Äiteen käskystä jotain tulin kirjoittamaan, mut varoitus, varoitus! Valitusta luvassa |O
Rasmus ei ole oikein viitsinyt tänä aamuna/aamupäivänä nukkua, varmaan vaan ihan sen kunniaksi, että yö meni meillä niin "hyvin" :kieh: No, sain poitsun nukkumaan, jonkun puolen tunnin päästä menin Joonatania nukuttaa (joo, se nukutetaan edelleen päiväunille), poika vaikutti väsyneeltä, kun kiukutteli jne. Mut eipä sit tainnut olla, kun nukuttaminen kesti melkein puolituntia
:kieh: :headwall: |O
Mulla oli ihan kamala nälkä, suututti ihan pirusti, kun Joonatan ei voinut nukahtaa ja kun tiesin, että kun aikaa menee niin se on koko ajan mun omasta ajasta pois :ashamed: :ashamed: Siis et Rasmus herää pian ja en ehdi edes syödä jne. Olis ollut kiva vähän itekin oikaista...
No, Jonttu VIHDOIN nukahti ja kun mä pääsin parvekkeelta sisälle niin Rasmus aloitti huudon |O Mulla oli ruoka jo mikrossa valmiina odottamassa lämmitystä ja mahassa kurni, menin koittaa, josko pienemmälle kelpais tutti, suuttui vaan kahta kauheemmin ja huusi kurkkusuorana. Laitoin liinan ja ajattelin, että saisin syötyä, muttei Rasmus TODELLAKAAN liinassa viihtynyt! Ei sillä nälkäkään ollut, väsytti, kun ei ollut nukkunut juur ollenkaan. Mä annoin sen sitten huutaa sen aikaa, että sain syötyä (jos olen nälkäinen, olen toooodella huonolla tuulella jne.). Jonkun aikaa huudettua rauhoittui ja kun menin kattomaan niin makasi sängyssä tyytyväisenä tutti kädessä
Sain iiiison hymyn, kun menin paikalle. Sit tulikin huono omatunto, kun olin antanut huutaa :ashamed:
Että näin hyvin alkanut meidän päivä :kieh: Oon silti jaksanut imuroida ja laittaa puhtaat pyykit kaappeihin ja likaset koneeseen :saint:
Mä oon jotenkin kauheen epävarma, kun en ymmärrä, että miten Rasmusta vääntää masusta niin usein... Mietin koko ajan, että onko jotain allergiaa vai mitä ihmettä? Näpyt on naamasta hävinnyt kokonaan, muualtakin iho on todella siisti. Painoa tuskin tullut kauheesti. On kovin pieni ja siro, kun Jontulla tässä iässä oli jo vähän poskiakin, vaikkei sekään koskaan ole iso ollut! Mut Rasmus on ihan rimppakinttu... Toisaalta on kuitenkin tosi tyytyväinen ja rauhallinen, mitä nyt öisin ähisee, melkein koko yön ajan :/ Ei kuitenkaan itke. Tänään taas hieroin mahaa ja oli kyllä tosi arka!! Koskiessa aloitti kovan sätkimisen ja jäykisti mahan kivikovaksi :/
Niin joo, kakkasi sillon toissapäivänä, mä olin ehtinyt jo sellasen microlaxin laittaa, ennen kuin olin sen enempiä ajatellut :ashamed: Päätin vaan, että pakko se on saada keinolla millä hyvänsä sieltä ulos ja sellasta meillä lääkekaapissa oli. Ei ollut toimituksesta moksiskaan, sen jälkeen aika pian kakkasi ja sitä tuli kyllä ihan hirveesti, ei ollut vaipassa valkoista aluetta... Sen jälkeen ei ole taas kakannut...
Ite oon koittanut syödä mahdollisimman vähänpierettäviä juttuja
Maitoa ja maitotuotteita käytän ihan hirveen vähän, jos sitä nyt jossain ruoassa sattuu olemaan niin sen verran... Rasmus on saanut edelleen apteekin maidotonta korviketta niinä aikoina, kun mä olen jossain ollut.
Huh, johan tulee taas mammalta juttua
Mut en kyllä tosiaan ymmärrä, että mikä meidän Rasmuksella vois olla... Kun tuntuu, että noi mahakivut on jo vähän liian pitkään olleet ja nyt, kun yöt on menneet ihan vaan ähistessä, voiko tää vielä olla normaalia vai olisko kyse jostain muusta?
Kauheeta valittamista taas :ashamed: Mut mä varoitin
Niin, Rasmus on ensi viikolla sen 3kk, et pitäis kai ruveta pikkuhiljaa helpottamaan...
Pirre: Hui, onneksi ei kuitenkaan pahemmin käynyt :ashamed:
Niin, loppuun lisään kaiken valittamisen tasapainoksi... Rasmus nauroi tänään ääneen :heart: :heart: Siis oikeen kunnolla kikatti ja aika pitkän aikaa vielä! Mua niin hymyilytti ja nauratti itteäni, aina kun naurahdin niin Rasmuskin naurahti/kikatti :heart: :heart: