nyt täytyy mennä seurustelemaan tuon isännän kanssa, ihanasti on ottanut vastuuta tästä arjen pyörittämisestä :heart:

Palailen jälleen, olette kaikki tärkeitä! Nukkukaan hyvin ja pitkään! :wave:
 
:headwall: ei mitään uutta, hiisi, lääkäri soitti... MÄ SAAN VIEROTAA VILLEN!!!! Aletaan nyt antaa enemmän tuota riisimaitoa ja samalla aletaan taerjoomaan soijatuotteita :eek: Miten mää osaan olla sit ku sa mennä YKSIN ilman et tarvii kokoajan kytätä kelloo?? Eli pikkuhiljaa vierottelen mut jos nyt kuitenki nopeemmin ku Annan jota vierottelin 5kk.. :snotty:

Metku, mä oon kans huomannu et mulle joutuu vääntää rautalangasta, jopa ihan yksinkertasia asioita.. :whistle:

Ei taas päätoimi.. No mä oon edelleen niin shokissa tuosta et voisin pikkuhiljaa harkita elämän takasin saamista et ei oikein irtoo, ukolle ku sanoin ni vastaus oli oikein vimpan päälle laimee KIVA.. :/ joo se on oottanu tätä lupaa jo useemman kk, seki vissii tahtoo mut takas täyspäisten joukkoon, mulla kun tuppaa nuo hormonit sekoomaan synnytyksen ja imetyksen myötä ni oen oo niitä maailman ihanimpia ihmisiä B)
 
Torstaita :)

Jes, taas me nukuttiin -se toissaöinen itkeskely taisi olla vaan poikkeus sääntöön, ihan kuin Metku ennustelikin :D Enpä eilen saanut nukuttua päikkäreitä, mutta tosi kiva että sain nukuttua yöllä.

Eilen oltiin perhekahvilassa, tytöillä meni taas lujaa :D Juoksivat naapurin tytön (1,5v) kanssa ihan täysillä ympäri huonetta, kaikki kolme käkättivät ja juoksivat hiki päässä -ihan sekoja :D Naapurin äiti tarjosi meille kahvit, mehut, pullat ja keksit, herkuteltiinkin sitten ihan olan takaa :ashamed: Mutta kivaa oli :) Tänään mennään samaisten naapureiden kanssa lähileikkipuiston perhekerhoon, käydään ekan kerran katsomassa millainen se on. Kiva kun on jotain tekemistä.

Niiskuneiti: miten ilta meni?

Koivunkäpy: tsemppiä vieroitukseen!

Hui kun jänskättää Pepin tilanne, toivottavasti pääset tänään käynnistykseen :hug: :heart:

Mukavaa päivää kaikille :hug:
Tansku & tytöt
 
Huh, kun jännittää, ihan just soitan taas sinne Naistenklinikalle... :/

Sitä ennen vielä vähän kommentointia...

Tai no, kerrotaan viime yöstä vähän ;) Eli, nukuttiin aika hyvin, minäkin! Joonatan heräs VASTA 06.45!!

Danjuska, Hannamari, Jellona, Kaiza, Metku kiitos teille taas kaikille :heart: :hug: :hug: Ja tietenkin teille kaikille, jotka olette tsempanneet ja olleet mukana tässä piiiitkässä raskaudessa ;)

Siru: Erityiskiitos sinulle ;) :hug: Jaksamisia yövuoroon!

Jellona: Hauskaa Rukan-reissua teille!

Koivunkäpy: Hieno juttu, että pääset nyt Villeä vierottamaan!! Ja näin saat sit (kun oot saanut vieroitettua ;) ) niin enemmän omaa aikaa, upeeta!

Huh, nyt on jännitys niin huipuissaan :ashamed: Hitsit, että harmittaa, jos sanovat, että soita taas huomenna... No, sen näkee kohta!
 
Nyt sit päivä menee jännätessä pepin uutisia B)

Toki voi kertoa et yö mäni loistavasti, yhellä pikkuherätyksellä, silti väsyttää :eek:
Tänää tulee kaveri tyttösä kans aamupäiväsä ja iltapäiväl menään käymää mun mummolas ni A saa moottorikelkkailla..
<br><br>
 

Yhteistyössä