Joulutähtöset -05 maaliskuu

PEPILLE JA KOKO PERHEELLE OIKEIN PALJON ONNEA! :heart: :flower:

Ja Anulle onnittelut myös lapsenlapsesta!

Mä sain just imuroitua ja nyt lähdetään ulos. Meiltä muuttaa naapurit vkl:na pois (ei ihan lähin talo vaan seuraava) niin käydään sanomassa heille vielä heipat ja viedään pieni muisto meiltä. Sniif. Kivoja naapureita olivat.

Viikonlopulle ei ole kummempia suunnitelmia, paitsi srk-talolla on Hanna Ekolan konsertti yhteisvastuun hyväksi, mietin jos menisin siellä käymään...

Lillukka
 
Anu-mummi: taitaa olla yleistä tuo et meinaa kiinni jäädä harteistaan, meidän tuo isompi ei kovin kummosen kokonen ollu syntyissään ja meinas silti jäähä harteistaan jumiin, hölömö kun yritti tulla molemmat hartiat yhtä aikaa pihalle, onneks kätilö huomas sen..

Yöstä sen verran et kivaa oli ja silleen, eka herätys 1 ja sit 2aikaan ja sit 4-5väli valvottiin.. ja ku oisin saanu nukkuu aamulla ni oli nii halkvatun valosaa jo ettei mitää mahkuja, taidan vetää mattimustalla tuon ikkunan ni ei paista sen jälkeen :LOL:
MKut nyt antaa pojulle loput aamuiaisesta ni pääsee lähtee kajnpunkiin...
 
Onnea vielä tännekin Pepille, Samille, Jontulle ja Anulle myös! :flower: :heart: Hurjan kokoinen oli "pikkuveli", onneksi kaikki sujui loppujen lopuksi hyvin.

Meillä ei yöt suju, terveisiä vaan Tanskulle ja Käpyselle, sais nyt jo puhjeta tuo hammas, jos mamma sais vaikka sitten nukkua.. \|O Arttu uhmaa, ja kun ollaan iltasin molemmat jo ihan puhki, lipsuu munkin kasvatusmetodit ei-niin-aikuiseen suuntaan. :ashamed: :'( Tänään kuitenkin tehdään mukavia asioita yhdessä, niin jaksetaan päivä paremmin. Maalaismarkkinoita tiedossa, ja jos kävis vaiks ostamassa Artulle uudet arskat kun vanhat on Vilin kokoiset.. B)

Jahas, keskinaaman kohennukseen mars, että ei markkinaväki joudu paniikkiin. :wave:
 
Heissan :wave:

Ei enää päiväunia ja coca colaa mulle :/ :headwall:
Nukuin eilen päikkärit ja join illalla kokista ja lopputulos oli, että vielä yhden jälkeen oottelin nukkumattia :/
Peppi heräsi uskolliseen tapaansa klo 6.

Pelolla oottelen, että mites sunnuntai-aamuna, kun siirrytään kesäaikaan.
Silloin ollaan varmaan 04 jo ylhäällä :whistle:

Mä meen tänään pariksi tunniksi YV-lipaskeräykseen.
Vähän jänskättää, toivottavasti ihmiset laittaa ees jotakin munkin lippaaseen :D :ashamed:


Viikon päästä pitäisi kaukaisten ystävien tulla ( tämä on jo toinen yritys) v-lopuksi meille.
Mietin vaan että kun tytöt on olleet nyt ennätysmäiset 2 viikkoa terveenä, että voiko hyvä onni jatkua sinne saakka.


Oikein mukavaa päivää kaikille :hug:
 
Hurjan paljon onnea Pepille ja koko perheelle uudesta perheenjäsenestä!!! :flower: :heart: :'( :) Olipa tosiaan aika potra poika :D Hienoa että kaikki sujui hyvin! :hug:

Joonas alkoi eilen ihan yhtäkkiä kävelemään!!! :heart: Kolmisen metriä meni parhaimmillaan :D Tänä aamuna ei ole kyllä vielä uutta taitoaan esitellyt, mut kaipa se tuosta pikkuhiljaa alkaa enemmän ja enemmän kävelemään :)

Aurinkoista (toivottavasti) päivää kaikille! B) Mun pitäis tänään vähän alkaa pölyjä pyyhkimään ym. kun sunnuntaina täällä olis Tupperit, niin siihen mennessä pitäisi saada koko talo siivottua :whistle: Taidan jumpankin jättää väliin...<br><br>
 
Moikka!

