Moikka! Täällä on herätty jo kasilta ja nyt tuo yöllinen terassikierros vähän painaa silmiä
Kotona oltiin kyllä jo ennen 2.30, kun sisko vielä ajoi mun vanhempien luokse yöllä. Olis muuten jääny yöksi, mutta mun porukat on reissussa ja mummu ei enää mieluusti ole yksin, siis niin, että mun vanhempien talossa ei olis ketään. Johtuen edelliskesäisestä tuhopolttoyrityksestä, missä metsää paloi pari iso alue ja saatiin sammutettua pari metriä suulin nurkalta
ei ollu tuolloin ketään kotona, ja löytyi merkkejä sytytystyöstä... Onko mulla vähäsen tapana lähteä rönsyilemään
Eli siksi tultiin jo ennen pilkkua, että sisko pääsi "ajoissa" ajelemaan sinne porukoille. Hyvin oli kotona menny, Otto toki meni nukkumaan jo ennen meidän lähtöä, kun meni ihan käsiin eiliset päikkärit; nukahti vähän ennen viittä ja pakko mun oli herättää se ennen kuutta. Oli siis kiukkuväsynyt ja laitoin nukkumaan. Oli muutaman kerran huudellu äitiä ja haukkua, mutta ei itkenyt. Aamulla oli iloinen, kun menin hakemaan viekkuun :heart: Ihana mamis
terveisiä vaan Mikkikselle ja muille äidinpikkupojille :wave: Hienoa oli terdellä piiiiitkästä aikaa. Tuttuja nähtiin, täällä näkee aina, kun ulos lähtee... Miehen serkku avovaimonsa kanssa oli mukana, muuttivat pe tohon melkein naapuriin, päästiin samalla mittarilla kulkemaan.
Peppi; ihanalta kuulosti polttarit
Oliskin ihana päästä niihinkin, häiden lisäksi. Kiva, että pojilla oli menny hyvin! Harmi tuo Rasmuksen kakkahomma :/ Onko ennen kakannut kuinka usein? Toisilla vauvoilla kun rytmi saattaa olla 1x/10pvässä. Microlax on aika hurja kokemus näin itsellekin, että sitä en välttämättä lähtis laittamaan. Jos sitä mallasuutetta kokeilis? Oletko vettä antanu ollenkaan? Sitähän ei tarvi antaa, mutta nyt kun on ollu kuuma, ni jos kokeilis vähän antaa, jos se laittas mahan toimimaan?
Koivunkäpy; mikä vointi? Hui, mullakin iskee hammaslääkärikammo... ajan sain vasta elokuun alkuun, mutta silti inhottaa jo nyt... Toivottavasti lähtis paranemaan sun suu =) eikä nyt mitään tulehdusta iskis.
Me oltiin to-pe-la maikkalassa ja vitsin ihanaa oli kyllä. Otto "ui" kellukeuikkarin kanssa, siinä on siis lahkeet melkein polviin ja siinä päällä oli pitkähihainen ohut paita ja sit jenkeistä ostin sellasen uimalakin, missä takana sellanen levennys olkapäille asti (niinku huntu
). Sit olin vielä voidellu aurinkorasvalla, apteekista ostin (Oton terveiset kaikille: ä-8vw8gffgggggh9ggf9) siis Eucerinin sitä missä se fysikaalinen suoja, suojakerroin on 25. Ei Otto-vesipetokaan voinu siinä 26-asteisessa vedessä kovin pitkään olla, ni jo oli huulet sinertävät. Sit tuli kyllä onneks mielellään pyyhkeen sisään istumaan ja antoi vaihtaa vaatteet. Siskonsa taas saattaa uida tuntikausia, vaikka hampaat kalisee. Saunaan saa patistella välillä. Eilen Otto ei edes ollu uimassa, kun viihtyi hyvin rattaissaan pikkuautoilla leikkien.
Pitäsköhän tänäänkin lähteä maikkalaa kohti... naapurin mies tossa aamulla huuteli sanomalehteä hakiessani, että tänään on viimeinen kesäpäivä tällä erää, huomenna alkaa viiletä :/ Varmaan teille raskautetuille silti helpompi olla, jaksamista teille kaikille! Kohtahan Tigrulla jo onkin laskettu aika käsillä, hui, kun on menny nopeesti sun raskaus näin virtuaalisesti
Tiedättekö itse, että kumpi on tuloillaan? Onko veikkailtu/tiedetty sukupuolta?
Nyt pyykit narulle ja ulos muutenkin, moikka ja aurinkoa kaikkien sunnuntaihin B)