Kiva, Anu-mummu, että tulit kertomaan strategiset mitat, mitkä komeat olikin :D On se vaan silti niin pieni :heart: Ja Onnea vielä Mummullekin :flower: Huh, onpa siin ollu kyllä kovat paikat Pepillä, mut onneks loppu hyvin, kaikki hyvin! Ihana mahdollisuus olla mukana oman lapsenlapsen syntymässä :) Ei ihan kaikilla ole sellaiset välit äitiinsä, että ottais mukaan synnytykseen. Itsekin kyllä olisin voinu, mut ekaan halusi mies ja tokaan en halunnu ketään ;)

Onnea Joonakselle kävelytaidosta :heart:

Meillä vknlp:n suunnitelmiin kuuluu se mun yök-vuoro tänään. Huomenna en varmaan saa itseäni perheuintiin mennes ylös, sinne pitäis siis lähteä n. 11.20. Meillä loppuu yö 7.15, nukkumassa olen varmaan kasin maissa. Mitähän Otto tuumaa, kun äiti on kyl kotona, mut nukkuu :) Siskonsa aikanaan pienempänä kävi vähän väliä koputtelemassa makkarin ovea ja jos vessassa kävi, niin heti kysyi, että joko sä nouset... miksei ikinä isältä kysytä moista??!! ;) Sunnuntaina lupasin esikolle, et mennään sinne liikuntamaahan. Toivotaan, että Otto ei nyt ole vaan tulos kipeäksi, kun eilen itkeskeli nukkumaan mennes vajaan tunnin. Lääkettä annoin ja sit nukahti vihdoin ja viimein ja nukkui kyllä aamuun asti. Oliskohan poskareita tulon päällä...

Koivunkävylle piti toivotella tsemppiä vieroitukseen!

Nyt O:lla menee herne nenään, joten moi ja hauskaa vknlp:a kaikille :wave:
 
Moikka =)

Onnea Pepille ja koko perheelle pojan johdosta :hug: :heart: :flower:
Onnittelut myös Anulle uudesta lapsenlapsesta :flower:
Kiva että tulit kertomaan.

Tänään olen saanut aikaiseksi edes jotain,ei ole pää särkenyt paljoa.
Pesin auton ja imuroin sisältäkin,ja pesin ikkunatkin sisältä :D
Kohta tarttis lähteä viemään esikkoa yhdelle kaverille syntymäpäiville =)
Tossa se intopiukassa heiluu jo vaikka kemut alkaa vasta viideltä,ja tarttis lahjakin matkalla hakea :ashamed:
En mitenkään viimetinkaan jätä vai...

Oskari on vähän kipeä,kuumetta ei enää ole mutta korvat vaivaa pikkuisen edelleen :/
Toivottavasti paranis pian.

Täällä alkaa jo pihaa sulaa enemmän,jopa Oskari pysyy pystyssä tuolla,tosi märkää on edelleen enkä ole löytänyt mistään Oskarin omia kurahousuja,jossain sille on ihan melkein uudet kurikset mutten tiiä minne olen laittanut ne :LOL:
Eipä niistä siellä piilossa juuri apua ole...

Tanskuliini taisi kysellä viikonloppusuunnitelmista.
Meinasin huomenna mennä käymään äidilläni ehkä ja sunnuntaina ollaan vaan kotosalla ja loikoillaan ;)
Mies on taasen kumpanakin päivänä mettätöissä :/

Nyt pitää mennä taas..
Hauskaa viikonvaihdetta kaikille :wave:
 
Joo, kaupat tyhjennetty, tarttu mukaan meikkejä :eek: ja pojulle popot, ihan halpaa nuo kengät :whistle: onneks ukon maku on halpa ja yksinkertainen ei maksaneet ku 50?..

Vkl suunnitelmista, huomenna mennään ratsastamaan Annan kans, ukko tulee kans joko sinne tai sit painuu pojun kans pojun kummin luo ku sillä on synttärit..
Sunnuntaina laitetaan autoa(yllättäen, sitä tehdään myös huomenna) ja ehkä käydään anoppilassa..

Tintalle jaksamista opikein kovasti!

Mitäs katinkalle kuuluu?
 
Heipskukkuu!

Onnea suuren suuresti Pepin koko perheelle!
Piti jo aiemmin kirjoittaa, mut mulla vaan valu kyyneleet, ni ei siitä mitään tullut. Aika makeat mitat oli teidän poitsulla, hyvä kuitenkin, että kaikki meni niin hyvin. Kovasti täälläkin odotellaan ihan Peppi sun omia kokemuksia (jotka tietenkin kirjoitat vasta sitten kun ihan oikeasti jaksat), vaikkakin oli ihanaa Anu, että kävit kertomassa kuulumisia. Hattua nostan Anullekin, että olit mukana.

Mulla on lukulasit päässä... kävin eilen optikolla ja nyt ne tässä nenänpäässä kököttää. Ihan kummallista. En oikein edes tiedä, et parantaako ne näkyvyyttä, mut ainakin teksti on isompaa. Saa katsoa, tottuuko mun silmät näihin ikinä.

No joo, taidan mennä tuonne miehen viekkuun katsomaan jotain pöllöä ohjelmaa. En mä osaa näillä laseilla mitään vielä tehdä.

Viikonloppua kaikille! Meille se on taas kiireinen, sukulaistapaamisten johdosta.

:hug:
 
perjantai iltaa =)

Onpas tosiaan ollut Jontun pikkuveljellä kokoa =)

Gerbera: Mukava kun sait miehes kotia.. muista lepäillä!!

Tanskuliinille mukavaa shoppailu hetkeä huomiseksi!

Hannamarille :hug:

Niiskuneiti: Joonakselle onnittelut uudesta taidosta =)

Koivunkäpy: Mukavaa ratsimis hetkeä!

Meillä ollut tooosi kiva päivä.. Aamupäivästä lähettiin kirpparit kiertää ja lopuks käytiin syömässä. Lapset viihty hyvin pallomeressä :D

Iltapäivä vietetty kotosalla ja käyty ulkoilemassa.

Huomenna olis tarkotus mennä uimaan. Mutta nyt sauna kutsuu!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Pepin pesueelle rakkaat onnittelut! Kovasti on kokoa ollut pikku-ukolla :heart: Kiitos Anu-mummolle kun kävit meille ilouutisen kertomassa!

Te jälleen saatte tuntea onnen sen,
kun perheeseenne syntyi tuo vauva pikkuinen.
Niin pienet kädet tarrautuu sormiin vanhempain.
Hän teille sillä kertoo:
"Te ootte maailmain."

Ei hellyyttänne liikaa hän koskaan saada voi,
pian korvissanne helskyen lapsen nauru soi.
Ei maailmassa ihmettä ole suurempaa,
kuin lapsi jota yhdessä saatte rakastaa!


Tällä kertaa ei sen enempää, väsy vaivaa ja huomenna taas töihin... Voikaa kaikki hyvin! :wave:
 
Huoh, mää melki onnistuin deletoimaan tän päivän ratsastuksen illalla(samoin ku monta muutakin asiaa) Lankesin ku koiraa käytettiin suoraan epämääräisesti kyljelleni sillee et jalka taipu polvesta taas vaihteeks liikaa, olivissiin niin paha puheenaihe et jalatki läks alta, keskustelimme asiasta naimisiin menomme :eek: :whistle: vähemmästäki lankeaa, ei nyt takerruta että siinä kohtaa oli semmonen ohuen ohut peilijää... ja alamäki..

No enbää pakottaa polveen, joka jopa toimii toisin ku yleensä ku oon kaatunu ja ristiliitokseen, sieltä kuulu miellyttävä ääni kaatuissa.


Kaizalle lykkyä operointiin, lärvin siis! pitäny jo monesti toivottaa :ashamed:
Ja yö oli syvältä, poika heräs 5-6kertaa 00.30-6.30 välillä \|O <br><br>
 
Lauantaita B)

Jauhelihasoppa valmiina, samoin ISO kasa lettuja :p Tein ne jo ajoissa valmiiksi, ei tartte sitten illemmalla paistella.

Viime yö meni vallan mainiosti, kumpikaan tytöistä ei inahtanutkaan :D

Tän päivän suunnitelmat muuttuivatkin niin että mun äiti tulee hoitamaan tyttöjä ja me lähdetään miehen kanssa kaksistaan Jumboon :D Siellä on parissa liikkeessä miehen siskon häälahjalista joten saadaan hankittua lahja samalla. Ja mä katson sitä kevättakkia itelleni. Ihan kiva päästä miehen kanssa ostoksille -vaikkei se jaksakaan kovin pitkään kierrellä :whistle:

Joonakselle ONNEA kävelytaidon oppimisen johdosta, hienoa :flower: :hug:

Kaizalle onnea lukulaseista, toivottavasti auttavat :) Mun pitäis käydä näöntarkastuksessa -en näe kauas kovinkaan hyvin. Joskus kun palasin iltavuorosta töistä niin meni väärään dösään kun en nähnyt kunnolla numeroa :whistle: :D

Jospa menis antamaan tytöille soppaa, ajattelin laittaa neidit nukkumaan hieman aikaisemmin päikkäreille ja sitten aikaisemmin myös yöunille -ollaan sitten aamulla valmiina kesäajassa :) Muistakaahan kääntää kelloja taas eteenpäin!
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tansku & pesue

Koivunkävylle piti toivottaa jaksuja päivään :hug: <br><br>
 
Lauantaita kaikille!
Tänään käytin poikaa parturissa. SIllä on niin paksu tukka ja kasvaa niin nopeasti että ite on turha edes yrittää siistimistä.
Yllättävän hyvin meni reissu vaikka olikin ihan väsy.
Heräs kuuden jälkeen syömään.

Tänään meille tulee lapsenvahti ja me miehen kanssa päästään syömään ja keilaamaan!
Eilen kävin hierojalla(sain lahjakortin mieheltä)

Huomenna meen naapurin kanssa kirpparill emyymään lasten vaatteita.

PEPIN perheelle isot halit ja onnittelut. KIITOS ANU-MUMMO

Aurinkoista ja rentouttavaa viikonlopun jatkoa kaikille :wave:

tigru 26+5
 
Pikainen hei kaikille täältä siivouksen lomasta! :wave:

Joonas kiittää kaikkia onnittelijoita!!! :D :hug:

Tanskuliini: Mukavaa shoppailureissua! :)

Tigru: Hauskaa iltaa! =) Oletko sä muuten tietoinen, kun tuolla syysmasuissa jotkut kirjoittivat, ettei keilaamista suositella raskauden aikana... :whistle:

Nyt jos taas palaisi hommien pariin...mies tietenkin heti aamulla livisti veljensä luokse ja jätti siivouksen mulle :kieh: Jospa tuo Joonaskin vaikka kohta nukahtaisi, kun vähän väsyneeltä vaikutti. Nukkui aamupäivällä rattaissa jo vajaan tunnin torkut, kun oli naapurin tädin kanssa kävelylenkillä hevosia katsomassa ja väsy yllätti paluumatkalla :D On meillä kyllä mukavat naapurit, kun niin tykkäävät olla Joonaksen kanssa, mä sain täällä rauhassa sillä aikaa imuroida ym. :)

Eipä tänne muuta, rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! B)
 
heipä hei!

Onpas ollut mukva päivä =)

Aamulla mies sano että ajetaanki kalajoelle uimaan kun täkäläinen uimahalli ei kovin hääppönen ole.. Sitä ennen käyttin ostamassa Tatulle pyöräilykypärä.
Sitten ajettiin uimaan ja voi hurja miten onnessaan poika oli :D
Uinnin jälkeen käytiin vielä syömässä ja kotona maistu pojalle hyvin uni. Illasta käytiin vielä pyöräilemässä ja tykkäs poitsu katella kyydissä B)

Koivunkäpy: Mitäs sinne?? Miten suju ratsastus??

Tanskuliini: hyvä kun yö meni taas hyvin =)
Löytykö mitään ostettavaa?

Tigru: Mukavaa kahdenkeskistä hetkeä teille!!

Mut nyt auttelemaan pojan iltahommien kans. Huomenna tuleekin Tatun mummo, ukki ja isomummo kylässä käymään kera mykyrokka kattilan :p

Jospa meilläkin ens yö taas nukuttas.. nyt on taas 2 yötä menny heräämättä kun ne 2 ensimmäistä poskihammasta on puhjennu.. mut näkyy olevan lisää tulossa :whistle:

 
Huomenet!!

Oonko oikeesti ensimmäinen??

No eipä mullakaan mitään erikoista.. Mies lähti Tatun kans puuron keittoon. Jos sitä kerkeis ennen vieraitten tuloo käydä vielä pyöräilemässä =)

Pääseekö se Koivunkäpy kävelemään =) Mulla tahtoo aina olla että seuraavana päivänä hiukan vaivalloista meno :whistle:

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Sunnuntaihuomenia B)

Voi kökkö, Saara taitaa olla tulossa kipeäksi, se yski yöllä ja itkeskeli -mikä ei ole yhtään sen tapaista :( Noh, oltiinhan tässä jo pari viikkoa terveinä :whistle:

Eilen oltiin sit miehen kanssa Jumbossa, häälahja saatiin ostettua Pentikistä, Veeralle löydettiin keväthattu ja sit käytiin ruokakaupassa. En siis löytänyt kevättakkia itelleni enkä yöpukuja pojille :( Mies kyllästyi kiertelyyn jo parin kaupan jälkeen -täytyy siis mennä yksin joku päivä uudestaan :D

Milloinkohan se Peppi kotiutuu, olis tosi ihanaa lukea synnytyskertomusta :D Mutta sitten vasta kun tosissaan jaksat kirjoittaa, ei yhtään aikaisemmin :)

Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaita!
Tansku & pesue
 
Käpäri kävelee! :LOL: ei tarvii ryömiä vaik illal olin vakaasti sitä mieltä et jos aamul pääsee sängystä ylös ni hyvä, en nimittäin muista millo oisin viimeiks tarvinnu yhtä paljon pohkeita tunnilla, oli JÄYKKÄ polle :whistle:

Yö meni kivasti, parilla herätyksellä, ja kiitos kellojen siirron, lapset nukku puol 9. Pitäs ulos lähtee ja rukoilla et ukko saapi tuon koslasa kokoon tänään, muuten oon ens viikon tääl nakelissa kun ei oo autoo \|O ja kun ei niitä linja-autojakaa kulje, pöh.
 
Hiljaista sunnuntaita! :wave:

Kaikki on varmaan ulkona. Ihana ilma ainakin täällä päin, ja meille tiedossa taas sisäpäiviä: Viime oli jostain syyyyyvältä, V itki, kinus, möyri ja nousi valehtelematta 25 kertaa 11-01 välillä, kitisteli loppuyönäkin kunnes annoin lisää särkylääkeäät (liikaa meni, mutta mikään muu ei auttanu!!! :eek: )Sit Arttu luonnollisesti huuteli 2 kertaa vielä, onneks sain aamulla nukkua pari lisätuntia. Vilillä alko nenä vuotamaan ja yskiminen aamupäivästä, nukku kohtalaiset unet ulkona, ja kun sieltä otin, oli ihan kuuma ja kiukkunen. Toisesta korvasta 38.8 ja toisesta 38.4, olen satavarma että korvat on taas tulehtunut, mutta kun erehdyin sanomaan päivystykseen että poika on vaisu mutta leikiskelee tuossa, niin eivät tänään ottanu. :headwall: :headwall: \|O Kun on flunssaa liikkeellä yms. On varmaan, muta kun oireet on just samat kun kahdella ed kerrallakin, jotka muuten on 3kk:n sisään.. \|O

No joo. Kivoja uutisia, sain kevättakin vihdoin ostettua! Käväsin Ideaparkissa eilen kun olstiin päivä mun porukoilla, ja onneks löyty hyvä takki, paistun tossa topassani jo, ja anorakki on vuodelta jotain eikä muuten edes tarpeeks lämmin vielä.

Juu ja jaa, jaaritteluks menee, kun mies on Artun kanssa reissussa ja Vilisteri leikkii omiaan autoilla.. Taidan mennä pienen kanssa ajelemaan.
..hitsit kun sillä on kuuma pää!!! Jos tuo lääke ei nyt laske kuumetta, soitan uudestaan ja vaadin päästä tänään jo. \|O
 
:flower: :flower: ONNEA PEPILLE, JONTULLE JA KAHDEN POJAN ISKÄLLE!! Ja tietysti myös "pikkuiselle" itselleen: Tervetuloa maailmaan! :flower:

[/b] Onko teillä jo pikkuveikalle nimi valittuna?

:wave: jemma<br><br>
 

Yhteistyössä